![]() |
Wat eten we vandaag? #19
En ik zeg vast; Smakelijk! (y) :)
|
Andijviestamppot met vega-rookworst.
|
Pannenkoeken :)
|
Steenovenpizza pikante salami
|
vandaag bijna hetzelfde als gister, maar ben aleen thuis.. dus heb wat restanten van gister gebruikt
gebakken krieltjes met mayo & ketchup, gekookte worteltjes en een biefstukkie met jus, gebakken uitjes en champignons en mona citroenkwarktaart yoghurt toe! |
Macaronisalade *O*
|
Ik moest vandaag demonstreren bij AH, dus ik had al wat kipcarpaccio, zalmpiramide met groene pesto en kaas en toetjes gehad. En daarna hebben we nog een pizza gegeten boven. Lékker ongezond! :o
|
Gisteren: macaroni met ham en kaas
Vandaag: wraps :) |
Gekookte aardappelen met jus, gehaktballen en sperzieboontjes met een beetje tomaat, kaas, roomboter en peper.
|
vanavond rijst met wokgroenten en een stuk kip van een oven kip
en wat sambal en kroepoek erbij en lekkere chocolade/vanille vla van mona toe |
Stamppot met groene kool en hachee.
Vroeger was dat echt een favoriet van me, nu niet meer. :o |
Penne rigate met pestosaus, cherrytomaatjes en mozzarella.
|
zelfgemaakte pompoensoep <3:o een een bruin bolletje met ei-bieslooksalade.
|
Erwtensoep met bruine broodjes.
|
Nasi met oosterse wokblokjes en pindasaus.
|
vanaaf fusilli bolognese met wat plakjes jonge kaas erop.. en dan even in de magnetron (Y)
en mona citroenkwarktaart yoghurt toe (damn wat is die smaak lekker :p !! ) |
Hmmmm we hebben allemaal spullen in huis voor wraps en daar heb ik ook wel zin in, maar mijn vader vind de tortilla's zelf niet lekker. De saus overigens wel dus misschien kan ik er voor hem rijst bij doen ofzo...
|
Patat met een biefstukje met kruidenboter en sla <3
|
eerst het restje pompoensoep en daarna pasta schelpjes met een roomsausje & champignons/kappertjes/vega stukjes
|
Stoofpeertjes met walnoot en blauwe kaas en daarbij een Duits biefstukje. En misschien nog een beetje stokbrood erbij.
|
Een restje erwtensoep en aardappelpuree met tuinbonen en spekreepjes.
|
Citaat:
|
vanavond hutspot met jus en een biefstukkie (Y)(Y)
en iets van chocolade vla toe denk ik :) |
Gebakken aardappelen, broccoli en een kaassoufflé met ketchup.
|
Pizza
|
Boerenkool met worst!
|
Macaroni met kaassaus, courgette en spekreepjes uit de vriezer. Was toch niet meer zo lekker :o
|
gebakken aardappels met champignons, salade van ijsbergsla met tomaat/kappertjes/tonijn ennnn vega stukjes met satesaus.
wat een warboel :o maar wel lekker. |
Kerstdiner gehad op de Rooi Pannen (horecaopleiding)
Welkomstdrankje *** Aardappelkoekje met gerookte wildham en uienchutney *** Carpaccio van Coquille St Jacques met rode poon en rivierkreeftjes *** Klassieke ossenstaartsoep met Italiaanse tomatencrème *** Canelloni met paddenstoelen en verse zalm *** Parelhoenfilet met eendenlever met winters garnituur geserveerd *** Parade de Noël; verrassende appelgerechtje *** Thee met lekkernijen En een wijnarrangement Kleinkoppies uit Zuid-Afrika *** Pascual Toso uit Argentinië *** Il poggione uit Italië *** Brachetto d'acqui uit Italië :o :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet het niet, het past gewoon bij je. Gezellig en duidelijk, maar met een zekere, hm, ironie kan ik het niet noemen, maar iets in die buurt.
|
Aha. :)
|
vanavond chili con carne met shoarma :)
en iets van een danio kwark met bosbessen toetje :) > ben benieuwd hoe die dinge proeven |
Gebakken aardappelen, worteltjes en een groenteburger met tzatziki.
|
Boerenkool met worst (y)
|
Tagiatelle met carbonarasaus met ui, champignon, cherrytomaatjes en zalm
|
Ham/kaas tosti's
Op pittenbrood met een beetje zout. Ohnee, wacht... |
Zilvervliesrijst met vegetarische tjap tjoy.
|
Andijviestamppot met spekjes en zilveruitjes.
|
penne bolognese met wat geraspte kaas erover gestrooid en een gehaktbal erbij
En dr oetker wolkentoetje chocolade toe. lijkt me een lekkere :) |
Aardappels met krootjes en jus, en een slavink.
|
Ik denk: een huge waldkorn ciabatta met pesto, tomaat, veel mozzarella, basilicum en pijnboompitjes.
Thuis daarna een home made walnoottaart. |
Veel en sjiek. Kerstdiner *O*
Zal proberen foto's te maken van het eten en die hier morgen te posten ;) |
Gisteren ook een beetje een eigen kerstdineetje gehad;
Gevulde tomaat (met geitenkaas, knoflook, kruiden en pijnboompitjes). *** Vispotje (met garnaaltjes, witvis, spekjes, prei, tomaat, room, witte wijn en Italiaanse kruiden) met stokbrood en kruidenboter - dat was het deel van de maaltijd dat wij hadden gemaakt. *** Chocoladecake met straciatellaijs. Ik kreeg het allemaal niet op... |
En vanavond eet ik op de Academie en krijgen we (als het goed is) een stamppottenbuffet. :D
|
Kant en klaar pannenkoeken :o
|
Gisteren:
Vissoep met kabbeljauw Grote garnalen met rissotto en een sausje Ijs en frambozen in witte wijn. Kaloen gevuld met kastanjes, pruimen en appel, shii-takes met gebakken rijst, geroosterde paprika met rozijnen, erwtjes en gebakken uitjes in roomsaus en een salade met mango, radijsjes en appel. En als toetjes crème brûlée |
friet speciaal met de bijbehorende snacks
|
Risotto en als toetje zelfgemaakte chocoladetruffels (lang leve kerstdiners <3)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:58. |