Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   commentaar (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1706719)

sterrenmeisje 31-07-2008 13:45

commentaar

welke beledigingen heb jij allemaal naar je hoofd geslingerd gekregen? en waarom? en wat deed je toen? of zeiden mensen juist dat je zulke leuke schoenen aan had?

gisteren gingen weer allemaal mensen "rastaaaaaaaa" naar me roepen en ik was het echt zat en toen ging ik maar terugroepen: "ik ben geen rasta, rasmongool! ik ben blank!"

MadameMinke 31-07-2008 13:52

:D

Ik kreeg laatst te horen dat ik dronken zou zijn, terwijl ik dat echt niet was. En dat vind ik dan altijd heel vervelend.

En iemand zei laatst dat ik gaaf kon dansen. Dat hij me dan altijd móest aangapen. :D

egon 31-07-2008 13:55

Van mijn ouders krijg ik altijd gezeur over mijn kapsel, mijn buurjongetje kwam gister aanbellen om te zeggen dat hij en een vriendinnetje van hem het over hadden gehad, en dat ze het toch doodzonde vonden dat ik mijn dreads had afgeknipt.

Mijn pa vind dat ik naar de kapper moet maar ik antwoord al wekenlang dat ik het langer wil hebben en dat zelfs als kappers de dode puntjes moeten afknippen dat ze het dan toch verneuken en ik weer met bloedzweetentranen gespaarde centimeters minder wegmoet

Tink* 31-07-2008 15:08

Dat ik niet oplette van mijn fadurrrrrrr. Dat ik wit was van mijn hele familie en van mijn oom dat ik niet zo Nederlands moest praten want we zijn in Drenthe. :rolleyes:

Rasmusje 31-07-2008 15:59

'Ben je ziek of zo?' Door een vreemde. Haha, nee helaas, blijkbaar zie ik er altijd zo verrot uit. :|

darkfairy 31-07-2008 16:23

van me moeder 'heb je je haar weer niet geborstelt'.
terwijl ik dat dan al gedaan heb -_-'.

Cherry Springs 31-07-2008 16:24

"Allemachtig wat zijn jouw benen wit" zei mijn broer.
Verder heb ik de laatste tijd niet zo veel commentaar gehad, maar ik ben dan ook heel normaal.
Behalve toen ik met halloween als Magere Hein naar school ging, toen riepen een paar Marokkaantjes "Ah lelijkerd! Kankergothic!" en toen ging ik ze uitlachen. Ander commentaar "Wat stel je je aan." "Jezus mafketel." "Je staat echt voor gek, weet je dat?" "Je staat echt voor gek, weet je dat? Maar je hebt wel lef!"
Ahw ^^

Rasmusje 31-07-2008 16:28

Citaat:

darkfairy schreef: (Bericht 27948531)
van me moeder 'heb je je haar weer niet geborstelt'.
terwijl ik dat dan al gedaan heb -_-'.

Herkenbaar. Ik vind het ook zo kut als je eens een dag hebt dat je haar echt voor geen meter zit en dat als je daar dan wat over zegt, mensen reageren met: 'Oh maar zo zit het toch altijd?'
Goed dat je het zegt, dan loop ik dus altijd voor gek. -O-

darkfairy 31-07-2008 16:31

Citaat:

Rasmusje schreef: (Bericht 27948570)
Herkenbaar. Ik vind het ook zo kut als je eens een dag hebt dat je haar echt voor geen meter zit en dat als je daar dan wat over zegt, mensen reageren met: 'Oh maar zo zit het toch altijd?'
Goed dat je het zegt, dan loop ik dus altijd voor gek. -O-

ja inderdaad dat ook

en ze zegt het haast elke dag-O-

egon 31-07-2008 21:45

wauw, kapsels zijn echt een commentaarpunt dan zeg :|

Tink* 31-07-2008 21:48

Oh dat heb ik ook vaak: ik vond [kleur] leuker, ja dit is ook wel leuk hoor, maar dat leuker, wanneer ga je het terugverven?

Barabas 31-07-2008 21:55

Whut, luister jij Van Morrison? Ouwe lul! dat is echt al 93585709346 jaar oud! Waarom luister jij dat nou?

