| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
helaas ben ik dan op vakantie!
![]() Maarjah.. iedereen dan maar naar PUNK=DEAD!!! 13 september in Nijmegen! -- The Stinkvingers -- -- The Vageenas -- -- Disturbance -- -- Antidote -- www.punk-is-dead.tk DOEIDOEIDOEI
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
els hier: beef was natuurlijk het coolste
roel en ik vonden zornik supercool... hoewel ze wel veel op muse leken ofzo. de bassiste van dimension seven was cool, die vent met die sik was irritant. oooooooooooh wat was marco roelofs irritant en dom. we hebben iets van duizend mensen van het forum gezien en dankzij die lieve john zijn we 2 uur ofzo omgefietst ![]()
|
|
|
|
Verwijderd
|
mijn verslagje:
demension seven: muzikaal gezien was het wel leuk om even naar te luisteren maar die zanger was mateloos irritant zornik: ik dacht dat dat weer zo'n belgische experimentele band was maar het was een beetje muse-achtig, was cool green lizard: leuk om weer een keer live te zien, speelde veel nieuwe nummers... klonk wel goed, ik ga de nieuwe cd denk ik wel halen peter pan: was heel cool, 't regende enzo, maar dat boeide niet.... eindhoven rockcity ![]() heideroosjes: oh, wat kut... marco roelofs met z'n mislukte klote-hanekam en weer z'n standaard verhaaltje bij regular day in bosnia, en dan ook nog bob marley coveren op een slechte manier... bleh beef: beef de gexte, twas weer een groot feest en het regende niet
|
|
|
||
|
Citaat:
die bob marley cover slaat idd nergens op, speelden ze een week geleden ook op schollenpop, en die hanenkam is idd ook niet de moeite maar het optreden (op het strand van scheveningen) was wel heel tof verder!
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
oja, ik was green lizard en peter pan nog vergeten green lizard was vet... alleen was ik ondertussen een beetje van de wereld omdat mijn rug superveel pijn deed, dat was kut. peter pan was vet, het dreunde echt gewoon nog door de oordopjes (die door mijn muts toch heel goed in mijn oren gedrukt werden) heen en dat het regende boeide inderdaad niet.
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Muziek |
tuinfeest 2008 Verwijderd | 1 | 26-07-2008 18:32 | |
| Muziek |