![]() |
Ik 20, zij 15 lukt dat?
ik ken haar al 2jaar, das een voordeel lijkt me, ze is 1.80 lang, ik 1.85. dus ze ziet er ouder uit enzo. ze is lief etc. en het zusje van een vriend van me...
ow en ze is heel lief en mooi, en ze vind mij heeeeel leuk enzo, ik haar ook. wat is jullie mening hierover? heb effe gesearch maar niets nutigs gevonden. graag niet flamen enzo. |
Opzich zou het wel kunnen maar ik vind 15 en 20 een beetje kiele kiele qua leeftijd
|
misschien beter nog een paar jaartjes wachten :D:D:D
Dan is zij 20 en jij 25 :) |
Hmm, moeilijk. Zij is nog net in zo'n overgangsfase, als je 15 bent dan ben je meestal nog heel erg aan het veranderen, je zit nog midden op de weg van meisje naar vrouw. Als je 20 bent, ben je ook nog niet helemaal volwassen, maar wel een stuk verder op weg. Zoiets kan wrijvingen opleveren. Ook het feit dat jij op veel gebieden waarschijnlijk ervarener bent dan zij, kan het erg moeilijk maken.
Even een vraagje, maar wat vindt die vriend van je ervan (haar broer dus)? |
hmz jah, ik was al in 1 maand 3 x met haar geweest en die vriend van me (haar broer) vond het wel ok, maar toen werd het wat serieuzer enzo, en toen vond ie het niet zo leuk meer, dat was 2weken geleden, maarja ik vind haar leuk en zij mij dus we zochten elkaar weer op, en nu kan ie er mee leven, haar ouders vinden me trouwens de ideale schoonzoon :) zei zij tenminste hoor!
tja ze zit misschien in zo'n fase, maar nooit geschoten is altijd mis toch? als het nix word dan jammer... het is de 1e maand maar afwachten denk en hopen dat het goed gaat. Ze is erg in trek bij andere jongens/mannen dus ik hoop ook dat ze niet vreemdgaat, ik heb het gezegt tegen haar en ze vond vreemdgaan het zieligste wat er is. Ik heb zelf ook het idee dat iemand van 15 niet " zo gauw" een lange relatie kan hebben, maarja dat zegt me verstand, gevoel zegt wat anders, anyway het gaat nu na een week nog steeds goed! |
in het begin lijkt alles misschien leuk maar daarna komen de irritaties ... aan bv kinderlijke gedragingen. niet dat je dat haar kan kwalijk nemen omdatz e nog maar 15 is. Het is maar net hoe jij daarmee om kan gaan.
mn zusje en haar vriend van 20 (inmiddels is zij 16) hebben nu al meer dan 1,5 jaar verkering. Dus het kan wel. |
Dat zal die vriend leuk vinden..
|
Citaat:
Citaat:
|
is zo vervelend dat die meisjes nogal wispelturig zijn.
Dag 1) ik ben hardstikke verliefd!!!! kom laten we verkeren. Dag 2) ik ben niet meer verliefd, het is uit. :/ |
Ik ben 2 jaar met een jongen gegaan die vijf jaar ouder was. (toen ik net m ging was ik 15 hij 20) Dit is nooit een probleem geweest. We zaten ook altijd op een niveau, en nooit t gevoel dat we veel verschilde. Maar ik denk dat dit heel erg kan verschillen per koppel. Als jij er een goed gevoel bij hebt en als jij je niet veel ouder als haar voelt, waarom niet? Zolang jullie maar op een hoogte zitten.
|
Citaat:
|
Citaat:
Sommige mensen nemen alles zo letterlijk op, ik snap wel dat het niet één bepaald moment is, maar 15 is voor de meeste mensen een leeftijd dat ze midden in de puberteit zitten. |
kijk,zoiets moet je niet aan mensen vragen die jou en dat meisje niet kennen,want zij kunnen daar moeilijk over oordelen...
Ik persoonlijk vind "age is all in your head" Mijn vriend is 19 en het gaat goed,al 4 maand,en het staat er nog goed voor. als je elkaar echt graag ziet mag leeftijd geen probleem zijn vind ik,het gaat erom hoe je je voelt bij die persoon,of die je gelukkig maakt,en niet om wat andere mensen ervan denken en welk de reacties zijn... |
Het zou best kunnen maar ik waarschuw je. Zij is nog lekker stuck in pubertijd en jij staat op het punt van Volwassenheid.
Lama raden zij is vegetarisch Wiccan ( niks mis mee maar sommige jonge dames maken het slecht omdat zij nep zijn ) Ze zegt dat ze veel ouder over komt en gedraagt dan ze is Ze doet dingen die eiglijk alleen eenzame meisjes van haar leeftijd zou doen. Als geen van het bovenstaande bij haar voorkomt heb je mazzel :P Veel Succes iig (Evev een disclaimer: Er is niks mis met Wicca maar sommige meisjes rond die leeftijd weten neit ze ermee om meoten gaan. Vegetarisch zijn is ook helemaal niks mis mee maar weereens deze jongedames eten wel errug snel vlees als mamma booskijkt Ask me , ik spreek uit ervaring ) |
Moet kunnen, mijn zus en haar vriend hebben ook een leeftijdsverschil van 5 jaar en ze zijn nog steeds gelukkig te samen en hebben een leuk kindje!! Dus ... het moet kunnen ... 5 jaar valt nog mee! Alleen spijtig dat zij nog maar 15 is ... dat is nog heeeel jong hé ... jij kan iets anders verwachten van een relatie dan zij! Maar ik vind het de moeite om te proberen, niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
20 en 15 kan prima, mits jij niet te groot geschapen bent.