N00dles 31-07-2008 21:56

Ik heb echt nog nooit van een volslagen vreemde zomaar commentaar gehad :| Wat voor rare types treffen jullie altijd?

egon 31-07-2008 21:58

je moet voor de grap sowieso eens dreads nemen, dan heeft blijkbaar half nederland het recht je uit te schelden ofzo :)

N00dles 31-07-2008 22:06

Citaat:

ecnelis schreef: (Bericht 27950248)
je moet voor de grap sowieso eens dreads nemen, dan heeft blijkbaar half nederland het recht je uit te schelden ofzo :)

Hmmm, telt lang haar ook? :D

Barabas 31-07-2008 23:08

Citaat:

ecnelis schreef: (Bericht 27950248)

Wat dan zoal?

sterrenmeisje 31-07-2008 23:22

"ga je haar wassen!"
"zwerver!"
"je stinkt!"
"doe eens iets aan dat haar ofzo!"
"heb je geen douche thuis?"
"weet je niet wat hygiene is?"
"junk"
"rasta"
"rastafariiiii"
"waar is de coffeeshop?"
"ieuw"
"gadverdamme"
"luizenkop"
etc

Stefenootje 31-07-2008 23:27

Nou, daar gaan we:

"koop toch eens een nieuwe broek!"
"Je kan zo niet over straat met dat decolleté, dan word je aangerand!"
"Je moet even je wenkbrauwen epileren."
(moeder)

"Wat ben je bleek!"
(iedereen ter wereld)

"Wat heb je grote borsten, welke maat heb je?"
(een jongen met wie ik toen al een jaar in de klas zat, te raar was dat. -O-)

"Ben je 15? Dan zie je er echt jong uit voor je leeftijd!"
(Een meisje op vakantie, wat ik totaal niet kende)

Verder word ik gelukkig niet beledigd door vreemden. Gelukkig maar, want ik zou het waarschijnlijk heel erg vinden. Wie doet zoiets nou. :s

Jaeger 31-07-2008 23:28

Citaat:

Dun Hout schreef: (Bericht 27950215)
Whut, luister jij Van Morrison? Ouwe lul! dat is echt al 93585709346 jaar oud! Waarom luister jij dat nou?

Yes, dat dus. Maar dan met willekeurige bands.

sterrenmeisje 31-07-2008 23:33

hahahaha, iemand vroeg ooit aan mijn zusje: "wat een mooie borsten, waar heb je ze laten doen?"
toen zei zij: "bij mijn moeder" :D

Barabas 31-07-2008 23:38

Citaat:

sterrenmeisje schreef: (Bericht 27950732)
"waar is de coffeeshop?"

:D

sterrenmeisje 31-07-2008 23:40

en op mijn piercings en tunnels:
"waarom heb je oorbellen in je neus?"
"gadverdamme, dat meisje heeft hele grote gaten in haar oren!"
"je lijkt wel een koe met van die bellen in je neus"
"waarom doe je dat jezelf aan?" (waarom draag jij die broek? waarom loop je hier? wat gaat jou dat eigenlijk aan? rot toch op man!)

Rasmusje 01-08-2008 07:27

''Het is niet dat ik je te dun vind hoor, maar eet jij wel gezond?''
''Gewoon uit nieuwsgierigheid: ben jij nou zo laat in je ontwikkeling of wordt het niet meer dan dat? *naar borst wijst*''
Ok, ik ben inderdaad dun en zo goed als plat, maar wat heb jij, als vreemde, daar mee te maken. Achterlijke mensen. :|

egon 01-08-2008 11:05

Citaat:

Rasmusje schreef: (Bericht 27951264)
''Gewoon uit nieuwsgierigheid: ben jij nou zo laat in je ontwikkeling of wordt het niet meer dan dat? *naar borst wijst*''
Ok, ik ben inderdaad dun en zo goed als plat, maar wat heb jij, als vreemde, daar mee te maken. Achterlijke mensen. :|

Ohja, die categorie grotendeels ook
maar dan soms nog wat meer grof en grotendeels te beschamend om op te schrijven

Stefenootje 01-08-2008 12:33

Citaat:

Rasmusje schreef: (Bericht 27951264)

WAT? :eek:

Ik snap zulke dingen echt NIET. Hoe kan je nou zulke opmerkingen maken naar iemand die je niet kent over zoiets???

