Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het zit wel vrij oncomfortabel. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat er ronddraaiende lampen met heel grote Jezussen erop bestaan.
![]() Dat oliebollen tegenwoordig meer uit lucht dan uit deeg bestaan. Wat Pareto-efficiëntie inhoudt. Dat Blackstone niet alleen een uitgeverij is, maar ook een rechtsgeleerde van heel vroeger. Dat als je kleren was met het wolwasprogramma, ze veel natter uit de wasmachine komen dan na het gebruik van het normale programma. |
![]() |
|
Dat het leuke engelstalige liedje waar ik gezellig op mee zat te hupsen in de kroeg 'Blijf je vanavond bij mij' van Monique DE ZUS VAN bleek te zijn
![]()
||
Citaat:
Vergelijk: I wanna knock knock knock knock knock on your door... met Blijf je vana na na na na avond bij mij...
|
Verwijderd
|
Dat de stabiliteitsproblemen die mijn computer sinds gisteren had, mogelijk werden veroorzaakt door de Java Quick Starter (die gaat lopen kloten met de diskcache zodat Java sneller start), deze heb ik dan ook maar uitgeschakeld. Het nut van quickstarters is trouwens sowieso erg beperkt.
Nog wel even afwachten of de problemen nu echt weg zijn, maar aangezien ze begonnen na een update van Java verwacht ik van wel. Laatst gewijzigd op 04-12-2008 om 11:01. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Muziek |
Fear Factory & K3 Carn | 8 | 30-07-2005 08:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |