![]() |
nirwana tuinfeesten
iemand die gaat?
9, 10 en 11 augustus bij jongerencentrum nirwana in lierop. Enkele bands die komen: * heideroosjes *beef *racoon *peter pan speedrock *green lizard * de snevo's en nog een aantal meer..... entree is 15 euro vvk, en 17 euro aan de deur. |
Wel een vet tuinfeest :)
|
waar is lierop?
|
ongeveer 10 minuten 1 kwartiertje van eindhoven af...
|
Citaat:
en nog een coole band die op vrijdag komt: the apers |
ik ga zaterdag
vrijdag niet denk ik voor mij ist toch maar 10 minuutjes fietsen |
jep ik ga ook zaterdag, maar moet eerst tot 14.00 werken :(
ik kan dan vanaf racoon alles nog zien. misschien zie ik je daar, doeidoei |
en wederom;
waarom speelt E-M-P-T-Y daar niet? |
ufke:
kga gratis op zaterdag, gastenlijst van beef de gexte.. els mag mee de gexte ps. groeten aan john, ik ben zaterdag weer in eindhoven ofzo, mail me ;) |
mij te duur eerlijk gezegd..
|
helaas ben ik dan op vakantie! :(
Maarjah.. iedereen dan maar naar PUNK=DEAD!!! :D 13 september in Nijmegen! :) -- The Stinkvingers -- -- The Vageenas -- -- Disturbance -- -- Antidote -- www.punk-is-dead.tk DOEIDOEIDOEI |
Ik sta same met shadow of death op de gastenlijst van nirwana zelf.. ik ben er misschien op vrijdag en op zakterdag zeker.. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kga ook zaterdag met die death shadow,*-)nofx(-*,k3-rulezzz en geen forummers ik heb er veel zin in :D (y)
|
ik ga vrijdag zaterdag en zondag lekker camperen bij tuinfeest tussen de koeien vlaaien :)
|
Citaat:
|
Citaat:
jij hier?? |
Citaat:
|
ik ga ook volges mij
|
*gaat ook*
|
net een mailtje gekregen van de toetsenist van beef, ksta op de gastenlijst :)
|
het was gaaf!
De heidroosjes en beef waren echt cool, en zornik was een redelijke vervanging voor racoon. Ik heb lol gehad, en ga er denk ik toch maar een gewoonte van maken :P greetz |
els hier: beef was natuurlijk het coolste :) roel en ik vonden zornik supercool... hoewel ze wel veel op muse leken ofzo. de bassiste van dimension seven was cool, die vent met die sik was irritant. oooooooooooh wat was marco roelofs irritant en dom. we hebben iets van duizend mensen van het forum gezien en dankzij die lieve john zijn we 2 uur ofzo omgefietst :(:p
|
maar wel grotendeels over een verlichte weg en anders hadde we dat niet gehad.. en ik heb nou spierpijn..
|
mijn verslagje:
demension seven: muzikaal gezien was het wel leuk om even naar te luisteren maar die zanger was mateloos irritant zornik: ik dacht dat dat weer zo'n belgische experimentele band was maar het was een beetje muse-achtig, was cool green lizard: leuk om weer een keer live te zien, speelde veel nieuwe nummers... klonk wel goed, ik ga de nieuwe cd denk ik wel halen peter pan: was heel cool, 't regende enzo, maar dat boeide niet.... eindhoven rockcity :) heideroosjes: oh, wat kut... marco roelofs met z'n mislukte klote-hanekam en weer z'n standaard verhaaltje bij regular day in bosnia, en dan ook nog bob marley coveren op een slechte manier... bleh beef: beef de gexte, twas weer een groot feest en het regende niet :) |
Citaat:
maar het optreden (op het strand van scheveningen) was wel heel tof verder! :) |
Citaat:
|
Ignite zal ook aanwezig zijn!
|
Shit heb ik net gemist :(
|
een up van bijna 3 jaar? :| slotje dus
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:32. |