Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2002, 16:40
General Fault
General Fault is offline
ik ken haar al 2jaar, das een voordeel lijkt me, ze is 1.80 lang, ik 1.85. dus ze ziet er ouder uit enzo. ze is lief etc. en het zusje van een vriend van me...
ow en ze is heel lief en mooi, en ze vind mij heeeeel leuk enzo, ik haar ook.

wat is jullie mening hierover? heb effe gesearch maar niets nutigs gevonden.

graag niet flamen enzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-07-2002, 16:44
Tox
Tox is offline
Opzich zou het wel kunnen maar ik vind 15 en 20 een beetje kiele kiele qua leeftijd
Oud 28-07-2002, 16:48
moenbase
moenbase is offline
misschien beter nog een paar jaartjes wachten

Dan is zij 20 en jij 25
Oud 28-07-2002, 16:52
Angeles
Angeles is offline
Hmm, moeilijk. Zij is nog net in zo'n overgangsfase, als je 15 bent dan ben je meestal nog heel erg aan het veranderen, je zit nog midden op de weg van meisje naar vrouw. Als je 20 bent, ben je ook nog niet helemaal volwassen, maar wel een stuk verder op weg. Zoiets kan wrijvingen opleveren. Ook het feit dat jij op veel gebieden waarschijnlijk ervarener bent dan zij, kan het erg moeilijk maken.

Even een vraagje, maar wat vindt die vriend van je ervan (haar broer dus)?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 16:58
General Fault
General Fault is offline
hmz jah, ik was al in 1 maand 3 x met haar geweest en die vriend van me (haar broer) vond het wel ok, maar toen werd het wat serieuzer enzo, en toen vond ie het niet zo leuk meer, dat was 2weken geleden, maarja ik vind haar leuk en zij mij dus we zochten elkaar weer op, en nu kan ie er mee leven, haar ouders vinden me trouwens de ideale schoonzoon zei zij tenminste hoor!

tja ze zit misschien in zo'n fase, maar nooit geschoten is altijd mis toch? als het nix word dan jammer... het is de 1e maand maar afwachten denk en hopen dat het goed gaat. Ze is erg in trek bij andere jongens/mannen dus ik hoop ook dat ze niet vreemdgaat, ik heb het gezegt tegen haar en ze vond vreemdgaan het zieligste wat er is. Ik heb zelf ook het idee dat iemand van 15 niet " zo gauw" een lange relatie kan hebben, maarja dat zegt me verstand, gevoel zegt wat anders, anyway het gaat nu na een week nog steeds goed!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 17:01
zeep007
zeep007 is offline
in het begin lijkt alles misschien leuk maar daarna komen de irritaties ... aan bv kinderlijke gedragingen. niet dat je dat haar kan kwalijk nemen omdatz e nog maar 15 is. Het is maar net hoe jij daarmee om kan gaan.

mn zusje en haar vriend van 20 (inmiddels is zij 16) hebben nu al meer dan 1,5 jaar verkering. Dus het kan wel.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 17:05
Verwijderd
Dat zal die vriend leuk vinden..
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 17:08
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
General Fault schreef:

tja ze zit misschien in zo'n fase, maar nooit geschoten is altijd mis toch?
Maar het is wel iets wat je heel goed in je achterhoofd moet houden. Het lijkt misschien makkelijker dan het is, maar er zullen best situaties komen waarin dat een probleem kan worden. En niet geschoten is altijd mis - ja, dat kun je altijd zeggen, maar jouw vraag was of het ging lukken of niet.

Citaat:
General Fault schreef:

Ik heb zelf ook het idee dat iemand van 15 niet "zo gauw" een lange relatie kan hebben, maarja dat zegt me verstand, gevoel zegt wat anders.
Het verschilt op zich per persoon, mijn ouders bijvoorbeeld waren ook pas 15 toen ze een relatie kregen en zijn nog steeds samen (ze zijn nu bijna 49) - alleen speelde bij hun het leeftijdsverschil geen rol. Of zij in staat is een lange relatie te hebben moet je gewoon afwachten. Misschien heb jij er na een paar maanden wel geen zin meer in. Het kan allemaal.

Laatst gewijzigd op 28-07-2002 om 17:33.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 17:31
moenbase
moenbase is offline
is zo vervelend dat die meisjes nogal wispelturig zijn.

