Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2008, 23:47
Verwijderd
Het eerste seizoen is bezig in Amerika. Het is best een leuke serie.

Verhaal:

Citaat:
Thanks to a Japanese scientist's invention of synthetic blood, vampires have progressed from legendary monsters to fellow citizens overnight. And while humans have been safely removed from the menu, many remain apprehensive about these creatures "coming out of the coffin." Religious leaders and government officials around the world have chosen their sides, but in the small Louisiana town of Bon Temps, the jury is still out.

Local waitress Sookie Stackhouse (Anna Paquin), however, knows how it feels to be an outcast. "Cursed" with the ability to listen in on people's thoughts, she's also open-minded about the integration of vampires — particularly when it comes to Bill Compton (Stephen Moyer), a handsome 173-year-old living up the road. But as Sookie is drawn into a series of mysteries surrounding Bill's arrival in Bon Temps, that tolerance will be put to the test.

A sexy, scary new drama from 'Six Feet Under' creator Alan Ball, 'True Blood' delves into the meticulously-crafted world of novelist Charlaine Harris. Described by the Emmy®-winning Ball as "popcorn for smart people" and featuring a colorful cast of local misfits, 'True Blood' promises an intense ride.
Bron: http://www.hbo.com/trueblood/
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-11-2008, 00:20
Dexter_M
Dexter_M is offline
Erg leuke serie ja de eerste aflevering was beetje minder want je wist niet precies welke kant zo op gingen met het verhaal. Maar ondertussen erg goede serie geworden wordt steeds intressanter ook. En het 2de seizoen is ook al zeker
Met citaat reageren
Oud 19-11-2008, 13:42
Balthasar
Balthasar is offline
Ik ben er gister aan begonnen en heb nu afleveringen gezien. Gave serie, maar ik heb nog niet echt het idee welke kant ze op willen met deze serie. Desondanks waren het best 2 sterke afleveringen.

Anna Paquin loopt er trouwens wel bij als een eersteklas del zeg pf. En die homoseksuele kok is fantastisch.
Oud 19-11-2008, 14:14
Verwijderd
Ik volg het, erger me vooral aan het vervelende accent.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2008, 18:55
Darko
Darko is offline
Ik moet het maar eens weer gaan volgen, de eerste drie episodes waren vrij sterk.
Oud 19-11-2008, 20:29
Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
En die homoseksuele kok is fantastisch.

Lafayette is echt super personage gewoon wordt ook steeds grappiger en leuker
Met citaat reageren
Oud 21-11-2008, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Anna Paquin loopt er trouwens wel bij als een eersteklas del zeg pf. En die homoseksuele kok is fantastisch.
Tja, het wereld waar het in afspeelt is het stereotype beeld van boeren in Amerika. (Hill-billy) Maar met de combinatie met vampieren en derlijke vind ik dat best cool gedaan. En dat accent is dus ook onvermijdelijk.

Dat nummer is trouwens erg vet van de intro: Jace Everett - Bad Things

Wat ik wel prachtig vond is de term: "Out of the coffin." Humor.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2008, 19:54
Balthasar
Balthasar is offline
Ik wacht ongeduldig op aflevering 12.
Oud 24-11-2008, 20:33
Verwijderd
Na het lezen van dit topic de eerste aflevering maar eens gedownload. Ziet er best leuk uit. Geen flauw idee hoe het verhaal verder gaat, maar vond het wel een pakkend begin. 2e aflevering ben ik nu binnen aan het halen, ben benieuwd
Met citaat reageren
Oud 27-11-2008, 22:12
Verwijderd
Toffe serie, al snap ik na 5 afleveringen eigenlijk nog niet echt welke richting het verhaal op gaat. Desondanks toch wel steeds spannend. Lafayette is echt wreed, met z'n aidsburger
Met citaat reageren
Oud 27-11-2008, 23:24
niña
niña is offline
Klinkt wel interessant. Voor op de opzoeklijst
Oud 28-11-2008, 02:10
Dexter_M
Dexter_M is offline
Seizoen is alweer afgelopen jammer genoeg, Erg veel zin in seizoen zal dingen meer duidelijker worden,
Met citaat reageren
Oud 28-11-2008, 09:52
Balthasar
Balthasar is offline
De laatste aflevering was echt waardeloos, vooral de eindscene.
Oud 09-12-2008, 15:34
Verwijderd
Citaat:
De laatste aflevering was echt waardeloos, vooral de eindscene.
Helemaal niet. (Ja, eindelijk gezien nu.)
Met citaat reageren
Oud 10-12-2008, 10:20
Balthasar
Balthasar is offline
Jawel.
Oud 10-12-2008, 14:37
Verwijderd
Bedankt voor de bijdrage. Verwacht niet dat ik nu: "nietus" zal roepen.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2008, 22:13
Mara
Mara is offline
Ik wacht op seizoen 2
Met citaat reageren
Oud 17-12-2008, 22:01
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
ben erg benieuwd, het is van de maker van six feet under
Oud 28-12-2008, 17:18
Balthasar
Balthasar is offline
Dat was onderhand wel duidelijk ja.
Oud 02-07-2009, 09:33
Verwijderd
Up want weer begonnen! Elke zondagavond wordt het in de VS uitgezonden dus maandagmorgen lekker downloaden. Er zijn nu drie afleveringen uitgezonden. Nog meer mensen die het alweer gevolgd hebben?

