![]() |
Waar kwam je vandaag allemaal achter?
Dat de (y) een andere kleur heeft dan de (n)!
|
Dat ik voor morgen een groot verslag in moet leverer en nu pas begin!
|
Dat Soija heeft gesolliciteerd voor forumbaas, dat rijke Romeinen werden afgebeeld met een kleine(re) penis dan (bijvoorbeeld) slaven (omdat een grote penis staat voor geluk ed, en dat hebben rijken niet nodig!), en eigenlijk nog veel meer maar dat kan ik even niet op komen.
|
Dat er gele paprika's bestaan :bloos:
|
Citaat:
ot: Dat Jean Rhys, de schrijfster van Wide Sargasso Sea (gebaseerd op Bertha uit Jane Eyre) een wijndrinkende heks/kluizenaar/mafketel was. |
Dat lassen niet zo eng is als ik eerst dacht. :o
|
Citaat:
|
ik kwam er vandaag achter dat ik brie, quiche ofzo en cherrytomaatjes lust.
|
Had je dat nog nooit eerder gegeten :|
|
Dat ik in het keukenkastje pas.
|
Ecnelis, wat heb jij voor opvoeding gehad joh?
*flabbergasted is* @ Paranoide: Wtf, hoe kom je daar dan weer bij. :D |
Hm ik heb ook wel vriendinnen die nog nooit marokkaans of mexicaans of indisch hebben gegeten. Voor mij heel vreemd, maar ja, het kan.
|
Iets in een bepaalde stijl niet eten kan ik nog begrijpen, maar brie en cherrytomaatjes zijn toch wel vrij standaard en worden ook vaak gebruikt.
|
Citaat:
Het zit wel vrij oncomfortabel. |
Ja dat is zo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat er ronddraaiende lampen met heel grote Jezussen erop bestaan. :|
Dat oliebollen tegenwoordig meer uit lucht dan uit deeg bestaan. Wat Pareto-efficiëntie inhoudt. Dat Blackstone niet alleen een uitgeverij is, maar ook een rechtsgeleerde van heel vroeger. Dat als je kleren was met het wolwasprogramma, ze veel natter uit de wasmachine komen dan na het gebruik van het normale programma. |
Dat het paard van Sinterklaas in België geen Amerigo heet, maar Slecht Weer Vandaag :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ken een konijn dat Konijn heet. En een cavia die Tijger heette.
|
Mijn vriendin had vroeger een cavia die "Snack" heette :D
|
Dat mijn rijbewijs niet in de auto lag en dat er bij papa een gecopieeerd kenteken bewijs in ligt.
|
Citaat:
|
|
Sonja Bakker klinkt ook echt alsof ze best dom is :| In zo'n reclame voor een nieuw programma.
Wat een geldwolf is het toch. |
dat studenten bijbaantjes slecht betalen. maximaal drie hamkaascroissantjes van de AHtogo per uur.
|
Dat het leuke engelstalige liedje waar ik gezellig op mee zat te hupsen in de kroeg 'Blijf je vanavond bij mij' van Monique DE ZUS VAN bleek te zijn -O-
|
Citaat:
|
Dat Bas zijn ava een platenspelerding is -o-
|
Citaat:
Vergelijk: I wanna knock knock knock knock knock on your door... met Blijf je vana na na na na avond bij mij... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hé, fizzles ava is een jongen, dat zag ik helemaal niet!
Hé, Miekjuhs ava is een kat, dat zag ik helemaal niet! |
Ik moest zo lachen :D
Ik kwam erachter... Dat dingen eigenlijk stiekem wel vanzelf gaan. |
Citaat:
|
wakker met een meisje.. uhmm wijsje... gna gna
|
dat twee handen aan het stuur toch echt niet lekker autorijdt:o
|
Dat de stabiliteitsproblemen die mijn computer sinds gisteren had, mogelijk werden veroorzaakt door de Java Quick Starter (die gaat lopen kloten met de diskcache zodat Java sneller start), deze heb ik dan ook maar uitgeschakeld. Het nut van quickstarters is trouwens sowieso erg beperkt.
Nog wel even afwachten of de problemen nu echt weg zijn, maar aangezien ze begonnen na een update van Java verwacht ik van wel. |
Dat ik beter niet had kunnen werken gisteravond...
En dat je beter een surprise kunt maken met een mes dan een schaar. |
Dat ik een sukkel ben want ik heb me alweer verbrand :(
|
Dat het hier sneeuwt.
|
Citaat:
|
Dat ik van mandarijnen ga hallucineren
|
Dat ik wel al .cpp files moet includen in de source, omdat hij anders niet compilet.
|
Dat ik chagerijnig ben als ik niet eet.
|
Dat je je Master Thesis ook over teksten van Radiohead mag schijven. :eek:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:17. |