Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Geen gevoelige clitoris (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1718132)

Confus1oN 04-10-2008 22:10

Geen gevoelige clitoris

Heyyyyy! Mijn vriendin en ik zitten met een klein probleem! We hebben goede sex, praten er veel over en we genieten er beide enorm van. Nou is er een klein probleem, de clitoris van mijn vriendin is helemaal niet gevoelig. Dit vind zij (en ik uiteraard) erg jammer, omdat ze daardoor misschien wel enorm veel mist (clitoraal orgasme), terwijl ze dat juist wel graag zou willen meemaken (en het mij ook helemaal te gek lijkt om haar zo te laten en te zien genieten). Het betekent overigens niet dat ze helemaal geen orgasmes heeft, want haar G-spot is juist wel enorm gevoelig, en daar maken we dan ook optimaal gebruik van, maar toch blijft er een gevoel bij haar bestaan dat WE iets missen. Zijn er dingen die de clitoris gevoeliger kunnen maken? Kan je het trainen bijvoorbeeld? Zijn er bepaalde handelingen die de gevoeligheid kunnen bevorderen? Of middeltjes die de bloedtoevoer verbeteren ofzo? We zagen namelijk op die on-line sexshops wel van die soort zalfjes/olie die aan kunt brengen op de clitoris en die daardoor warm en gevoeliger wordt, maar eerlijk gezegd weten we niet wat we daar nou van moeten denken. Ik hoop dat er in ieder geval IETS mogelijk is. Bedankt voor het lezen en hopelijk heeft iemand van jullie de gouden tip ;)!

Dark Phoenix 04-10-2008 23:10

Het op de juiste manier stimuleren zou kunnen helpen. Probeer het eens met je tong, de meeste meisjes kunnen dat in ieder geval wel waarderen.

Online 'middeltjes' zou ik persoonlijk niet aan beginnen, zeker niet voor dit soort vage dingen. Als het echt een probleem is wat niet op te lossen is met uitgebreidere / betere seks raad ik haar aan ermee naar de huisarts te gaan.

Confus1oN 05-10-2008 11:32

Hey, bedankt voor je reactie. We hebben het ondertussen allang geprobeerd met mijn tong, maar het is gewoon dat er gewoon superweinig gevoel zit daaro. Ook als ze masturbeert, doet ze dat normaliter niet met clitstimulatie, maar gebruikt ze speeltjes voor de G-spot omdat dat gewoon veel beter voelt (veel gevoeliger).

Het gaat er dus om hoe we de clitoris gevoeliger krijgen :):p

Spelvout 05-10-2008 14:20

je moet er keihard op slaan met de vlakke hand

T_ID 05-10-2008 18:32

Citaat:

Confus1oN schreef: (Bericht 28271425)
We zagen namelijk op die on-line sexshops wel van die soort zalfjes/olie die aan kunt brengen op de clitoris en die daardoor warm en gevoeliger wordt, maar eerlijk gezegd weten we niet wat we daar nou van moeten denken.

Er bestaat niets dat permanente veranderingen tot stand brengt. Het gaat waarschijnlijk om dingen die tijdelijk 'meer gevoel' brengen, maar feitelijk het bestaande gevoel meer aanspreken. Claimen ze permanente veranderingen, dan heb je met oplichters van doen.

duivelaartje 05-10-2008 18:52

Hoe raken jullie het aan? Gewoon direct op de clitoris of via de huid (kapje) die er meestal geheel over ligt?

maadjuh89 07-10-2008 10:39

je kan altijd nog een clitpiercing nemen denk ik zo..... of is dat een beetje extreem?

Confus1oN 07-10-2008 21:01

Citaat:

duivelaartje schreef: (Bericht 28275675)
Hoe raken jullie het aan? Gewoon direct op de clitoris of via de huid (kapje) die er meestal geheel over ligt?

Vroeger altijd via de huid, het kapje dus, wat geen resultaat opleverde.. daarna ook direct op de clitoris geprobeerd, met hetzelfde resultaat.

Over die middeltjes, dat is inderdaad gewoon voor 20 minuutjes plezier ja, en niet permanent dus.

Dark Phoenix 07-10-2008 21:56

Dat is... vrij apart. :o

Toch maar eens naar de dokter gaan, lijkt me..

T_ID 08-10-2008 00:40

Citaat:

maadjuh89 schreef: (Bericht 28283954)
je kan altijd nog een clitpiercing nemen denk ik zo..... of is dat een beetje extreem?

Uhm.. valt zeker onder de categorie drastische maatregelen, maar ik geloof niet dat iemand kan ontkennen dat het zorgt voor meer gevoel.

laurens4 26-10-2008 19:31

Citaat:

spelVout schreef: (Bericht 28274099)
je moet er keihard op slaan met de vlakke hand

whahahahah lekker toch :D

Volk 27-10-2008 19:51

Een ijsklontje op haar clit.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:09.