![]() |
Shit; waar is m'n geld aan opgegaan?
Korte inleiding;
ik ben van ut weekeind uitgegaan en heb +/- 60 euro uitgegeven aan drank..... ik was wel lekkur bezopen.... vraag: Hoeveel geven jullie uit aan een zatUrdag stappen? |
Ik ga niet zo vaak uit op zaterdag, omdat dr nix te doen is hier.. maar als ik wel ga is het nooit veel.. entree (als die er is) en een paar keer wat drinken..
|
dat kan enorm uiteen lopen... vannacht zo'n 20 euro uitgegeven, soms wat minder (meestal zit het in deze buurt), soms een stuk meer, ligt eraan hoeveel ik drink.
|
Ligt er een beetje aan.. meestal zo'n 20 euro ofzow...
|
Dus ik geef gewoon te veel geld uit.... mmmm
of ik ben alcoholist... bepalen jullie dat maar.... *gaat nog een keer z'n geld tellen* :p |
ligt eraan hoeveel zin ik heb en hoeveel ik al gezopen had(op een eventueel feestje).
|
Ligt er helemaal aan waar ik uitga en hoeveel ik die avond drink.
Het gemiddelde ligt denk ik rond de 20 euro |
Is dit btw niet meer iets voor de Afterparty?
|
de ene keer 20 en de andere keer 40... scheelt nogal per keer..... soms ook wel es 80
|
ligt deraan waar k heen ga..
als k naar een discotheek ga, betaal k entree, drankjes etc als k naar een cafeegeval ga, betaal k amper/geen entree en meestal weinig drankjes.. ik geef meestal weinig geld uit bij t uitgaan, k vinnet zonde van me geld om daar zoveel geld aan uit te geven |
Meestal rond de €20 - €25, maar ligt er helemaal aan wat ik ga doen. Ik houd er niet zo van om in de stad heel veel te drinken, echt te veel drinken doe ik wel op feestjes ed.
|
Áls ik uitga, geef ik nooit zo veel uit... Hoogstens 10 euro... Ach, ik vind dat je het beter aan andere dingen kunt besteden.
|
Uitgaan? Doe ik eigenlijk niet (nog niet) ga wel vaak s avonds naar concertjes...Dan vaak tussen de 5 en de 9 euro voor entree, en soms _VEEL_ geld aan drank, soms maar 5 euro ofzo..
|
Gooi je vrouwelijke charmes in de strijd bij de barman ;):D
Lifestyle -> Afterparty |
Citaat:
Meestal geef ik zon 40 euro uit als ik uitga.. Met uitschieters beide kanten op.. Vroeger had ik altijd aan 50 gulden genoeg als ik uitging. Het lijkt nou haast wel zo dat je het bedrag wat je vroeger in guldens mee nam, nu in euro's mee moet nemen.. Dat gaat tenminste op voor mij en een zooi vrienden van me.. Hoe zit dat bij jullie? |
Citaat:
|
ben alleen een jongetje.. gaat een beetje moeilijk 'mijn vrouwlijke charmes in de strijd gooien' ?!!
|
Ja, aan kleren enzo..
Gewoon wat langer indrinken mensen! |
ik probeer net als Rhinus thuis zo veel mogelijk te zuipen om geld te sparen :p
maar als ik in de kroeg aan wat mensen drank ga uitdelen, kan het wel eens zijn dat ik de inhoud van m'n portemonnaie verrassend snel zie slinken |
Citaat:
Ik geef meestal 20 euro uit oid |
oa aan mij jeroen! haha je hebt nog een biertje te goed van mij!
Waar ik uit ge betaal je trouwens voor een biertje 80 cent dus ik red t altijd makkelijk met 5 euro meestal hou ik zelfs nog wat over... ik drink gewoon niet zo heel erg veel, uberhaupt ga ik laatste tijd niet meer echt iedere zaterdag uit |
oh ik heb zaterdag jl trouwens 15 euro uitgegevn, geloof iets van 2 x 2 bier en 1 cola en treinkaartje etc etc
|
70 eurowcent
da's voor me jas op te hangen (wat dus met deze hitte betekend dat ik gratiz ga stappen :p) |
Citaat:
|
Minimaal 30 euro maar het ligt eraan... als ik de hele avond op een terrasje zit ben ik veel meer kwijt dan als ik op de dansvloer sta ( niet dat ik kan dansen ofzo hoor) het gemiddelde wat ik kwijt ben is zo'n 50 euro
|
euh. meestal presteer ik t om toch minstens 50 euro uit te geven. en als ik op een festival ben geef ik soms wel 500 tot 800 euro uit zonder dat ik na de tijd weet waaraan, ja ik heb dan mischien 3 sjurts, wat eten en drinken. maar voor de rest...
