![]() |
||
Verwijderd
|
Het eerste seizoen is bezig in Amerika. Het is best een leuke serie.
Verhaal: Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Up want weer begonnen! Elke zondagavond wordt het in de VS uitgezonden dus maandagmorgen lekker downloaden. Er zijn nu drie afleveringen uitgezonden. Nog meer mensen die het alweer gevolgd hebben?
Ik vind het tot nu toe leuk om te zien, nog steeds een erg leuke serie, maar het wordt wel een beetje vaag, lijpe dingen, ik hoop dat het niet zó vaag wordt dat het ongeloofwaardig is. Dat vond ik zo vet aan seizoen 1, het gaat dan wel over vampieren enzo maar het wordt toch gebracht alsof het zo in deze wereld mogelijk zou zijn. Maja, blijf het zeker wel kijken, ik ben benieuwd hoe het verder gaat ![]() |
![]() |
|
ik kijk sinds vorige week actief, wou net een topic gaan maken toen ik deze ineens zag staan.
I like it! Lekkere spanningsopbouw heeft het. En hete kerels ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Nou nu vind ik dat er toch wel weer eens wat dingen mogen gebeuren...het kabbelt allemaal maar een beetje op het gemakje voort zonder dat er echt spannende dingen gebeuren, vind ik. In seizoen 1 was er veel meer spanning&sensatie zeg maar, seizoen 2 is dan tot nu toe een stuk "saaier". Maarja, ben benieuwd hoe het verder gaat
![]() |
![]() |
|
vaak is het eerste seizoen het best en daarna is het hopen op een goed vervolg. Dat was bij heroes ook. Eerste seizoen was ik helemaal fan van, op seizoen 2 ben ik keihard afgeknapt!
inmiddels ben ik ongeduldig aan het wachten op aflevering 5 van TB. Ik vind het nog spannend genoeg om ongeduldig te zijn.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat niet wegneemt dat ik vampiers met puntige voortanden er uit vind zien als killer bunnies - lange hoektanden lijkt gewoon veel natuurlijker. Maar goed. Eerste 3 afleveringen gekeken en ik vind de spanning wel heet. Heb het boek waarop de serie gebaseerd is gekocht (nou ja deel 1) en dat was ook vermakelijk, maar het doet me een beetje aan Anita Blake denken - interessante wereld opgezet, maar het verhaal dat er uiteindelijk van gemaakt wordt is niet uitermate geniaal. Oh en ik weet nog niet hoe het in de serie gaat zijn, maar in het boek ben ik meer fan van Sam dan Bill ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
in juni/juli kom S3, ik heb er zin in
![]() ![]()
|
Ja, LaFayette is cool, ben blij dat het hem in de serie niet zo vergaat als in het boek
![]() Ik vond Bill ook heel heet, maar toen kwam Eric ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Tijd om maar eens True Blood af te sluiten. ßuerp | 9 | 09-09-2016 09:38 |