Dag 1) ik ben hardstikke verliefd!!!! kom laten we verkeren.
Dag 2) ik ben niet meer verliefd, het is uit.

:/
Oud 28-07-2002, 17:31
miro
miro is offline
Ik ben 2 jaar met een jongen gegaan die vijf jaar ouder was. (toen ik net m ging was ik 15 hij 20) Dit is nooit een probleem geweest. We zaten ook altijd op een niveau, en nooit t gevoel dat we veel verschilde. Maar ik denk dat dit heel erg kan verschillen per koppel. Als jij er een goed gevoel bij hebt en als jij je niet veel ouder als haar voelt, waarom niet? Zolang jullie maar op een hoogte zitten.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 17:33
girl18
girl18 is offline
Citaat:
Angeles schreef:
Hmm, moeilijk. Zij is nog net in zo'n overgangsfase, als je 15 bent dan ben je meestal nog heel erg aan het veranderen, je zit nog midden op de weg van meisje naar vrouw. Als je 20 bent, ben je ook nog niet helemaal volwassen, maar wel een stuk verder op weg. Zoiets kan wrijvingen opleveren. Ook het feit dat jij op veel gebieden waarschijnlijk ervarener bent dan zij, kan het erg moeilijk maken.

Even een vraagje, maar wat vindt die vriend van je ervan (haar broer dus)?
iedereen gaat naar overgangsfase maar dat hoeft niet altijd te gebeuren op hun 15de hoor. mischien is ze allang al door heen of moet het nog komen dus het heeft niks met die stomme leeftijd te maken
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 17:37
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
girl18 schreef:

iedereen gaat naar overgangsfase maar dat hoeft niet altijd te gebeuren op hun 15de hoor. mischien is ze allang al door heen of moet het nog komen dus het heeft niks met die stomme leeftijd te maken
Het is vaak zo dat je heel erg verandert op je vijftiende en met overgangsfase bedoel ik ook niet één moment, maar de meeste mensen veranderen rond en na hun vijftiende nog behoorlijk veel, het is in elk geval vaak wel een roerige periode.

Sommige mensen nemen alles zo letterlijk op, ik snap wel dat het niet één bepaald moment is, maar 15 is voor de meeste mensen een leeftijd dat ze midden in de puberteit zitten.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 18:59
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
kijk,zoiets moet je niet aan mensen vragen die jou en dat meisje niet kennen,want zij kunnen daar moeilijk over oordelen...
Ik persoonlijk vind "age is all in your head"
Mijn vriend is 19 en het gaat goed,al 4 maand,en het staat er nog goed voor.
als je elkaar echt graag ziet mag leeftijd geen probleem zijn vind ik,het gaat erom hoe je je voelt bij die persoon,of die je gelukkig maakt,en niet om wat andere mensen ervan denken en welk de reacties zijn...
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 19:20
verbal-violence
verbal-violence is offline
Het zou best kunnen maar ik waarschuw je. Zij is nog lekker stuck in pubertijd en jij staat op het punt van Volwassenheid.
Lama raden zij is vegetarisch
Wiccan ( niks mis mee maar sommige jonge dames maken het slecht omdat zij nep zijn )
Ze zegt dat ze veel ouder over komt en gedraagt dan ze is
Ze doet dingen die eiglijk alleen eenzame meisjes van haar leeftijd zou doen.

Als geen van het bovenstaande bij haar voorkomt heb je mazzel

Veel Succes iig

(Evev een disclaimer: Er is niks mis met Wicca maar sommige meisjes rond die leeftijd weten neit ze ermee om meoten gaan.

Vegetarisch zijn is ook helemaal niks mis mee maar weereens deze jongedames eten wel errug snel vlees als mamma booskijkt

Ask me , ik spreek uit ervaring )
Oud 28-07-2002, 19:44
lieve
lieve is offline
Moet kunnen, mijn zus en haar vriend hebben ook een leeftijdsverschil van 5 jaar en ze zijn nog steeds gelukkig te samen en hebben een leuk kindje!! Dus ... het moet kunnen ... 5 jaar valt nog mee! Alleen spijtig dat zij nog maar 15 is ... dat is nog heeeel jong hé ... jij kan iets anders verwachten van een relatie dan zij! Maar ik vind het de moeite om te proberen, niet?
Oud 28-07-2002, 20:01
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:
. Zij is nog lekker stuck in pubertijd en jij staat op het punt van Volwassenheid.
Niet elk meisje van 15 zit nog in haar puberteit...
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 20:15
verbal-violence
Citaat:
fruitvliegje schreef:

zit opzich wat in , maa rik garandeer u dat toch wel meer dan 70% wel stuck zit in pubertijd ...
Oud 28-07-2002, 20:28
Verwijderd
20 en 15 kan prima, mits jij niet te groot geschapen bent.

