Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
oa aan mij jeroen! haha je hebt nog een biertje te goed van mij!
Waar ik uit ge betaal je trouwens voor een biertje 80 cent dus ik red t altijd makkelijk met 5 euro meestal hou ik zelfs nog wat over... ik drink gewoon niet zo heel erg veel, uberhaupt ga ik laatste tijd niet meer echt iedere zaterdag uit |
![]() |
|
da's ongeveer 't zelfde voor elke avond stappen: €10 a €15, soms €20...
maar als je zoals ik meerdere keren per week uitgaat, is dat moeilijk te betalen ![]()
|
![]() |
De laatste tijd veel meer dan voor de euro,het vliegt echt uit mijn zakken.
Ik probeer het tot het minimum te beperken en als ik gewoon in mn stamkroeg zit dan is het niet meer dan 5/6 euro,maar als ik goed uitga dan zit ik zo aan de 20 euro(wat nog weinig is met sommige mensen vergleken) |
![]() |
|
Hmm meestal zo'n 60 tot 100 euro. En als ik donderdag's stap meestal zo'n 20 tot 40 euro.
En als ik ga feesten meestal zo'n 80 tot 140 euro, soms meer als ik bijv een shirtje koop bij een kraampie ofzo.
|
![]() |
nou is ff denken...... hoogstens 20 euro.....nou en wat ik net gelezen heb..... die feestbeesten die zo'n 50 euro of meer uitgeven..... beetje jammer van je geld hoor.....maar okee, ik weet het --> sinds de euro er is geef je sneller en geef je meer geld uit.......... ik betaal zo'n 8 tot 10 euro uit aan entree en de rest aan drank.......en denk daarbij wel aan COLA EN SINAS he??, ghehe, hahahhaaaaaaaaaaaaaaa, maar ja, ik woon in huizen en daar bij de idance is de entree nog redelijk , want kijk als je in die grote steden gaat stappen, jah logisch dat je zoveel uitgeeft....of als je naar van die grote feesten gaat.....thunderdome....trance energie....innercity......maar okee voor wie allemaal nog weg gaat.......FEEST JE KAPOT!!!
|