darkfairy 01-08-2008 12:33

Citaat:

ecnelis schreef: (Bericht 27950129)
wauw, kapsels zijn echt een commentaarpunt dan zeg :|

ja inderdaad(n)

ot
heb ik me haar net een dag gewassen
'je haar stinkt alweer'.
(me moeder)
-O-terwijl ze goed weet dat ik het nog zovaak kan wassen maar dat die eczeem toch niet weggaat dus bedankt-O-

sterrenmeisje 01-08-2008 21:32

vandaag liep ik bezweet met mijn boodschappen te sjouwen op weg naar huis, komt er opeens een auto naast me rijden. "hé rasta! hé rasta! hé lekkere rasta!"
wtf? handig dat ze dat erbij zeggen, ik dacht dat ze die andere rasta bedoelden :|

Sylph 01-08-2008 21:45

Iedereen vindt me extreem mager en bleek, dus dat krijg ik sowieso altijd te horen. Verder krijg ik altijd van vreemden te horen als ik uitga dat ik boos kijk.

Mijn vader kan alleen maar zeuren over het feit dat ik volgens hem een waardeloze studie doe en mijn moeder doet alsof ik een hulpeloos sukkeltje ben.

MadameMinke 01-08-2008 21:49

Ik kreeg vroeger vaak van m'n moeder opmerkingen als 'Ja, die en die vond je stevig geworden'. Ja, kut, ik krijg ook wel eens tieten en heupen, dat dat dan net iets meer dan gemiddeld is, kan ik ook niet helpen.
En verder zeggen m'n ouders nog regelmatig dat ik te dik ben, en hoewel ik dat zelf ook vind, weiger ik het om weer met ze mee te diëten. Dat heb ik al eens eerder gedaan, en waar zij heel veel afvielen, viel ik alleen maar flauw.

En ik word er dus gewoon stikonzeker van, als ik dat al niet was.

sterrenmeisje 01-08-2008 21:51

mijn ouders zijn juist altijd heel positief over en tegen me

egon 02-08-2008 02:02

Mijn pa zijn vandaag tegen me: 'zullen we je eens een metamorfose geven jaa hahahhaha aaaaaaa dat doen we, dan herkent niemand je meer als je weer naar school gaat! GEWELDIG!'

zus viel bij: 'ja, een boob job, nose job, hair job, een facial'
ma: 'ach niet teveel, gewoon dat matje eraf'

en ik verslikte me bij het woord facial :bloos:

het natafelen bij ons is altijd het afzeik uurtje.

Cherry Springs 02-08-2008 08:47

Bah, wat fijn. :(

Mijn moeder gisteren "Wat heb je witte benen!"
Ja nee goh, daarom heb ik ook een rokje aan, dan worden ze bruin. Wat moet ik met zo'n opmerking? :confused:

Stefenootje 02-08-2008 09:09

Citaat:

ecnelis schreef: (Bericht 27955285)

Bij ons ook man. Of nou ja, eigenlijk vooral onder het eten. Wij zijn hier thuis allemaal superkut tegen elkaar. (n)

arPos 02-08-2008 10:15

Ik ben er zelf veel te scherp in dus mensen proberen het niet vaak.

Sens. 02-08-2008 17:32

Mijn eerste jaar hogeschool leverde me veel opmerkingen op, zoals...

' Jij kijkt scheel!'
' Ik had dat vroeger ook.'

en de beste opmerking van allen. Ik was aan het babbelen met een erg leuk meisje, dat per ongeluk stottert. Normaal ging hij niet om met 'zulk soort' mensen. Maar wij waren blijkbaar nog oké!

Ik weet heel goed dat dat allemaal niet slecht bedoeld was, zelfs die laatste opmerking. Dus reageerde ik doorgaans vriendelijk. Al kon ik het wel niet laten om degene die de laatste opmerking had gemaakt, daar wel mee te plagen. (samen met die vriendin. )

Sindsdien ben ik me wel veel meer bewust van mijn oog. En daar zit ik wel mee. ( Ik kan niet wachten tot mijn oog wordt gecorrigeerd. )

Archont_temp 02-08-2008 17:34

Citaat:

N00dles schreef: (Bericht 27950224)
Ik heb echt nog nooit van een volslagen vreemde zomaar commentaar gehad :| Wat voor rare types treffen jullie altijd?

Rasmusje 02-08-2008 17:34

Citaat:

Sens. schreef: (Bericht 27956899)
en de beste opmerking van allen. Ik was aan het babbelen met een erg leuk meisje, dat per ongeluk stottert. Normaal ging hij niet om met 'zulk soort' mensen. Maar wij waren blijkbaar nog oké!

