![]() |
Keep on Rockin' in a saai world #361
v
|
Ik heb een BMI van 18.07. :o
|
ja, maar jij bent een kind
|
Dus?
|
Als ik 60 kilo weeg, Sylph, hebben wij ongeveer dezelfde BMI. :p
|
Citaat:
|
Oh Soija, volgens mij is dat ''s avonds eten is slecht' alweer achterhaald hoor. Teveel eten kom je wel van aan, vroeg of laat.
|
20.05 is mn BMI bij 60 kilo
maar ik weet niet hoeveel ik weeg, vroeger was het altijd 55-57, maar ben denk ik toch zwaarder nu |
's avonds heel laat eten is hooguit slecht omdat dat je slaapneiging negatief kan beïnvloeden!
|
Dun Hout, probeer het hier eens op: http://212.78.187.13/bmi/ Heb je dan nog hetzelfde BMI?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lijkt me dat je juist méér ongezonde dingen moet eten, Soija. :p
|
soija is een beetje apart :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
(En nee, geen 21 faculteit :nono: :p) |
Wat is jullie bmi laag. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
+t
|
Citaat:
|
Citaat:
En helpt het idee dat je je eigen geluk tegenwerkt door je voor dingen te schamen ook niet om het minder te doen? En nja, alles wat afwijkt kan nauwelijks rekenen op begrip van mensen. Hoewel dat maar afhangt van met wie je omgaat, natuurlijk. |
Helemaal nefast? :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga weer of, liefjes
heb vandaag btw sochtends twee broodjes frikandel op en smiddags laat/avondvroeg 1 baquette met frikandel :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat ze "funest" bedoelen, maar dat is in het Vlaams blijkbaar anders?
|
Citaat:
|
Citaat:
De mensen met wie ik omga hebben er over het algemeen wel wat begrip voor, maar zelfs zij kunnen het af en toe niet laten opmerkingne te plaatsen in de trant van 'waarom kun je niet normaler zijn?' of om commentaar te leveren op andere dingen met autisme te maken hebben, zoals mijn neutrale gezichtsuitdrukking die er voor andere mensen heel boos uitziet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben wel van mening dat je in de meeste gevallen dwanggedachtes en schaamte kunt bestrijden, hoewel het natuurlijk wel veel moeite kost. Maar ik kan me voorstellen dat het bij sommige mensen niet zo werkt en dat zij er inderdaad niets aan kunnen veranderen. Het lijkt me wel een zwaar bestaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Is bowlen erg uit? :o
|
hoezo uit?:p
|
Ja. Hoewel het nog best wel gedaan wordt. Maar het is wel suf. :p
|
onzin:p
|
Ik vind bowlen gaaf.
|
Wat boeit het of het uit is?
|
Ik wou nog met een paar vriendinnen voor mijn verjaardag gaan bowlen en daarna uit eten. Maar als ik het eten moet betalen ben ik blut en bowlen lijkt me wel te betalen. :o
Ik kan alleen niks spannenders bedenken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:45. |