Ik vind het tot nu toe leuk om te zien, nog steeds een erg leuke serie, maar het wordt wel een beetje vaag, lijpe dingen, ik hoop dat het niet zó vaag wordt dat het ongeloofwaardig is. Dat vond ik zo vet aan seizoen 1, het gaat dan wel over vampieren enzo maar het wordt toch gebracht alsof het zo in deze wereld mogelijk zou zijn. Maja, blijf het zeker wel kijken, ik ben benieuwd hoe het verder gaat
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 11:14
Verwijderd
Afgehaakt ergens halverwege seizoen 1. Het werd allemaal een beetje saai en dat probeerde ze op te lossen met totaal ongeloofwaardige plotwendingen. En dan die hoofdrol chick, ik zat altijd in dubio of ik haar nou wilde slaan of wilde ballen.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 11:44
Balthasar
Balthasar is offline
Ik heb de eerste aflevering van seizoen 2 gekeken en dat was voor mij genoeg om af te haken voor de rest van het seizoen.
Oud 02-07-2009, 13:35
#7926 is offline
De tweede aflevering was wel weer wat beter, ik blijf het wel volgen.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2009, 00:44
Qimm
Qimm is offline
ik kijk sinds vorige week actief, wou net een topic gaan maken toen ik deze ineens zag staan.

I like it! Lekkere spanningsopbouw heeft het. En hete kerels Maar eens zien waar dit heen gaat
Oud 05-07-2009, 11:10
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik vind het erg tegenvallen. Het is op zich niet slecht, maar vergeleken met SFU stelt het weinig voor.
Oud 05-07-2009, 11:42
Qimm
Qimm is offline
SFU heb ik nooit gekeken, maar dta schijnt ook erg leuk te zijn... binnenkort maar eens opzoeken dan
Oud 06-07-2009, 11:16
Verwijderd
3 afleveringen True Blood gezien, en ik weet niet wat ik er van moet vinden. Het is iig onuitstaanbaar dat de verkeerde tanden lang worden iedereen weet dat het de hoektanden zijn, niet de snijtanden
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 12:17
Verwijderd
Niet.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 22:52
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
3 afleveringen True Blood gezien, en ik weet niet wat ik er van moet vinden. Het is iig onuitstaanbaar dat de verkeerde tanden lang worden iedereen weet dat het de hoektanden zijn, niet de snijtanden
hoektanden zijn meestgebruikt, maar als je naar de practische toepassing kijkt is dat heel onlogisch Zo vind ik het veel beter eigenlijk.
Oud 07-07-2009, 12:38
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Bij demon-vampires schijnt dat niet zo te zijn
Oud 17-07-2009, 00:28
Verwijderd
Nou nu vind ik dat er toch wel weer eens wat dingen mogen gebeuren...het kabbelt allemaal maar een beetje op het gemakje voort zonder dat er echt spannende dingen gebeuren, vind ik. In seizoen 1 was er veel meer spanning&sensatie zeg maar, seizoen 2 is dan tot nu toe een stuk "saaier". Maarja, ben benieuwd hoe het verder gaat
Met citaat reageren
Oud 17-07-2009, 22:44
Qimm
Qimm is offline
vaak is het eerste seizoen het best en daarna is het hopen op een goed vervolg. Dat was bij heroes ook. Eerste seizoen was ik helemaal fan van, op seizoen 2 ben ik keihard afgeknapt!

inmiddels ben ik ongeduldig aan het wachten op aflevering 5 van TB. Ik vind het nog spannend genoeg om ongeduldig te zijn.
Oud 17-07-2009, 23:38
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
vaak is het eerste seizoen het best en daarna is het hopen op een goed vervolg. Dat was bij heroes ook. Eerste seizoen was ik helemaal fan van, op seizoen 2 ben ik keihard afgeknapt!

inmiddels ben ik ongeduldig aan het wachten op aflevering 5 van TB. Ik vind het nog spannend genoeg om ongeduldig te zijn.
ik vond seizoen 2 juist nog wel goed te doen maar seizoen 3 echt niet
Oud 19-07-2009, 21:29
Qimm
Qimm is offline
ik durf 3 niet eens te kijken...
Oud 28-07-2009, 01:31
Qimm
Qimm is offline
http://www.youtube.com/watch?v=GpgX2...layer_embedded

:')
Oud 29-07-2009, 17:44
Verwijderd
Sookeh!

