Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben 2 jaar met een jongen gegaan die vijf jaar ouder was. (toen ik net m ging was ik 15 hij 20) Dit is nooit een probleem geweest. We zaten ook altijd op een niveau, en nooit t gevoel dat we veel verschilde. Maar ik denk dat dit heel erg kan verschillen per koppel. Als jij er een goed gevoel bij hebt en als jij je niet veel ouder als haar voelt, waarom niet? Zolang jullie maar op een hoogte zitten.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Sommige mensen nemen alles zo letterlijk op, ik snap wel dat het niet één bepaald moment is, maar 15 is voor de meeste mensen een leeftijd dat ze midden in de puberteit zitten. |
![]() |
|
kijk,zoiets moet je niet aan mensen vragen die jou en dat meisje niet kennen,want zij kunnen daar moeilijk over oordelen...
Ik persoonlijk vind "age is all in your head" Mijn vriend is 19 en het gaat goed,al 4 maand,en het staat er nog goed voor. als je elkaar echt graag ziet mag leeftijd geen probleem zijn vind ik,het gaat erom hoe je je voelt bij die persoon,of die je gelukkig maakt,en niet om wat andere mensen ervan denken en welk de reacties zijn... |
![]() |
|
Het zou best kunnen maar ik waarschuw je. Zij is nog lekker stuck in pubertijd en jij staat op het punt van Volwassenheid.
Lama raden zij is vegetarisch Wiccan ( niks mis mee maar sommige jonge dames maken het slecht omdat zij nep zijn ) Ze zegt dat ze veel ouder over komt en gedraagt dan ze is Ze doet dingen die eiglijk alleen eenzame meisjes van haar leeftijd zou doen. Als geen van het bovenstaande bij haar voorkomt heb je mazzel ![]() Veel Succes iig (Evev een disclaimer: Er is niks mis met Wicca maar sommige meisjes rond die leeftijd weten neit ze ermee om meoten gaan. Vegetarisch zijn is ook helemaal niks mis mee maar weereens deze jongedames eten wel errug snel vlees als mamma booskijkt Ask me , ik spreek uit ervaring )
|
![]() |
Moet kunnen, mijn zus en haar vriend hebben ook een leeftijdsverschil van 5 jaar en ze zijn nog steeds gelukkig te samen en hebben een leuk kindje!! Dus ... het moet kunnen ... 5 jaar valt nog mee! Alleen spijtig dat zij nog maar 15 is ... dat is nog heeeel jong hé ... jij kan iets anders verwachten van een relatie dan zij! Maar ik vind het de moeite om te proberen, niet?
||
Citaat:
|
Ik ben (net) 16 en mijn vriend is 20 (wordt in december 21), en ik moet je vertellen we zijn allebei nog nooit zo verliefd geweest en we hebben allebei het gevoel dat we voor altijd bij elkaar zullen blijven dus leeftijd heeft er echt nix mee te maken..Jij vindt haar leuk en zij vind jou leuk..go for it zou ik zeggen
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en btw...waarom zou ik zoveel mogelijk posts willen scoren...ik heb m'n signature al ![]()
||
Citaat:
naja bij deze mijn excuses ...
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
*knuffelgeft*
|
't leeftijdsverschil maakt niet veel uit, naar mijn mening. Het feit dat haar broer een vriend van jouw is lijkt me een groter probleem. Kan voor spanning tussen jullie als vrienden leiden, als je echt van haar houdt zou'k het toch wel proberen.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
1) Jammer dat je zo wraakzuchtig en daardoor onzinnig reageert. 2) Nee. In theorie mag een jongen van 14 een relatie aangaan met een meisje van 12. In mijn ogen is het echter om allerlei redenen beter wanneer men pas na zijn 18e, of liever: na zijn 21e een relatie aangaat. En ook dan verdient het aanbeveling om het leeftijdsverschil niet te groot te laten zijn. Dit standpunt zal velen onwelgevallig zijn, maar ik vind niet dat je het klakkeloos een botte, gevoelloze opmerking mag noemen. Het is immers het tegendeel. Voor de gemoedsrust van iedereen zou het goed zijn om het vormen van relaties met een vast karakter uit te stellen tot op latere leeftijd (18-21). Voor de sexuele spanningen (waar het in feite meestal om gaat) zijn er wel uitlaatkleppen te bedenken. |
![]() |
||
Citaat:
De één zal het pas uitmaken wanneer et vriendje vreemdgaat. De ander zal het uitmaken wanneer er 'ineens' geen verliefdheid meer in het spel is. Ze weten misschien wel wat ze voelen, maar het is vaak allemaal zo 'tijdelijk'. Vooral omdat ze nog in de 'ontdekkingsfase' zitten. "Oh hij is knapper dus ik wil met hem" "Oh nee, hij eet jonge kuikentjes, ik zie er maar vanaf" Wat ik opmerk is dat jongeren sneller verkering nemen, en dat ze vaak nauwelijks de moeite nemen om elkaar eerst eens goed te leren kennen. Ze gaan dus meer op het hormoniaal gedrag af dan op het persoon zelf. Overigens, ik wil niet beweren dat dit voor elk meisje geldt van een jonge leeftijd, maar bij velen wel.
||
Citaat:
jij hebt het net over meisjes van 12. Geeneen van mijn vriendinnen (en ik ben wel degelijk NIET vriendloos ![]() Mijn vriend is 19, we zijn al 4 maand samen, en het is eens afgeweest omdat ik de relatie serieuzer nam dan hij (nu is die zo serieus,lang beide kanten) General Fault, let niet op alle nietpositieve reacties, dat is het net,in zon situatie moet je handelen naar je gevoel,en vooral alle negatieve reacties (die er zeker zullen zijn,dat moet je erbij nemen) gewoon negeren. in een relatie is de liefde het belangrijkste, toch niet de leeftijd?! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() hmmzz waar is harry nou. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen. En "stomme debielen" is er helemaal niet bij. Als iemand een mening heeft die niet in jouw straatje past dan is het nog niet meteen een "stomme debiel", dat is wel heel zwakjes. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik ben 15 m'n vriend over 1,5 maand oko 20, 'kheb al 1 jaar en 2 maand met 'm verkering en nog nooit over leeftijd ofzo problemen gehad, noja nu lijk ik ook ouder dan 15. voor m'n gevoel ook. en hij weer jonger, en 't klikt heel goed. gewoon kijken hoe 't gaat. maar bij ons gaat 't goed duzzz
|
![]() |
||
Citaat:
ik 18 hij 20 is niet echt veel maar toch. hehe.. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Grey's Anatomy #7 Severus | 500 | 15-05-2008 16:35 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
oplossing grootvader-paradox? dragonstorm | 36 | 01-07-2005 08:57 | |
Psychologie |
Ze zeggen dat ik Asperger heb, maar ik heb borderline Rabbi Daniel | 122 | 21-10-2003 20:45 | |
Liefde & Relatie |
Algemeen topic: Leeftijdsverschil Somebody Special | 284 | 14-07-2003 09:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Bewijzen tegen de kruisiging (doden) van Jezus. Mujahideen | 56 | 29-01-2002 14:34 |