![]() |
Serie: True Blood
Het eerste seizoen is bezig in Amerika. Het is best een leuke serie.
Verhaal: Citaat:
|
Erg leuke serie ja de eerste aflevering was beetje minder want je wist niet precies welke kant zo op gingen met het verhaal. Maar ondertussen erg goede serie geworden wordt steeds intressanter ook. En het 2de seizoen is ook al zeker :)
|
Ik ben er gister aan begonnen en heb nu afleveringen gezien. Gave serie, maar ik heb nog niet echt het idee welke kant ze op willen met deze serie. Desondanks waren het best 2 sterke afleveringen.
Anna Paquin loopt er trouwens wel bij als een eersteklas del zeg pf. En die homoseksuele kok is fantastisch(y). |
Ik volg het, erger me vooral aan het vervelende accent.
|
Ik moet het maar eens weer gaan volgen, de eerste drie episodes waren vrij sterk.
|
Citaat:
Lafayette is echt super personage gewoon wordt ook steeds grappiger en leuker :) |
Citaat:
Dat nummer is trouwens erg vet van de intro: Jace Everett - Bad Things Wat ik wel prachtig vond is de term: "Out of the coffin." Humor. :D |
Ik wacht ongeduldig op aflevering 12.
|
Na het lezen van dit topic de eerste aflevering maar eens gedownload. Ziet er best leuk uit. :) Geen flauw idee hoe het verhaal verder gaat, maar vond het wel een pakkend begin. 2e aflevering ben ik nu binnen aan het halen, ben benieuwd
|
Toffe serie, al snap ik na 5 afleveringen eigenlijk nog niet echt welke richting het verhaal op gaat. Desondanks toch wel steeds spannend. Lafayette is echt wreed, met z'n aidsburger :D
|
Klinkt wel interessant. Voor op de opzoeklijst (y)
|
Seizoen is alweer afgelopen jammer genoeg, Erg veel zin in seizoen zal dingen meer duidelijker worden,
|
De laatste aflevering was echt waardeloos, vooral de eindscene.
|
Citaat:
|
Jawel.
|
Bedankt voor de bijdrage. :D Verwacht niet dat ik nu: "nietus" zal roepen. :p
|
Ik wacht op seizoen 2 (y)
|
ben erg benieuwd, het is van de maker van six feet under
|
Dat was onderhand wel duidelijk ja.
|
Up want weer begonnen! Elke zondagavond wordt het in de VS uitgezonden dus maandagmorgen lekker downloaden. Er zijn nu drie afleveringen uitgezonden. Nog meer mensen die het alweer gevolgd hebben?
Ik vind het tot nu toe leuk om te zien, nog steeds een erg leuke serie, maar het wordt wel een beetje vaag, lijpe dingen, ik hoop dat het niet zó vaag wordt dat het ongeloofwaardig is. Dat vond ik zo vet aan seizoen 1, het gaat dan wel over vampieren enzo maar het wordt toch gebracht alsof het zo in deze wereld mogelijk zou zijn. Maja, blijf het zeker wel kijken, ik ben benieuwd hoe het verder gaat :) |
Afgehaakt ergens halverwege seizoen 1. Het werd allemaal een beetje saai en dat probeerde ze op te lossen met totaal ongeloofwaardige plotwendingen. En dan die hoofdrol chick, ik zat altijd in dubio of ik haar nou wilde slaan of wilde ballen.
|
Ik heb de eerste aflevering van seizoen 2 gekeken en dat was voor mij genoeg om af te haken voor de rest van het seizoen.
|
De tweede aflevering was wel weer wat beter, ik blijf het wel volgen.
|
ik kijk sinds vorige week actief, wou net een topic gaan maken toen ik deze ineens zag staan.
I like it! Lekkere spanningsopbouw heeft het. En hete kerels (y) Maar eens zien waar dit heen gaat |
Ik vind het erg tegenvallen. Het is op zich niet slecht, maar vergeleken met SFU stelt het weinig voor.
|
SFU heb ik nooit gekeken, maar dta schijnt ook erg leuk te zijn... binnenkort maar eens opzoeken dan
|
3 afleveringen True Blood gezien, en ik weet niet wat ik er van moet vinden. Het is iig onuitstaanbaar dat de verkeerde tanden lang worden :| (n) iedereen weet dat het de hoektanden zijn, niet de snijtanden :nono:
|
Niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou nu vind ik dat er toch wel weer eens wat dingen mogen gebeuren...het kabbelt allemaal maar een beetje op het gemakje voort zonder dat er echt spannende dingen gebeuren, vind ik. In seizoen 1 was er veel meer spanning&sensatie zeg maar, seizoen 2 is dan tot nu toe een stuk "saaier". Maarja, ben benieuwd hoe het verder gaat :)
|
vaak is het eerste seizoen het best en daarna is het hopen op een goed vervolg. Dat was bij heroes ook. Eerste seizoen was ik helemaal fan van, op seizoen 2 ben ik keihard afgeknapt!
inmiddels ben ik ongeduldig aan het wachten op aflevering 5 van TB. Ik vind het nog spannend genoeg om ongeduldig te zijn. |
Citaat:
|
ik durf 3 niet eens te kijken...
|
|
Sookeh!
Ik vind 't nog steeds vrij vermakelijk, heb betere series gezien, maar ik vind dit zeker niet slecht. Lekkere serie om 's zomers te kijken :Y |
precies, entertaining genoeg
die recap van seizoen 1 is echt heerlijk sookeeeh biilll sooookeeeeh biillll hihi |
Citaat:
|
Citaat:
Wat niet wegneemt dat ik vampiers met puntige voortanden er uit vind zien als killer bunnies - lange hoektanden lijkt gewoon veel natuurlijker. Maar goed. Eerste 3 afleveringen gekeken en ik vind de spanning wel heet. Heb het boek waarop de serie gebaseerd is gekocht (nou ja deel 1) en dat was ook vermakelijk, maar het doet me een beetje aan Anita Blake denken - interessante wereld opgezet, maar het verhaal dat er uiteindelijk van gemaakt wordt is niet uitermate geniaal. Oh en ik weet nog niet hoe het in de serie gaat zijn, maar in het boek ben ik meer fan van Sam dan Bill :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
nou goed toch (y) Dat is wel het laatste waar ik me aan kan ergeren :D
|
Ik vond het de eerste keer een beetje gek, vooral omdat ik het niet verwachtte, maar het went :)
|
leuke serie;) ben nu bij ep 1 van seizoen 1:p wat een lekkere vampier is die bill:p
|
eerste sezoen vond ik heerlijk, kijk em nu were met mijn vriendje.
Tweede vond ik bagger, ik hoop dat de derde wer beter is. |
in juni/juli kom S3, ik heb er zin in :P Heb inmiddels wel de boeken gelezen om de tijd te doden hihi. maar de boeken zijn maar een leidraad, er is veel verschil tussen de boeken en de serie, desalniettemin lijkt S3 me errug leuk :bloos:
|
er is ook iets mis met die baas van sookie:p (ben nog niet zo ver) maar dat gevoel heb ik:p
|
Sam :cool: LaFayette :cool: Eric <3 :fangirl:
Ik heb echt weer TB nodig :( |
LaFayette is zooooo stoer ^^ En zooo wazig :P
|
Ja, LaFayette is cool, ben blij dat het hem in de serie niet zo vergaat als in het boek :cool:
Ik vond Bill ook heel heet, maar toen kwam Eric :bloos: Serie Eric is (nog?) niet heel spannend, maar Boek Eric is zooooooo heettt :bloos: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:54. |