Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2009, 17:32
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Barabas 55
Jaeger 49
Quis 47
Dark Phoenix 33
Laisve 29
Tink* 28
*Miekjuh* 28
TopDrop 27
sterrenmeisje 25
Kazet Nagorra 25
Darkiekurd 22
Kunst 20
Paranoide 19
Mr Soija 17
Pippeloen 15
Bas 13
Katje 9
Lucky Luciano 9
Lisaaah 7
Missy 7
Neko* 5
Sador 3
coolkast 2
Stefenootje 2
Cherry Springs 2
<br> 1
Uice 1
Slaapkopf 1

Oud 10-02-2009, 17:33
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Dat had je van tevoren zeker niet kunnen bedenken
Nou ik dacht dat het minder zweverig zou zijn als ik dacht!

Citaat:
Visualiseren kan ik wel Alleen niet op die manier
Ligt eraan hoe, ik heb veel fantasie en dwaal ook snel af omdat ik aan iets anders denk. Maar ik vind het gewoon stom om te doen alsof de blaadjes voor en achter en waar dan ook vallen!
Oud 10-02-2009, 17:33
Verwijderd
Hoi aan alle nieuwe mensen.
Oud 10-02-2009, 17:34
Verwijderd
Hai quis

Hoe is het nu? In scandinavie ergens
Oud 10-02-2009, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Nou ik dacht dat het minder zweverig zou zijn als ik dacht!

Ligt eraan hoe, ik heb veel fantasie en dwaal ook snel af omdat ik aan iets anders denk. Maar ik vind het gewoon stom om te doen alsof de blaadjes voor en achter en waar dan ook vallen!
Ik vond het ook véél te zweverig en dat terwijl ik nog best wel into spirituele zwick ben, op zijn tijd. Maar ik dacht dat het gewoon aan de vrouw lag die de cursus gaf. Toen ze één theelichtje aan stak om een ''aangename, onspannen en verlichte sfeer te creëren'' wist ik eigenlijk al dat het te laat was, maar toen had ik al voor die zeven lessen betaald...
Oud 10-02-2009, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Hai quis

Hoe is het nu? In scandinavie ergens
Goed! Doe maar naamzoek als je details wilt want ik heb gisteren al veel verteld.
Oud 10-02-2009, 17:35
Verwijderd
.
Oud 10-02-2009, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Barabas 55
Jaeger 49
Quis 47
Dark Phoenix 33
Laisve 29
Tink* 28
*Miekjuh* 28
TopDrop 27
sterrenmeisje 25
Kazet Nagorra 25
Darkiekurd 22
Kunst 20
Paranoide 19
Mr Soija 17
Pippeloen 15
Bas 13
Katje 9
Lucky Luciano 9
Lisaaah 7
Missy 7
Neko* 5
Sador 3
coolkast 2
Stefenootje 2
Cherry Springs 2
<br> 1
Uice 1
Slaapkopf 1

Betekend dat dat ik in het vorige topic 47 keer heb gepost?
Verwijderd
Citaat:
Goed! Doe maar naamzoek als je details wilt want ik heb gisteren al veel verteld.
Oh jee maar ik was er niet
Verwijderd
Titol.
Oud 10-02-2009, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Schaam je, ik heb er maar 7

sta wel in de topvijf nog steeds overall
Verwijderd
Citaat:
Juh.
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Betekent, zelfs
Verwijderd
Citaat:
*insert stam+t plaatje*, ja.
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Hoi Laisve Hoe was je dag
Hoi lisaah Ja nou ik kwam er vannacht pas achter dat ik nog een opdracht in moest leveren en toen heb ik dat snelsnel gedaan, mja toen was het inmiddels 3 uur ofzo en ik moet er om 8 uur alweer uit. Veel te vroeg, maar ik dacht vanochtend, nou dat valt best wel mee qua moeheid enzo... Alleen later kwam de man met de hamer pas toen ik in de bus zat in slaap vallend en eindigde ik in Winsum of all places. Dus toen moest ik lang wachten totdat ik (nu) weer thuis was.

Dus.
Laisve
Laisve is offline
En Winsum... ja daar wil je nog niet dood gevonden worden.
Oud 10-02-2009, 17:38
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik vond het ook véél te zweverig en dat terwijl ik nog best wel into spirituele zwick ben, op zijn tijd. Maar ik dacht dat het gewoon aan de vrouw lag die de cursus gaf. Toen ze één theelichtje aan stak om een ''aangename, onspannen en verlichte sfeer te creëren'' wist ik eigenlijk al dat het te laat was, maar toen had ik al voor die zeven lessen betaald...
Haha. Ik ben ook best nog wel zweverig, maar op een heel andere manier blijkbaar. Die man die de cursus geeft zat ook nog te zeuren dat ik maar een andere houding aan moest nemen omdat mijn kniën niet aan de grond kwamen. Ja sorry hoor als mijn spieren gewoon te kort zijn. Nu haat ik hem natuurlijk 4-evah.
Verwijderd
Citaat:
Betekent, zelfs
Ja gatver het wordt dat óf de d óf de t afgeschaft wordt, want anders blijf ik dit soort dubieuze fouten maken.
Verwijderd
Citaat:
Hoi lisaah Ja nou ik kwam er vannacht pas achter dat ik nog een opdracht in moest leveren en toen heb ik dat snelsnel gedaan, mja toen was het inmiddels 3 uur ofzo en ik moet er om 8 uur alweer uit. Veel te vroeg, maar ik dacht vanochtend, nou dat valt best wel mee qua moeheid enzo... Alleen later kwam de man met de hamer pas toen ik in de bus zat in slaap vallend en eindigde ik in Winsum of all places. Dus toen moest ik lang wachten totdat ik (nu) weer thuis was.