|
Kan erg verschillen, soms als ik niet zoveel heb 20 euro, soms ook 150 euro ofsow....,
grtz martijn |
ong. 30 euro..
|
da's ongeveer 't zelfde voor elke avond stappen: €10 a €15, soms €20...
maar als je zoals ik meerdere keren per week uitgaat, is dat moeilijk te betalen :( vandaar dat 't de laatste tijd meer naar de €10 neigt... |
:| Dit weekend niets uitgegeven.. Ik mocht niet eens betalen van de jongens.. ouderwets ;)
|
Ik kom altijd goed uit met 30 euro
|
pff, vrijdag avond ongeveer E20, is ongeveer E40 aan drank, want ik heb 50% korting.
Zaterdagavond werk in in een kroeg, dus nix. en zondag nog een E30 in een disco. |
meestal red ik net het treinkaartje of de bus, dus dan heb ik nooit geld meer over , dus dan red ik het wel met 5 euro verder.
Maar soms is het ook 50 , het ligt er helemaal aan |
Ik zit altijd rond de 50 euro.
|
als ik geld zat heb kost het me wel es 70 euro ofzo.... maar dan geef ik wel een keer een rondje en eet en blow ik daar ook van
|
10 euro
ga meestal naar cafe's en drink wat colaatjes (altijd door de weeks en volgende dag weer school) als ik naar "dans feesten"ga is dat in de flatkroeg en daar is cola 50 ct :D:) |
euh.. meestal tussen de 10 en 15 euro!
Maar ik krijg ook heel veel van mijn vrienden! We voeren elkaar altijd dronken! :D |
tussen de 20 en 40.. euro... moi drinkt nooit sow veel, no need 2 be drunk ;) ciao
|
Wat veel de meeste van jullie :eek:
Ik meestal maar een euro of 5, zonder entree. met entree hooguit 10 euro :) |
De laatste tijd veel meer dan voor de euro,het vliegt echt uit mijn zakken.
Ik probeer het tot het minimum te beperken en als ik gewoon in mn stamkroeg zit dan is het niet meer dan 5/6 euro,maar als ik goed uitga dan zit ik zo aan de 20 euro(wat nog weinig is met sommige mensen vergleken) |
Hmm meestal zo'n 60 tot 100 euro. En als ik donderdag's stap meestal zo'n 20 tot 40 euro.
En als ik ga feesten meestal zo'n 80 tot 140 euro, soms meer als ik bijv een shirtje koop bij een kraampie ofzo. |
Ik wil toch wel onder de 20 blijven. Anders wordt het me echt te duur, dat is dan nog wel zonder eventuele entree
|
nou is ff denken...... hoogstens 20 euro.....nou en wat ik net gelezen heb..... die feestbeesten die zo'n 50 euro of meer uitgeven..... beetje jammer van je geld hoor.....maar okee, ik weet het --> sinds de euro er is geef je sneller en geef je meer geld uit.......... ik betaal zo'n 8 tot 10 euro uit aan entree en de rest aan drank.......en denk daarbij wel aan COLA EN SINAS he??, ghehe, hahahhaaaaaaaaaaaaaaa, maar ja, ik woon in huizen en daar bij de idance is de entree nog redelijk , want kijk als je in die grote steden gaat stappen, jah logisch dat je zoveel uitgeeft....of als je naar van die grote feesten gaat.....thunderdome....trance energie....innercity......maar okee voor wie allemaal nog weg gaat.......FEEST JE KAPOT!!!
|
Moah, meestal tussen de 10 en 15 euro in Nijmegen.. Áls ik hier in Zevenaar uit ga dan is het meestal minder dan 5 euro. (Het is hier zo verschrikkelijk saai dat ik met een kwartier weg ben).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:58. |