Als je een serieuze relatie wilt, dan zou ík er persoonlijk vanaf zien, maar misschien ben jij er wel één die ervan houdt om een beetje de leraar uit te hangen
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 20:37
dreadje
dreadje is offline
Ik ben (net) 16 en mijn vriend is 20 (wordt in december 21), en ik moet je vertellen we zijn allebei nog nooit zo verliefd geweest en we hebben allebei het gevoel dat we voor altijd bij elkaar zullen blijven dus leeftijd heeft er echt nix mee te maken..Jij vindt haar leuk en zij vind jou leuk..go for it zou ik zeggen
Oud 28-07-2002, 20:39
dreadje
dreadje is offline
Citaat:
moenbase schreef:
is zo vervelend dat die meisjes nogal wispelturig zijn.

Dag 1) ik ben hardstikke verliefd!!!! kom laten we verkeren.
Dag 2) ik ben niet meer verliefd, het is uit.

:/
'die' meisjes...ik weet niet watvoor 15-jarige meisjes jij kent maar ik kan je vertellen dat ze echt niet allemaal zo zijn...zij snappen ook wel dat het geen kleuterklasverkering is en ze weten heus wel wat ze wel of niet voelen...dat heeft geen ene ruk met de leeftijd '15' te maken..
Oud 28-07-2002, 20:40
de abt van sion
de abt van sion is offline
Je ziet het: de meeste reacties geven duidelijk aan dat het niet kan. Bij gezonde relaties waarbij mensen onder de 21 betrokken zijn, mag het leeftijdsverschil niet meer dan twee jaar bedragen.

Dus: handen af van zo'n jong iemand.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 20:40
dreadje
dreadje is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:
Het zou best kunnen maar ik waarschuw je. Zij is nog lekker stuck in pubertijd en jij staat op het punt van Volwassenheid.
Lama raden zij is vegetarisch
Wiccan ( niks mis mee maar sommige jonge dames maken het slecht omdat zij nep zijn )
Ze zegt dat ze veel ouder over komt en gedraagt dan ze is
Ze doet dingen die eiglijk alleen eenzame meisjes van haar leeftijd zou doen.

Als geen van het bovenstaande bij haar voorkomt heb je mazzel

Veel Succes iig

(Evev een disclaimer: Er is niks mis met Wicca maar sommige meisjes rond die leeftijd weten neit ze ermee om meoten gaan.

Vegetarisch zijn is ook helemaal niks mis mee maar weereens deze jongedames eten wel errug snel vlees als mamma booskijkt

Ask me , ik spreek uit ervaring )
god god god god..een kenner spreekt hoor
Oud 28-07-2002, 20:41
miro
miro is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Je ziet het: de meeste reacties geven duidelijk aan dat het niet kan. Bij gezonde relaties waarbij mensen onder de 21 betrokken zijn, mag het leeftijdsverschil niet meer dan twee jaar bedragen.

Dus: handen af van zo'n jong iemand.
uberhaupt mijn reactie gelezen?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 20:41
de abt van sion
Citaat:
fruitvliegje schreef:

Lichamelijk misschien niet, maar geestelijk zéker nog wel.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 20:45
verbal-violence
Citaat:
dreadje schreef:

god god god god..een kenner spreekt hoor
Jij hebt niet meegemaakt wat ik meegemaakt heb, En is het zo moeilijk om 3 posts in 1 post te posten :? probeer je gewoon veel posts scoren ofsow?
Oud 28-07-2002, 21:03
Desp
Desp is offline
Of het lukt hebben jullie zelf in de hand...