Als je een serieuze relatie wilt, dan zou ík er persoonlijk vanaf zien, maar misschien ben jij er wel één die ervan houdt om een beetje de leraar uit te hangen :) |
Ik ben (net) 16 en mijn vriend is 20 (wordt in december 21), en ik moet je vertellen we zijn allebei nog nooit zo verliefd geweest en we hebben allebei het gevoel dat we voor altijd bij elkaar zullen blijven dus leeftijd heeft er echt nix mee te maken..Jij vindt haar leuk en zij vind jou leuk..go for it zou ik zeggen :D
|
Citaat:
|
Je ziet het: de meeste reacties geven duidelijk aan dat het niet kan. Bij gezonde relaties waarbij mensen onder de 21 betrokken zijn, mag het leeftijdsverschil niet meer dan twee jaar bedragen.
Dus: handen af van zo'n jong iemand. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Of het lukt hebben jullie zelf in de hand...
Zelf was ik 15 toen ik mijn vriend ontmoette van 24, nu, 7 jaar later, wonen we samen... |
Citaat:
jaja, daar weet jij zeker alles van? |
het kan net wel, zeker als zij al een beetje volwassener is dan de meeste meisjes van 15
|
Citaat:
en btw...waarom zou ik zoveel mogelijk posts willen scoren...ik heb m'n signature al :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
naja bij deze mijn excuses ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*knuffelgeft* |
15 en 20 ja waarom niet?? zo'n groot leeftijdverschil is dat toch niet????? *ziet he probleem niet*
een vriendin van me van 16 heeft een vriend van 27... zelfs dat verschil is nog niet te groot... |
't leeftijdsverschil maakt niet veel uit, naar mijn mening. Het feit dat haar broer een vriend van jouw is lijkt me een groter probleem. Kan voor spanning tussen jullie als vrienden leiden, als je echt van haar houdt zou'k het toch wel proberen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1) Jammer dat je zo wraakzuchtig en daardoor onzinnig reageert. 2) Nee. In theorie mag een jongen van 14 een relatie aangaan met een meisje van 12. In mijn ogen is het echter om allerlei redenen beter wanneer men pas na zijn 18e, of liever: na zijn 21e een relatie aangaat. En ook dan verdient het aanbeveling om het leeftijdsverschil niet te groot te laten zijn. Dit standpunt zal velen onwelgevallig zijn, maar ik vind niet dat je het klakkeloos een botte, gevoelloze opmerking mag noemen. Het is immers het tegendeel. Voor de gemoedsrust van iedereen zou het goed zijn om het vormen van relaties met een vast karakter uit te stellen tot op latere leeftijd (18-21). Voor de sexuele spanningen (waar het in feite meestal om gaat) zijn er wel uitlaatkleppen te bedenken. |
Citaat:
De één zal het pas uitmaken wanneer et vriendje vreemdgaat. De ander zal het uitmaken wanneer er 'ineens' geen verliefdheid meer in het spel is. Ze weten misschien wel wat ze voelen, maar het is vaak allemaal zo 'tijdelijk'. Vooral omdat ze nog in de 'ontdekkingsfase' zitten. "Oh hij is knapper dus ik wil met hem" "Oh nee, hij eet jonge kuikentjes, ik zie er maar vanaf" Wat ik opmerk is dat jongeren sneller verkering nemen, en dat ze vaak nauwelijks de moeite nemen om elkaar eerst eens goed te leren kennen. Ze gaan dus meer op het hormoniaal gedrag af dan op het persoon zelf. Overigens, ik wil niet beweren dat dit voor elk meisje geldt van een jonge leeftijd, maar bij velen wel. |
Citaat:
jij hebt het net over meisjes van 12. Geeneen van mijn vriendinnen (en ik ben wel degelijk NIET vriendloos:D ) van 15 is zoals jij het beschrijft. Mijn vriend is 19, we zijn al 4 maand samen, en het is eens afgeweest omdat ik de relatie serieuzer nam dan hij (nu is die zo serieus,lang beide kanten) General Fault, let niet op alle nietpositieve reacties, dat is het net,in zon situatie moet je handelen naar je gevoel,en vooral alle negatieve reacties (die er zeker zullen zijn,dat moet je erbij nemen) gewoon negeren. in een relatie is de liefde het belangrijkste, toch niet de leeftijd?! |
Citaat:
|
Citaat:
|
nah bedankt voor de reacties, anyway ik ken haar dus ook al 2jaar lang he, en die broer die heeft er geen problemen meer mee zegt ie, en haar ouders ook niet! was daar gisteravond om haar op te halen. en ze zeiden nix erover en deden ook niet raar ofzo :) gewoon zoals altijd.
|
Citaat:
hmmzz waar is harry nou. :P |
Citaat:
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen. En "stomme debielen" is er helemaal niet bij. Als iemand een mening heeft die niet in jouw straatje past dan is het nog niet meteen een "stomme debiel", dat is wel heel zwakjes. |
Citaat:
|
ik ben 15 m'n vriend over 1,5 maand oko 20, 'kheb al 1 jaar en 2 maand met 'm verkering en nog nooit over leeftijd ofzo problemen gehad, noja nu lijk ik ook ouder dan 15. voor m'n gevoel ook. en hij weer jonger, en 't klikt heel goed. gewoon kijken hoe 't gaat. maar bij ons gaat 't goed duzzz
|
Citaat:
ik 18 hij 20 is niet echt veel maar toch. hehe.. :P |
Ik denk zeker wel dat dat kan, als jij haar goed kent en je weet hoe ze is lijkt mij de leeftijd geen probleem.
En wie niet waagt wie niet wint, toch? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:11. |