Ik vind 't nog steeds vrij vermakelijk, heb betere series gezien, maar ik vind dit zeker niet slecht. Lekkere serie om 's zomers te kijken
Met citaat reageren
Oud 30-07-2009, 00:44
Qimm
Qimm is offline
precies, entertaining genoeg

die recap van seizoen 1 is echt heerlijk

sookeeeh
biilll
sooookeeeeh
biillll

hihi
Oud 01-08-2009, 09:48
Verwijderd
hahaha
Met citaat reageren
Oud 11-08-2009, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Beter je griezelhandboek lezen. Die hoektanden zijn pas gekomen sinds de eerste vampierfílms, omdat de acteurs echt helemaal niet meer konden praten als hun voortanden zo lang waren. Hoektanden viel nog mee te werken.

Wat niet wegneemt dat ik vampiers met puntige voortanden er uit vind zien als killer bunnies - lange hoektanden lijkt gewoon veel natuurlijker. Maar goed.

Eerste 3 afleveringen gekeken en ik vind de spanning wel heet. Heb het boek waarop de serie gebaseerd is gekocht (nou ja deel 1) en dat was ook vermakelijk, maar het doet me een beetje aan Anita Blake denken - interessante wereld opgezet, maar het verhaal dat er uiteindelijk van gemaakt wordt is niet uitermate geniaal.

Oh en ik weet nog niet hoe het in de serie gaat zijn, maar in het boek ben ik meer fan van Sam dan Bill
Met citaat reageren
Oud 12-08-2009, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Beter je griezelhandboek lezen. Die hoektanden zijn pas gekomen sinds de eerste vampierfílms, omdat de acteurs echt helemaal niet meer konden praten als hun voortanden zo lang waren. Hoektanden viel nog mee te werken.

Wat niet wegneemt dat ik vampiers met puntige voortanden er uit vind zien als killer bunnies - lange hoektanden lijkt gewoon veel natuurlijker. Maar goed. [...]
In TB worden de (laterale) snijtanden langer (alsin die tanden tussen je hoek- en voortanden), terwijl dat meestal juist de hoektanden zijn. Voortanden heb ik nog nooit gezien en dat lijkt me inderdaad ook heel gek.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2009, 00:53
Verwijderd
Citaat:
In TB worden de (laterale) snijtanden langer (alsin die tanden tussen je hoek- en voortanden), terwijl dat meestal juist de hoektanden zijn. Voortanden heb ik nog nooit gezien en dat lijkt me inderdaad ook heel gek.
Ah je hebt gelijk! Dan is het ook niet mythologisch verantwoord Hoektanden of voortanden, maar die laterale zijn inderdaad creatief en nieuw.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2009, 08:49
Qimm
Qimm is offline
nou goed toch Dat is wel het laatste waar ik me aan kan ergeren
Oud 15-08-2009, 21:30
Verwijderd
Ik vond het de eerste keer een beetje gek, vooral omdat ik het niet verwachtte, maar het went
Met citaat reageren
Oud 05-03-2010, 19:45
Verwijderd
leuke serie ben nu bij ep 1 van seizoen 1 wat een lekkere vampier is die bill
Met citaat reageren
Oud 05-03-2010, 20:22
WAT
WAT is offline
eerste sezoen vond ik heerlijk, kijk em nu were met mijn vriendje.
Tweede vond ik bagger, ik hoop dat de derde wer beter is.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2010, 09:38
Qimm
Qimm is offline
in juni/juli kom S3, ik heb er zin in Heb inmiddels wel de boeken gelezen om de tijd te doden hihi. maar de boeken zijn maar een leidraad, er is veel verschil tussen de boeken en de serie, desalniettemin lijkt S3 me errug leuk
Oud 06-03-2010, 13:07
Verwijderd
er is ook iets mis met die baas van sookie (ben nog niet zo ver) maar dat gevoel heb ik
Met citaat reageren
Oud 06-03-2010, 14:26
Giles
Giles is offline
Sam LaFayette Eric <3 :fangirl:

Ik heb echt weer TB nodig
Oud 06-03-2010, 16:16
WAT
WAT is offline
LaFayette is zooooo stoer ^^ En zooo wazig
Met citaat reageren
Oud 06-03-2010, 17:22
Qimm
Qimm is offline
Ja, LaFayette is cool, ben blij dat het hem in de serie niet zo vergaat als in het boek

Ik vond Bill ook heel heet, maar toen kwam Eric Serie Eric is (nog?) niet heel spannend, maar Boek Eric is zooooooo heettt
Reageren

Regels voor berichten