![]() |
Wat saai zeg #521
Barabas 55
Jaeger 49 Quis 47 Dark Phoenix 33 Laisve 29 Tink* 28 *Miekjuh* 28 TopDrop 27 sterrenmeisje 25 Kazet Nagorra 25 Darkiekurd 22 Kunst 20 Paranoide 19 Mr Soija 17 Pippeloen 15 Bas 13 Katje 9 Lucky Luciano 9 Lisaaah 7 Missy 7 Neko* 5 Sador 3 coolkast 2 Stefenootje 2 Cherry Springs 2 <br> 1 Uice 1 Slaapkopf 1 :) |
Citaat:
Citaat:
|
Hoi aan alle nieuwe mensen. :)
|
Hai quis *O*
Hoe is het nu? In scandinavie ergens :O |
Citaat:
|
Citaat:
|
.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Titol. (N)
|
Citaat:
sta wel in de topvijf nog steeds overall :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus. |
En Winsum... ja daar wil je nog niet dood gevonden worden. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verleden tijd: 't kofschip Voltooid deelwoord: 't kofschip (y):p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ezelsbruggetje: vervang het werkwoord door "lopen". Bijvoorbeeld "Henk beargumenteert" want "Henk loopt". Als je om de zin kloppend te maken er "liep" of "gelopen" van moet maken moet je de uitschuifpikregel toepassen, bedenk daarbij wel dat het om de medeklinker van het hele werkwoord gaat: "Henk heeft zijn lul geverfd", want "verven".
|
Vanmorgen werd gezegd dat ik een reiger was, en toen ging ik in reigerstand staan. Maar wat bleek, ik moest op één been staan, tsja, dan komen er problemen. Dus toen voel ik om.
Ja, zwakke enkels dus eh. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En voor het officiele gedeelte: Aww :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Winsum tha place to be! Ik ken iemand die daar woont. :')
|
Citaat:
|
de tafels ken ik echt niet uit mijn hoofd ;x niet dat dat uitmaakt, want t/m 10 kun je dat ook wel in een seconde uitrekenen.
|
Citaat:
Ja uhm beetje slecht geslapen :( En toen haasten naar school en smiddags gewoon colleges enzo gehad en nu eventjes rust :P Misschien straks nog weg maar dat moet ik nog maar zien. Mijn bank zit veel te lekker nu. |
Citaat:
|
En niet wil verhuizen naar Groningen teh citiez, hij is gek. Maar ook contactgestoord en raar dus wat dat betreft is het logischer.
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij hebt een lekkere bank ja ? Ik moet het doen met IKEAprut. Ik had echt net zo goed een gestoffeerde houten plank kunnen kopen :| |
morgen weer de hele dag in Grunn!
|
Ho verkeerde, :D = :(
|
Citaat:
|
werken aan opdracht 2 van de 10 :( die ik vandaag al half wilde maken. maar ja.
|
Of nouja, dat is bij wel meer uilen, maar deze is zo geschokt en verontwaardigd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:46. |