![]() |
Msn op school
Haaii allemaal,
ik wil graag msnen op school. Maar bij ons zijn zowat alle msn sites geblokeerd.:mad: Heeft een van jullie een site waar je wel op msn kan? |
Je moet helemaal niet msn-en op school! :nono:
|
Dan heb je pech!
|
Ontopic reageren!
Misschien moet je even googlen. Ik ging vroeger ook altijd msnen op school, maar ik weet de websites niet meer. |
E-buddy is geblokt neem ik aan? Verder ken ik niks, mss kan google helpen. :)
|
Ik ken alleen msn.nl. Maar dat is e-buddy he?
Er zijn wel andere chatsites waar je zou kunnen kijken, maar dan moeten je vrienden dat allemaal ook nemen. Yahoo.com ofzo. |
|
|
Gmail-chat kunnen ze ook niet blokkeren (denk ik, ze kunnen iig moeilijk gmail.com blokkeren, ik weet niet of het mogelijk is alleen de chatfunctie te blokkeren) :p
Maar waarschijnlijk zit er op het internet een soort filter ook dat alle msn-sites blokkeert. Je kan natuurlijk altijd een proxy of iets proberen, maar dat is veel gedoe :o |
Citaat:
En een proxy instellen op school is een no-go. Wij gebruiken een transparante proxy (die stel je niet in en zie je niet, maar hij is er wel) en je komt internet niet op zonder daar doorheen te gaan. @TS: Als ze bij jou op school de applicatie NetGoed gebruiken om te blokkeren en het is een Novell netwerk, dan kan je daar heel eenvoudig omheen door een nieuw Word document te openen, een paar letters in te tikken, dan doe je Start->Afmelden en als Word vraagt of je het bestand wilt opslaan klik je op Annuleren. Daarna wordt NetGoed afgesloten en kan je overal bij. |
Of je doet ctrl+alt+del en gaat naar taakbeheer, processen, en dan de Explorer (mét hoofdletter) deleten. Werkt bij ons in ieder geval wel. (onze school maakt gebruik van de NetGoed applicatie waar deadlock het over heeft.)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hehe snap ik.
|
Citaat:
Proxy's daar hebben klasgenoten het wel eens over, dus ik denk dat dat wel kan, eigenlijk. Maar dan van die dat je gewoon een IE-venster ehbt waar die proxy in zit, ofzo? Dat met word ga ik eens proberen trouwens. We hebben wel Novell, ik weet niet of we verder NetGoed hebben :p |
Laat ik het zo zeggen; Als je een andere proxy server instelt bij ons, dan moet hij nog steeds door de transparante proxy server om bij de proxy server buiten te komen. En dan wordt het gewoon stiekem alsnog gefilterd ;)
En Gmail en gmail chat kan je makkelijk apart blokkeren. MSN en Livemail kan ook apart gefilterd ;) |
Na al zes keer het topic geopend te hebben las ik plots: man op school.
En toen flitste er een gedachte van enge stalkerige mannen door mijn hoofd. :confused: Dat was het geloof ik, wat ik wilde posten. |
Wat is er zo belangrijk aan msn'en op school dat je dat thuis na schooltijd niet kan?
Zeg ik, die een keertje bijna betrapt werd bij een potje Quake Deathmatch in de schoolmediatheek |
Citaat:
|
Dat dat andersom niet zo lijkt te zijn, betekent niet dat het zo is;)
|
huh, wat bedoel je? wilde je zeggen dat gmailchat en gmailinbox niet op dezelfde pagina staan? Of dat msnmessenger en hotmailinbox wel op dezelfde pagina staan?
dit is de url van een uitgepopt gmailchat schermpje: http://mail.google.com/mail/?ui=2&ik...eerd@gmail.com daar staat het woord chat oid niet in. en een ingepopt gmailchatschermpje heeft niet eens een URL. En hetchatboxje in je gmail al helemaal niet. Zouden ze dan ook labels kunnen blokkeren, of drafts, of sent mail? en msn is toch gewoon een programma, niet een pagina (zeker niet dezelfde pagina als livemail) als je de tedewe tot en met de op éen na lstaate lterets van een woord door elkaar husselt, kun je het als het goed is nog steeds lezen, daarom dacht ik bijna dat ik "glimlacht" had geschreven in plaats van gmailchat. Ook al klopt dat niet helemaal, een a zou een l moeten zijn. dat vond ik even grappig, want gmail maakt mij altijd aan het glimlachen. |
alle websites zoals;
iloveim meebo ebuddy imoim msn fx doen het niet :( heeft iemand nog een andere site. |
Citaat:
en op google kan ik niks nieuws vinden:| |
Je moet even leren hoe je applicaties moet virtualiseren thuis via Thinstall of Zenworks Application Virtualisation. Dan kan je zelfs The Sims spelen vanaf je USB stick op school.
|
doet trillian t niet? wel retetraag....
|
Ik zal eens even MSN voor jullie gaan maken op een dusdanige manier dat het bruikbaar is op scholen en vanaf een USB stick gebruikt kan worden.
|
dat heb ik nou altijd al nodig gehad :D
|
kun je niet via een .bat bestand jezelf admin maken en alles kunnen :D?
start internet, bronlocatie openen alles verwijderen en command neerzetten opslaan als iets.bat openen en tadaa je kunt vanalles veranderen bij mij op school kun je zo je bat file openen maar ik heb nog niet uitgeprobeerd of je ook dingen kunt veranderen, ben een schijtert :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D
|
Citaat:
|
Dat lijkt er meer op. Nu nog interpunctie.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:37. |