![]() |
Needlefreak
N.a.v. het lopende heroinetopic ging ik eens op een ander forum kijken waar ik wel vroeger wel eens kwam.. en ik kwam daar een, ook voor jullie las ik, oude bekende tegen met een statusreport:
Citaat:
|
Knap dat ie zo ver gekomen is en jammer van de problemen waardoor hij dan toch weer op het randje balanceert. Bedankt voor de update.
|
Jemig, ik denk met enige regelmaat nog wel eens aan needlefreak. Ik hoop dat hij niet het overzicht verliest door alle ellende en zijn spanningen weet te reguleren. Wat klote als je vastigheid wegvalt, terwijl die dagelijkse dingen juist zo belangrijk zijn.
|
Hij zou naar de eerste D&A meet komen, maar dat is er nooit meer van gekomen :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
damn, lang geleden dat iedereen hem hier nog zo zat te supporten vol goede moed, maar uiteindelijk verbaast het me niet zoveel
|
Needlefreak!!! Ik heb nog hele pmgesprekken met hem!!! Welk forum?
edit: ik bedoel dat ik nog steeds zijn pmgesprekken heb, niet dat ik ze nu nog heb :D |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben natuurlijk een enorme drugsgebruik-basher, maar ik ben hier wel even stil van. Ik hoop voor hem dat hij deze negatieve spiraal weer kan doorbreken.
|
Exactly.. ik was ook wel even geraakt toen ik het hele verhaal las..
|
Citaat:
Eh, nee. |
Oh wacht, ik had het verkeerd gelezen.
|
;)
|
Citaat:
|
Zwaar fucked up ja. Triest om te lezen.
|
minder.
|
:( (N)
|
:(
Echt kut.. Die dingen die hij schrijft raken me altijd wel... :( |
Citaat:
|
Zeker. Het is zo verschrikkelijk jammer om te lezen dat het kut gaat. :(
|
Nou zijn zijn verhalen ook altijd heeeel wisselvallig, dus over twee maanden zou het 'ineens' weer supergoed kunnen gaan, maar alsnog.. :|
|
aaaww... meh. :(
|
Soms moet ik huilen als een junk een fiets aan mij probeert te verkopen:'(
|
omg alto4life :cool: nog ontmoetingen met magnetrons gehad lately?
|
Citaat:
|
niet grappig dudes:rolleyes: die shit was pijnvol man
|
Ik heb laatst 'De Moeder van David S.' gelezen, over de moeder van een jongen die aan de heroïne is. En eigenlijk lees ik er sowieso veel te veel over. En nou, hierdoor, komt het zo dichtbij (ik heb geloof ik needlefreak ook een heel klein beetje gekend) en en dan lees ik dit en mijn vriendje zit op Boom! En ik heb gehoord dat ze daar allemaal drugs gebruiken en hij heeft van die rare hippievrienden met hun paddo's en hun blowen en ik ben zo bang :'(
|
Citaat:
Zolang het bij blowen en paddo's blijft is er nog niks om je echt druk om te maken. Hij kan er ziek van worden, ok, maar opname in het ziekenhuis zal vast niet voorkomen. Hopen dat ie geen fratsen krijgt zoals sommige toeristen in A'dam :rolleyes: Mocht hij daar in aanraking komen met eventuele harddrugs, moet ie uitkijken dat ie geen overdosis neemt, anders kan een enkeltje ziekenhuis het geval zijn. Heb je het er niet met hem over gehad? Of hij überhaupt al drugs gebruikt, of hij van plan was te gaan gebruiken op Boom? |
Offtopic:
Citaat:
|
Citaat:
Dan ligt het er dus aan hoe sterk hij in z'n schoenen staat. Ik zelf ben vorig weekend naar Reggae Sundance geweest, ben al een half jaar gestopt met blowen, na 7 jaar wél blowen. Veel verleiding met het volk dat daar komt, maar niet geblowd. Tripwatchers zijn makkelijk om er bij te hebben, mocht er iets mis gaan. Ik zelf heb in de 10-15 keer met paddo's geen tripwatcher erbij gehad, misschien stom maar mijn vriendin is toendertijd in een echte mind-trip gekomen, en toch kon ik op dat moment mezelf nuchter voor doen laten komen om haar eruit te praten. Ligt eraan wat de persoonlijkheid van je vriend is en hoe hij reageert op de paddo's. XTC, speed en coke, is al een ander verhaal, ik heb het allemaal eens gebruikt, maar voor een keer moet het kunnen. Bij coke bleef het bij mij trouwens niet bij 'die ene keer', toch wel kunnen 'doseren' tot alleen weekenden en daarna feesten. Sterkte er mee in ieder geval! Wel zwaar off-topic onderhand maar ok.. :S |
Citaat:
Maar inderdaad, laten we ontopic blijven. :bloos: |
@ the larch, als je je zorgen maakt en je een gerichte vraag hebt, kun je beter een eigen topic openen. Daardoor komt het beter tot z'n recht en blijft dit topic helder te volgen.
Edit: ik zie dat je zelf ook al tot de zelfde conclusie komt :) |
Offtopic:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57. |