Zelf was ik 15 toen ik mijn vriend ontmoette van 24, nu, 7 jaar later, wonen we samen...
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 21:03
Desp
Desp is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

jaja, daar weet jij zeker alles van?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 21:06
highlight
highlight is offline
het kan net wel, zeker als zij al een beetje volwassener is dan de meeste meisjes van 15
Oud 28-07-2002, 21:54
dreadje
dreadje is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:

Jij hebt niet meegemaakt wat ik meegemaakt heb, En is het zo moeilijk om 3 posts in 1 post te posten :? probeer je gewoon veel posts scoren ofsow?
ehm nee sorry...ben nogal een 'impulsieve' poster dus ik post als ik iets zie waar ik op wil reageren...sorry ik zal me volgende keer aan 'jouw' regeltjes houden..

en btw...waarom zou ik zoveel mogelijk posts willen scoren...ik heb m'n signature al
Oud 28-07-2002, 21:54
de abt van sion
Citaat:
Desp schreef:

jaja, daar weet jij zeker alles van?
Inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 22:02
verbal-violence
Citaat:
dreadje schreef:

ehm nee sorry...ben nogal een 'impulsieve' poster dus ik post als ik iets zie waar ik op wil reageren...sorry ik zal me volgende keer aan 'jouw' regeltjes houden..

en btw...waarom zou ik zoveel mogelijk posts willen scoren...ik heb m'n signature al
Ik heb geen regels en ik snap best wat je bedoeld met impulsive poster

naja bij deze mijn excuses ...
Oud 28-07-2002, 22:09
dreadje
dreadje is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:

Ik heb geen regels en ik snap best wat je bedoeld met impulsive poster

naja bij deze mijn excuses ...
ok dan biedt ook ik mijn excuses aan...sorry...en ik zal volgende keer alles in 1 post te krijgen..ok? (vriendjes weer? )
Oud 28-07-2002, 22:09
de abt van sion
Citaat:
miro schreef:

uberhaupt mijn reactie gelezen?
Jazeker. Maar het gaat mij om de grootste gemene deler, niet om het standpunt van een enkel individu met een afwijkende mening.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 22:16
verbal-violence
Citaat:
dreadje schreef:

ok dan biedt ook ik mijn excuses aan...sorry...en ik zal volgende keer alles in 1 post te krijgen..ok? (vriendjes weer? )
oke deal

*knuffelgeft*
Oud 28-07-2002, 22:25
~Ierepier~
~Ierepier~ is offline
15 en 20 ja waarom niet?? zo'n groot leeftijdverschil is dat toch niet????? *ziet he probleem niet*

een vriendin van me van 16 heeft een vriend van 27... zelfs dat verschil is nog niet te groot...
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 23:02
Kazanka
Kazanka is offline
't leeftijdsverschil maakt niet veel uit, naar mijn mening. Het feit dat haar broer een vriend van jouw is lijkt me een groter probleem. Kan voor spanning tussen jullie als vrienden leiden, als je echt van haar houdt zou'k het toch wel proberen.
Oud 28-07-2002, 23:03
dreadje
dreadje is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:

oke deal

*knuffelgeft*
*geeft knuffel terug*
Oud 29-07-2002, 03:42
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
jij zult geestelijk de pubertijd waarschijnlijk nooit halen, alleen het aspect mensen irriteren met botte gevoelloze opmerkingen... is nu ook elke relatie van jou met een vrouw van boven de 12 een pedofiele relatie? nee toch?
Oud 29-07-2002, 07:30
de abt van sion
Citaat:
McMotion schreef:

1) jij zult geestelijk de pubertijd waarschijnlijk nooit halen, alleen het aspect mensen irriteren met botte gevoelloze opmerkingen...
2) is nu ook elke relatie van jou met een vrouw van boven de 12 een pedofiele relatie? nee toch?
Algemeen: goede kloosterlingen hebben geen relaties.

1) Jammer dat je zo wraakzuchtig en daardoor onzinnig reageert.

2) Nee. In theorie mag een jongen van 14 een relatie aangaan met een meisje van 12. In mijn ogen is het echter om allerlei redenen beter wanneer men pas na zijn 18e, of liever: na zijn 21e een relatie aangaat. En ook dan verdient het aanbeveling om het leeftijdsverschil niet te groot te laten zijn.

