Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en ze zegt het haast elke dag ![]()
|
Verwijderd
|
Nou, daar gaan we:
"koop toch eens een nieuwe broek!" "Je kan zo niet over straat met dat decolleté, dan word je aangerand!" "Je moet even je wenkbrauwen epileren." (moeder) "Wat ben je bleek!" (iedereen ter wereld) "Wat heb je grote borsten, welke maat heb je?" (een jongen met wie ik toen al een jaar in de klas zat, te raar was dat. ![]() "Ben je 15? Dan zie je er echt jong uit voor je leeftijd!" (Een meisje op vakantie, wat ik totaal niet kende) Verder word ik gelukkig niet beledigd door vreemden. Gelukkig maar, want ik zou het waarschijnlijk heel erg vinden. Wie doet zoiets nou. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
en op mijn piercings en tunnels:
"waarom heb je oorbellen in je neus?" "gadverdamme, dat meisje heeft hele grote gaten in haar oren!" "je lijkt wel een koe met van die bellen in je neus" "waarom doe je dat jezelf aan?" (waarom draag jij die broek? waarom loop je hier? wat gaat jou dat eigenlijk aan? rot toch op man!) |
![]() |
|
Verwijderd
|
''Het is niet dat ik je te dun vind hoor, maar eet jij wel gezond?''
''Gewoon uit nieuwsgierigheid: ben jij nou zo laat in je ontwikkeling of wordt het niet meer dan dat? *naar borst wijst*'' Ok, ik ben inderdaad dun en zo goed als plat, maar wat heb jij, als vreemde, daar mee te maken. Achterlijke mensen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar dan soms nog wat meer grof en grotendeels te beschamend om op te schrijven |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik snap zulke dingen echt NIET. Hoe kan je nou zulke opmerkingen maken naar iemand die je niet kent over zoiets??? |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ot heb ik me haar net een dag gewassen 'je haar stinkt alweer'. (me moeder) ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Iedereen vindt me extreem mager en bleek, dus dat krijg ik sowieso altijd te horen. Verder krijg ik altijd van vreemden te horen als ik uitga dat ik boos kijk.
Mijn vader kan alleen maar zeuren over het feit dat ik volgens hem een waardeloze studie doe en mijn moeder doet alsof ik een hulpeloos sukkeltje ben. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kreeg vroeger vaak van m'n moeder opmerkingen als 'Ja, die en die vond je stevig geworden'. Ja, kut, ik krijg ook wel eens tieten en heupen, dat dat dan net iets meer dan gemiddeld is, kan ik ook niet helpen.
En verder zeggen m'n ouders nog regelmatig dat ik te dik ben, en hoewel ik dat zelf ook vind, weiger ik het om weer met ze mee te diëten. Dat heb ik al eens eerder gedaan, en waar zij heel veel afvielen, viel ik alleen maar flauw. En ik word er dus gewoon stikonzeker van, als ik dat al niet was. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn pa zijn vandaag tegen me: 'zullen we je eens een metamorfose geven jaa hahahhaha aaaaaaa dat doen we, dan herkent niemand je meer als je weer naar school gaat! GEWELDIG!'
zus viel bij: 'ja, een boob job, nose job, hair job, een facial' ma: 'ach niet teveel, gewoon dat matje eraf' en ik verslikte me bij het woord facial ![]() het natafelen bij ons is altijd het afzeik uurtje. |
![]() |
|
![]() |
Mijn eerste jaar hogeschool leverde me veel opmerkingen op, zoals...
' Jij kijkt scheel!' ' Ik had dat vroeger ook.' en de beste opmerking van allen. Ik was aan het babbelen met een erg leuk meisje, dat per ongeluk stottert. Normaal ging hij niet om met 'zulk soort' mensen. Maar wij waren blijkbaar nog oké! Ik weet heel goed dat dat allemaal niet slecht bedoeld was, zelfs die laatste opmerking. Dus reageerde ik doorgaans vriendelijk. Al kon ik het wel niet laten om degene die de laatste opmerking had gemaakt, daar wel mee te plagen. (samen met die vriendin. ) Sindsdien ben ik me wel veel meer bewust van mijn oog. En daar zit ik wel mee. ( Ik kan niet wachten tot mijn oog wordt gecorrigeerd. ) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
^^ dan moet je ook geen rozengeurscheetjes laten, maar meer van het type rotte bruine bonenlucht. Mensen kunnen er gewoon niet tegen als je hun verwachtingen niet waarmaakt.
Ik krijg vaak gezeik over m'n piercings...engerd, freak, aso. Ok, die zijn we gewend. Of van mensen die piercings wel kunnen waarderen: die groeien uit, zeker weten. Ok, daar reageren we ook niet meer op met een uitleg over *goede* nazorg etc. Net buiten Amsterdam CS, aan de kant van de trams serieus gevraagd worden hoeveel je kost, though...
|
Verwijderd
|
Zowel positief als negatief commentaar op mijn gebit, waar ik soms gewoon schijtziek van word. En ik hoef ook geen domme lompe kutopmerkingen te horen over waar ik vandaan kom, ik heb het allemaal al gehoord... dus echt hou je commentaar voor je.
(Dit topic wekt duidelijk bij mij negatieve gevoelens op ![]() Meestal reageer ik neutraal, of ik negeer te hele opmerking. (En daarna krijg je dan de opmerking dat je arrogant bent) Mjah, whatever. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Daar kom ik niet echt met mijn pet bij eigenlijk |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|