![]() |
||
Citaat:
Want dat is bij haar wel zo. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De ene clitoris is nou eenmaal veeeeel gevoeliger dan de andere. Vingert ze zichzelf nooit? Of altijd op dezelfde manier? Dan is ze misschien nog niet aan de gevoeligheid van haar clitoris gewend... Gewoon geduld...
|
![]() |
Volgens mij is het arme kind gewoon doodnerveus.. Misschien is ze er nog niet aan toe? Gaat het te snel voor haar? Ik vond het in het begin ook niet prettig omdat het nog overgevoelig was. Ik denk dat jullie beter rustig aan kunnen doen. Mischien moet je haar een keer laten leiden. Zodat zij het tempo kan bepalen. Lig gewoon stil en laat haar haar gang gaan. Zo hoeft ze minder nerveus te zijn, en zal het ook niet te snel gaan voor haar.
|
![]() |
|
![]() |
Heb ik ook altijd, dat als een jongen mij gaat vingeren dat ik dan heel hard ga trillen, vooral mn benen. Bij mij betekent dat dat ik erg opgewonden ben en bijna klaar ga komen. Ik denk dat het iets is dat je je lichaam niet in bedwang kan houden ofzo. Net zoiets als kreunen zeg maar.
|
![]() |
|
Ik herken het bij mezelf.
Meestal komt dit doordat je te hard bezig bent met haar clitoris. Een clitoris is namelijk heel gevoelig en soms kan dat een reactie veroorzaken. Op dit punt dus het trillen van de benen. Probeer anders gewoon om het wat voorzichtiger aan te doen of via een andere manier de clitoris te stimuleren zodat ze wel klaar komt. Misschien werkt het.
|
![]() |
Ik had het ook een tijdje, gewoon overgevoelig, bibberen, ook wel zenuwen. Als ik mezelf vingerde, had ik dat nooit, kwam altijd snel en vaak klaar. Mijn vriendje dacht dat ie moest presteren en probeerde het heftig, met vingeren, en dat ging dan niet, ging gewoon te ruw.
Na 3 weken heeftie me ontmaagd. In de weken daarna werd het wel vertrouwder, maar k bleef wel overgevoelig. Dat ging pas over, later, toen we echt met elkaar gingen slapen - zo tegen elkaar liggen, soezen, zonder dat er wat hoeft, en dan later, midden in de nacht of zo, sex. |
![]() |
|
misschien moet je eens vragen of
ze het eens zelf wil doen, kijken of ze dat dan ook heeft... dat je het dan op een gegeven moment over kan nemen ofzo ik weet het niet zo goed. toen ik wel eens klaar wilde komen in het begin, had ik dat ook maar nu ben ik al best vaak klaargekomen en heb ik dat niet meer miss ligt het daaraan? (A) groetjes en succes! |
![]() |
|
|