Dit standpunt zal velen onwelgevallig zijn, maar ik vind niet dat je het klakkeloos een botte, gevoelloze opmerking mag noemen. Het is immers het tegendeel. Voor de gemoedsrust van iedereen zou het goed zijn om het vormen van relaties met een vast karakter uit te stellen tot op latere leeftijd (18-21). Voor de sexuele spanningen (waar het in feite meestal om gaat) zijn er wel uitlaatkleppen te bedenken.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 08:49
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
dreadje schreef:

'die' meisjes...ik weet niet watvoor 15-jarige meisjes jij kent maar ik kan je vertellen dat ze echt niet allemaal zo zijn...zij snappen ook wel dat het geen kleuterklasverkering is en ze weten heus wel wat ze wel of niet voelen...dat heeft geen ene ruk met de leeftijd '15' te maken..
Jawel, want hoe jonger je bent, hoe meer anders je staat tegenover een relatie.
De één zal het pas uitmaken wanneer et vriendje vreemdgaat.
De ander zal het uitmaken wanneer er 'ineens' geen verliefdheid meer in het spel is.

Ze weten misschien wel wat ze voelen, maar het is vaak allemaal zo 'tijdelijk'.
Vooral omdat ze nog in de 'ontdekkingsfase' zitten.
"Oh hij is knapper dus ik wil met hem"
"Oh nee, hij eet jonge kuikentjes, ik zie er maar vanaf"
Wat ik opmerk is dat jongeren sneller verkering nemen, en dat ze vaak nauwelijks de moeite nemen om elkaar eerst eens goed te leren kennen.
Ze gaan dus meer op het hormoniaal gedrag af dan op het persoon zelf.

Overigens, ik wil niet beweren dat dit voor elk meisje geldt van een jonge leeftijd, maar bij velen wel.
Oud 29-07-2002, 10:45
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
moenbase schreef:

De ander zal het uitmaken wanneer er 'ineens' geen verliefdheid meer in het spel is.

Wat ik opmerk is dat jongeren sneller verkering nemen, en dat ze vaak nauwelijks de moeite nemen om elkaar eerst eens goed te leren kennen.

Overigens, ik wil niet beweren dat dit voor elk meisje geldt van een jonge leeftijd, maar bij velen wel.
het is duidelijk dat in jou vriendekring niet veel meisjes van 15 zitten, want wat je zegt is pure onzin.
jij hebt het net over meisjes van 12.
Geeneen van mijn vriendinnen (en ik ben wel degelijk NIET vriendloos ) van 15 is zoals jij het beschrijft.
Mijn vriend is 19, we zijn al 4 maand samen,
en het is eens afgeweest omdat ik de relatie serieuzer nam dan hij (nu is die zo serieus,lang beide kanten)

General Fault, let niet op alle nietpositieve reacties, dat is het net,in zon situatie moet je handelen naar je gevoel,en vooral alle negatieve reacties (die er zeker zullen zijn,dat moet je erbij nemen) gewoon negeren.
in een relatie is de liefde het belangrijkste, toch niet de leeftijd?!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 11:02
girl18
girl18 is offline
Citaat:
Angeles schreef:

Het is vaak zo dat je heel erg verandert op je vijftiende en met overgangsfase bedoel ik ook niet één moment, maar de meeste mensen veranderen rond en na hun vijftiende nog behoorlijk veel, het is in elk geval vaak wel een roerige periode.

Sommige mensen nemen alles zo letterlijk op, ik snap wel dat het niet één bepaald moment is, maar 15 is voor de meeste mensen een leeftijd dat ze midden in de puberteit zitten.
nee meid dat is de leeftijd 16..
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 11:44
dreadje
dreadje is offline
Citaat:
moenbase schreef:

