Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2008, 22:10
Confus1oN
Confus1oN is offline
Heyyyyy! Mijn vriendin en ik zitten met een klein probleem! We hebben goede sex, praten er veel over en we genieten er beide enorm van. Nou is er een klein probleem, de clitoris van mijn vriendin is helemaal niet gevoelig. Dit vind zij (en ik uiteraard) erg jammer, omdat ze daardoor misschien wel enorm veel mist (clitoraal orgasme), terwijl ze dat juist wel graag zou willen meemaken (en het mij ook helemaal te gek lijkt om haar zo te laten en te zien genieten). Het betekent overigens niet dat ze helemaal geen orgasmes heeft, want haar G-spot is juist wel enorm gevoelig, en daar maken we dan ook optimaal gebruik van, maar toch blijft er een gevoel bij haar bestaan dat WE iets missen. Zijn er dingen die de clitoris gevoeliger kunnen maken? Kan je het trainen bijvoorbeeld? Zijn er bepaalde handelingen die de gevoeligheid kunnen bevorderen? Of middeltjes die de bloedtoevoer verbeteren ofzo? We zagen namelijk op die on-line sexshops wel van die soort zalfjes/olie die aan kunt brengen op de clitoris en die daardoor warm en gevoeliger wordt, maar eerlijk gezegd weten we niet wat we daar nou van moeten denken. Ik hoop dat er in ieder geval IETS mogelijk is. Bedankt voor het lezen en hopelijk heeft iemand van jullie de gouden tip !
Met citaat reageren
Oud 04-10-2008, 23:10
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Het op de juiste manier stimuleren zou kunnen helpen. Probeer het eens met je tong, de meeste meisjes kunnen dat in ieder geval wel waarderen.

Online 'middeltjes' zou ik persoonlijk niet aan beginnen, zeker niet voor dit soort vage dingen. Als het echt een probleem is wat niet op te lossen is met uitgebreidere / betere seks raad ik haar aan ermee naar de huisarts te gaan.
Oud 05-10-2008, 11:32
Confus1oN
Confus1oN is offline
Hey, bedankt voor je reactie. We hebben het ondertussen allang geprobeerd met mijn tong, maar het is gewoon dat er gewoon superweinig gevoel zit daaro. Ook als ze masturbeert, doet ze dat normaliter niet met clitstimulatie, maar gebruikt ze speeltjes voor de G-spot omdat dat gewoon veel beter voelt (veel gevoeliger).

Het gaat er dus om hoe we de clitoris gevoeliger krijgen
Met citaat reageren
Oud 05-10-2008, 14:20
Spelvout
Spelvout is offline
je moet er keihard op slaan met de vlakke hand
Oud 05-10-2008, 18:32
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
We zagen namelijk op die on-line sexshops wel van die soort zalfjes/olie die aan kunt brengen op de clitoris en die daardoor warm en gevoeliger wordt, maar eerlijk gezegd weten we niet wat we daar nou van moeten denken.
Er bestaat niets dat permanente veranderingen tot stand brengt. Het gaat waarschijnlijk om dingen die tijdelijk 'meer gevoel' brengen, maar feitelijk het bestaande gevoel meer aanspreken. Claimen ze permanente veranderingen, dan heb je met oplichters van doen.
Oud 05-10-2008, 18:52
duivelaartje
duivelaartje is offline
Hoe raken jullie het aan? Gewoon direct op de clitoris of via de huid (kapje) die er meestal geheel over ligt?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 10:39
maadjuh89
maadjuh89 is offline
je kan altijd nog een clitpiercing nemen denk ik zo..... of is dat een beetje extreem?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 21:01
Confus1oN
Confus1oN is offline
Citaat:
Hoe raken jullie het aan? Gewoon direct op de clitoris of via de huid (kapje) die er meestal geheel over ligt?
Vroeger altijd via de huid, het kapje dus, wat geen resultaat opleverde.. daarna ook direct op de clitoris geprobeerd, met hetzelfde resultaat.

Over die middeltjes, dat is inderdaad gewoon voor 20 minuutjes plezier ja, en niet permanent dus.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 21:56
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Dat is... vrij apart.

Toch maar eens naar de dokter gaan, lijkt me..
Oud 08-10-2008, 00:40
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
je kan altijd nog een clitpiercing nemen denk ik zo..... of is dat een beetje extreem?
Uhm.. valt zeker onder de categorie drastische maatregelen, maar ik geloof niet dat iemand kan ontkennen dat het zorgt voor meer gevoel.
Oud 26-10-2008, 19:31
laurens4
laurens4 is offline
Citaat:
je moet er keihard op slaan met de vlakke hand
whahahahah lekker toch
Met citaat reageren
Oud 27-10-2008, 19:51
Volk
Volk is offline
Een ijsklontje op haar clit.
Met citaat reageren