:confused:

Sens. 02-08-2008 17:36

Citaat:

Rasmusje schreef: (Bericht 27956912)
:confused:

Blijkbaar gaat hij niet om met gehandicapte mensen.

Rasmusje 02-08-2008 17:38

Citaat:

ecnelis schreef: (Bericht 27955285)
Mijn pa zijn vandaag tegen me: 'zullen we je eens een metamorfose geven jaa hahahhaha aaaaaaa dat doen we, dan herkent niemand je meer als je weer naar school gaat! GEWELDIG!'

zus viel bij: 'ja, een boob job, nose job, hair job, een facial'
ma: 'ach niet teveel, gewoon dat matje eraf'

en ik verslikte me bij het woord facial :bloos:

Ik ben blij dat mijn ouders/broer dat niet doen zeg, dat zou ik echt vervelend vinden zelfs al is het als grapje bedoeld. :n

Kazet Nagorra 02-08-2008 18:16

Men heeft wel eens commentaar op de geur van mijn scheten.

Krynn 02-08-2008 19:23

^^ dan moet je ook geen rozengeurscheetjes laten, maar meer van het type rotte bruine bonenlucht. Mensen kunnen er gewoon niet tegen als je hun verwachtingen niet waarmaakt.

Ik krijg vaak gezeik over m'n piercings...engerd, freak, aso. Ok, die zijn we gewend. Of van mensen die piercings wel kunnen waarderen: die groeien uit, zeker weten. Ok, daar reageren we ook niet meer op met een uitleg over *goede* nazorg etc.

Net buiten Amsterdam CS, aan de kant van de trams serieus gevraagd worden hoeveel je kost, though...

Jaeger 02-08-2008 19:37

Citaat:

Krynn schreef: (Bericht 27957351)
Net buiten Amsterdam CS, aan de kant van de trams serieus gevraagd worden hoeveel je kost, though...

Ouch.

sterrenmeisje 03-08-2008 15:35

whahahahaha net liep ik langs zo'n groepje hangjongeren in het parkje vlak bij mijn huis en ik hoorde ze zeggen "het is een mooi meisje." "ja een erg mooi meisje" "alleen jammer van de rest" :D

Arenda 03-08-2008 15:40

Zowel positief als negatief commentaar op mijn gebit, waar ik soms gewoon schijtziek van word. En ik hoef ook geen domme lompe kutopmerkingen te horen over waar ik vandaan kom, ik heb het allemaal al gehoord... dus echt hou je commentaar voor je.

(Dit topic wekt duidelijk bij mij negatieve gevoelens op :p)

Meestal reageer ik neutraal, of ik negeer te hele opmerking. (En daarna krijg je dan de opmerking dat je arrogant bent) Mjah, whatever.

sterrenmeisje 03-08-2008 15:43

ik wilde al zeggen arendä; wat een agressieve post :p

egon 03-08-2008 15:45

Citaat:

Arenda schreef: (Bericht 27959875)
Zowel positief als negatief commentaar op mijn gebit, waar ik soms gewoon schijtziek van word. En ik hoef ook geen domme lompe kutopmerkingen te horen over waar ik vandaan kom, ik heb het allemaal al gehoord... dus echt hou je commentaar voor je.

Meestal reageer ik neutraal, of ik negeer te hele opmerking. (En daarna krijg je dan de opmerking dat je arrogant bent) Mjah, whatever.

Serieus, wat zou jij voor negatief commentaar op je gebit kunnen krijgen? :confused:
Daar kom ik niet echt met mijn pet bij eigenlijk

Archont_temp 03-08-2008 15:46

Citaat:

Arenda schreef: (Bericht 27959875)

Waar kom je vandaan?

Archont_temp 03-08-2008 15:47

Citaat:

ecnelis schreef: (Bericht 27959889)
Serieus, wat zou jij voor negatief commentaar op je gebit kunnen krijgen? :confused:
Daar kom ik niet echt met mijn pet bij eigenlijk

Als het een paardengebit is ofzo..

egon 03-08-2008 15:48

Citaat:

Archont schreef: (Bericht 27959895)
Als het een paardengebit is ofzo..

Ja, wat ik bedoel is, ik kan me geloof ik wel een foto van haar voor de geest halen en ze heeft echt heel erg mooie witte tanden :bloos:
vandaar de vraag ay!

Archont_temp 03-08-2008 15:49

Citaat:

ecnelis schreef: (Bericht 27959899)
heel erg mooie witte tanden

Kunstgebit :eek:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32.