ok, bedankt voor de uitleg maar dan val ik dus niet in die categorie..(al zeg ik het zelf)..(dit geldt iig voor de relatie die ik nu heb..met een jongen van 20)
Oud 29-07-2002, 15:54
General Fault
General Fault is offline
nah bedankt voor de reacties, anyway ik ken haar dus ook al 2jaar lang he, en die broer die heeft er geen problemen meer mee zegt ie, en haar ouders ook niet! was daar gisteravond om haar op te halen. en ze zeiden nix erover en deden ook niet raar ofzo gewoon zoals altijd.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 16:04
girl18
girl18 is offline
Citaat:
General Fault schreef:
nah bedankt voor de reacties, anyway ik ken haar dus ook al 2jaar lang he, en die broer die heeft er geen problemen meer mee zegt ie, en haar ouders ook niet! was daar gisteravond om haar op te halen. en ze zeiden nix erover en deden ook niet raar ofzo gewoon zoals altijd.
dan neem je toch gewoon met haar.. wat boeit jou de mening nou van een paar stomme debielen op internet.. of je nou vijftig jaar met er scheelt of 5 jaar als jij gelukkig met haar wil zijn en bent dan hoef je niet te denken van owh wat zal pietje en harry daar van denken het is jou leven en jou keuze,s in je leven.. en je hebt keuze gemaakt je wilt het meisje en aan die keuze moet je blijven want wat pierte en harry zeggen is niet belangrijk en als jij een fout maakt en het meisje is niks voor jou dan zeit dat zo maar je moet eerst kijken of het wel fout gaat van plaats van meteen uit te gaan dat het fout gaat snappie dus ga gewoon je slag en denkt niet er aan wat jantje en pietje denkt ok..

hmmzz waar is harry nou.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 17:40
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
girl18 schreef:
wat boeit jou de mening nou van een paar stomme debielen op internet..
Beetje minder grof kan ook wel. Hij vraagt toch zelf naar de mening van mensen op internet, het is niet zo dat het hem wordt opgedrongen. Als je zo'n vraag stelt op internet dan kun je nou eenmaal verwachten dat je ook dingen te horen krijgt die je niet wílt horen, als je daar niet tegen kan moet je geen topic openen.

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen. En "stomme debielen" is er helemaal niet bij. Als iemand een mening heeft die niet in jouw straatje past dan is het nog niet meteen een "stomme debiel", dat is wel heel zwakjes.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 18:11
miro
miro is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

Jazeker. Maar het gaat mij om de grootste gemene deler, niet om het standpunt van een enkel individu met een afwijkende mening.
Tis niet alleen een afwijkende mening het is ook een ervaring. Het geeft aan dat het wel degelijk goed kan. Een ervaring wil denk ik vaak meer zeggen dan een mening uit het niets. Oke, tuurlijk is het zo dat er vaak verschillen zijn. Maar laat hem daar dan zelf achter komen. Het niet doen omdat de meningen over zoiets niet goed zijn, of het niet lijkt te kunnen slaat nergens op. Laat hem het zelf maar uitvinden, kijk maar naar mij blijkbaar kan (kon) het toch.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 18:11
mar87
mar87 is offline
ik ben 15 m'n vriend over 1,5 maand oko 20, 'kheb al 1 jaar en 2 maand met 'm verkering en nog nooit over leeftijd ofzo problemen gehad, noja nu lijk ik ook ouder dan 15. voor m'n gevoel ook. en hij weer jonger, en 't klikt heel goed. gewoon kijken hoe 't gaat. maar bij ons gaat 't goed duzzz
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 18:38
girl18
girl18 is offline
Citaat:
Angeles schreef:

Beetje minder grof kan ook wel. Hij vraagt toch zelf naar de mening van mensen op internet, het is niet zo dat het hem wordt opgedrongen. Als je zo'n vraag stelt op internet dan kun je nou eenmaal verwachten dat je ook dingen te horen krijgt die je niet wílt horen, als je daar niet tegen kan moet je geen topic openen.

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen. En "stomme debielen" is er helemaal niet bij. Als iemand een mening heeft die niet in jouw straatje past dan is het nog niet meteen een "stomme debiel", dat is wel heel zwakjes.
sorry hoor het was maar als een grapje bedoelt hoor.. ik zeg toch niet dat je een debiel bent omdat je de leeftijdverschil niet goed vind.. ik zou het in elk geval niet boeien wat een paar mensen van internet vinden van me leeftijdverschil met me vriend

ik 18 hij 20 is niet echt veel maar toch. hehe..
Oud 29-07-2002, 20:16
Floosje
Floosje is offline
Ik denk zeker wel dat dat kan, als jij haar goed kent en je weet hoe ze is lijkt mij de leeftijd geen probleem.

En wie niet waagt wie niet wint, toch?
Reageren

Regels voor berichten