Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Proxy's daar hebben klasgenoten het wel eens over, dus ik denk dat dat wel kan, eigenlijk. Maar dan van die dat je gewoon een IE-venster ehbt waar die proxy in zit, ofzo? Dat met word ga ik eens proberen trouwens. We hebben wel Novell, ik weet niet of we verder NetGoed hebben ![]()
|
Verwijderd
|
Laat ik het zo zeggen; Als je een andere proxy server instelt bij ons, dan moet hij nog steeds door de transparante proxy server om bij de proxy server buiten te komen. En dan wordt het gewoon stiekem alsnog gefilterd
![]() En Gmail en gmail chat kan je makkelijk apart blokkeren. MSN en Livemail kan ook apart gefilterd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
huh, wat bedoel je? wilde je zeggen dat gmailchat en gmailinbox niet op dezelfde pagina staan? Of dat msnmessenger en hotmailinbox wel op dezelfde pagina staan?
dit is de url van een uitgepopt gmailchat schermpje: http://mail.google.com/mail/?ui=2&ik...eerd@gmail.com daar staat het woord chat oid niet in. en een ingepopt gmailchatschermpje heeft niet eens een URL. En hetchatboxje in je gmail al helemaal niet. Zouden ze dan ook labels kunnen blokkeren, of drafts, of sent mail? en msn is toch gewoon een programma, niet een pagina (zeker niet dezelfde pagina als livemail) als je de tedewe tot en met de op éen na lstaate lterets van een woord door elkaar husselt, kun je het als het goed is nog steeds lezen, daarom dacht ik bijna dat ik "glimlacht" had geschreven in plaats van gmailchat. Ook al klopt dat niet helemaal, een a zou een l moeten zijn. dat vond ik even grappig, want gmail maakt mij altijd aan het glimlachen. Laatst gewijzigd op 27-11-2008 om 10:20. |
![]() |
|
kun je niet via een .bat bestand jezelf admin maken en alles kunnen
![]() start internet, bronlocatie openen alles verwijderen en command neerzetten opslaan als iets.bat openen en tadaa je kunt vanalles veranderen bij mij op school kun je zo je bat file openen maar ik heb nog niet uitgeprobeerd of je ook dingen kunt veranderen, ben een schijtert ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |