Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ja, maar dat geldt voor vele bands, zangers, zangeressen.
Mja zodra een band door het grote publiek ontdekt wordt, gaan ze toch naar de grote zalen. En tja HMH was ook erg snel uitverkocht, dus ws zijn er hier in Nederland toch een hoop liefhebbers van Coldplay.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan heb je bijvoorbeeld Tool... die spelen dan ergens, en binnen 2 minuten is het helemaal uitverkocht.. dus dan zijn ze toch errug gewild enzow.. Maar vraag maar es aan de gemiddelde voorbijganger, die heeft nog nooit van zn leven van Tool gehoord.. Vinnik echt iets heel vaags.. De voor mij echt 'grote' bands als Incubus en Deftones zijn dan bands waar de helft van Nederland nog nooit van zn leven van heeft gehoord. Mja, ik vind kleine zalen ook echt 1000x fijner.. Kvin The Max van de melkweg eigenlijk al te groot.. Oude Zaal melkweg vind ik echt de perfecte zaak.. kleine zaaltje in 013 is ook cool.. en N201 in Aalsmeer ook.. Mja.. HMH vinnik toch echt helemaal niks.. 013 is nog wel een van de betere grote zalen door dat tredensysteem.. Maar dan echt stadion vinnik echt niet leuk meer.. Je ziet alleen maar wat stipjes mijlenverweg staan. het is pokkeduur.. je kan niet makkelijk ff ergens in een hoekie gaan zitten of ff weglopen ofzow, moet je meteen echt massa's mensen door.. enz enz |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Beste concert ooit bezocht!!!? LiZzy87 | 78 | 26-02-2003 09:56 |