![]() |
Coldplay, Ahoy 5/11/2002
Ik d8 ik houd de mensen even op de hoogte ;) Weer lekker duur zoals we van Mojo gewend zijn, maar het is een goede band ;) Ben benieuwd of ze Ahoy volkrijgen. We zullen zien, ik zelf ga niet. Doordeweekse dag :(
Prijs: € 32,50 / € 30,- / € 27,50 / € 25,- (excl. servicekosten) Tijden: Aanvang: 20.00 uur start voorverkoop: 3 augustus via Ticket Service Nederland |
Ze komen ook in belgie,zondag 3 november in Vorst Nationaal
Tickets kosten 25 € in voorverkoop |
whaaaaaaaaaaaaaaaaaah
toch nog een kans k heb het in a'dam gemist maar hier ga ik bij zijn whiehhhhhhhhhhhhhh 5 minuten van mn huissie *wordt hyper* nu nog iemand vinden die coldplay goed vin en mee wil :D |
sjeemig.. die band groeit ook snel..
van melkweg naar HMH naar Ahoy! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mja als het allemaal te hoog gegrepen lijkt verplaatsen ze wel weer naar een kleinere zaal, enne who cares? Coldplay is een superband, logisch dat er veel mensen naar gaan luisteren |
Coldplay lijkt me toch leuker in een klein zaaltje, geeft toch meer sfeer :)
|
ja, maar dat geldt voor vele bands, zangers, zangeressen.
Mja zodra een band door het grote publiek ontdekt wordt, gaan ze toch naar de grote zalen. En tja HMH was ook erg snel uitverkocht, dus ws zijn er hier in Nederland toch een hoop liefhebbers van Coldplay. |
jah idd..zou je nie verwachten, k ken niej zoveel mensies die naar een concert van ze zouden gaan ofzow :confused:
|
wooow zijn ze zo bekend dan :confused: :confused:
|
precies, ikke ook niet!
niemand eigenlijk :D Dus waarom een Coldplay concert in Rotterdam, I don't know :D:D |
nou zo ongelovelijk fantastisch was het niet in de HMH so i won't be going
|
Citaat:
Dan heb je bijvoorbeeld Tool... die spelen dan ergens, en binnen 2 minuten is het helemaal uitverkocht.. dus dan zijn ze toch errug gewild enzow.. Maar vraag maar es aan de gemiddelde voorbijganger, die heeft nog nooit van zn leven van Tool gehoord.. Vinnik echt iets heel vaags.. De voor mij echt 'grote' bands als Incubus en Deftones zijn dan bands waar de helft van Nederland nog nooit van zn leven van heeft gehoord. Mja, ik vind kleine zalen ook echt 1000x fijner.. Kvin The Max van de melkweg eigenlijk al te groot.. Oude Zaal melkweg vind ik echt de perfecte zaak.. kleine zaaltje in 013 is ook cool.. en N201 in Aalsmeer ook.. Mja.. HMH vinnik toch echt helemaal niks.. 013 is nog wel een van de betere grote zalen door dat tredensysteem.. Maar dan echt stadion vinnik echt niet leuk meer.. Je ziet alleen maar wat stipjes mijlenverweg staan. het is pokkeduur.. je kan niet makkelijk ff ergens in een hoekie gaan zitten of ff weglopen ofzow, moet je meteen echt massa's mensen door.. enz enz |
ahoy sucks
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:11. |