Dus.
Aww dus eigenlijk heb je een heel zwaar leven en wil je dat ik aww zeg
Oud 10-02-2009, 17:39
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja gatver het wordt dat óf de d óf de t afgeschaft wordt, want anders blijf ik dit soort dubieuze fouten maken.
tegenwoordige tijd: stam + t
Verleden tijd: 't kofschip
Voltooid deelwoord: 't kofschip

Oud 10-02-2009, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Ik kan de helft van de dingen niet omdat ik bv niet eens op 1 been kan staan. En echt like: ja doe maar of blaadjes op de grond vallen. Eh.. wut. Visualiseren is sowieso niet aan mij besteed. Het is wel grappig dat de ecnelis look-a-like ook die cursus doet.
Deze post had ik over het hoofd gezien. Waarom kun je niet op één been staan?
Oud 10-02-2009, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Haha. Ik ben ook best nog wel zweverig, maar op een heel andere manier blijkbaar. Die man die de cursus geeft zat ook nog te zeuren dat ik maar een andere houding aan moest nemen omdat mijn kniën niet aan de grond kwamen. Ja sorry hoor als mijn spieren gewoon te kort zijn. Nu haat ik hem natuurlijk 4-evah.
Ik heb een jaar lang Tai Chi gedaan en dat is ook niet het meest nuchtere tijdsverdrijf dat er bestaat, maar in wat die leraar te vertellen heeft kon ik me wel vinden, op de een of andere manier. Misschien zijn yoga-leraren gewoon mislukte topsporters en willen ze wraak aannemen door andere mensen een complex over hun houding aan te praten.
Oud 10-02-2009, 17:40
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Deze post had ik over het hoofd gezien. Waarom kun je niet op één been staan?
Mijn enkel doet dan floepfloep! Zeer zwakke enkels.
Oud 10-02-2009, 17:41
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Aww dus eigenlijk heb je een heel zwaar leven en wil je dat ik aww zeg
Haha nou dat helpt aanzienlijk wel ja hoor dus.
Verwijderd
Ezelsbruggetje: vervang het werkwoord door "lopen". Bijvoorbeeld "Henk beargumenteert" want "Henk loopt". Als je om de zin kloppend te maken er "liep" of "gelopen" van moet maken moet je de uitschuifpikregel toepassen, bedenk daarbij wel dat het om de medeklinker van het hele werkwoord gaat: "Henk heeft zijn lul geverfd", want "verven".
Advertentie
Verwijderd
Vanmorgen werd gezegd dat ik een reiger was, en toen ging ik in reigerstand staan. Maar wat bleek, ik moest op één been staan, tsja, dan komen er problemen. Dus toen voel ik om.

Ja, zwakke enkels dus eh.
Verwijderd
Citaat:
Mijn enkel doet dan floepfloep! Zeer zwakke enkels.
Oh, ai, dat is wel lastig.
Verwijderd
Citaat:
tegenwoordige tijd: stam + t
Verleden tijd: 't kofschip
Voltooid deelwoord: 't kofschip

Ja want dat wist ik niet of zo? Ik denk er alleen niet bewust over na én ik heb dyslectie én ik typ te snel en dan maak ik makkelijk drie schrijffouten in één zin.
Oud 10-02-2009, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Ezelsbruggetje: vervang het werkwoord door "lopen". Bijvoorbeeld "Henk beargumenteert" want "Henk loopt". Als je om de zin kloppend te maken er "liep" of "gelopen" van moet maken moet je de uitschuifpikregel toepassen, bedenk daarbij wel dat het om de medeklinker van het hele werkwoord gaat: "Henk heeft zijn lul geverfd", want "verven".
Mja, het is dus niet dat ik dit niet wéét, ik heb het alleen niet altijd paraat op de een of andere manier.
Oud 10-02-2009, 17:43
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja want dat wist ik niet of zo? Ik denk er alleen niet bewust over na én ik heb dyslectie én ik typ te snel en dan maak ik makkelijk drie schrijffouten in één zin.
Voel je niet zo aangevallen, joh.
Oud 10-02-2009, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Haha nou dat helpt aanzienlijk wel ja hoor dus.
Wat een rotdag zeg

En voor het officiele gedeelte:

Aww
Oud 10-02-2009, 17:45
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Wat een rotdag zeg

En voor het officiele gedeelte:

Aww
Aahh dat spontane medeleven doet een mens goed...
Oud 10-02-2009, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Voel je niet zo aangevallen, joh.
Doe ik niet, maar ik hoop alleen dat mensen dat onthouden (wishfull thinking) zodat niet iedere d-t fout verbeterd wordt.
Oud 10-02-2009, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Mja, het is dus niet dat ik dit niet wéét, ik heb het alleen niet altijd paraat op de een of andere manier.
Dat is een kwestie van willen, toch? Gewoon consequent als je niet zeker bent het ezelsbruggetje nagaan, dan zul je merken dat je het binnen een paar weken voor de rest van je leven zo goed als foutloos doet zonder erbij te hoeven nadenken. Net zoals je zonder nadenken ook wel 3x7 kan uitrekenen omdat je in groep drie tafels hebt gestampt (hoop ik voor je).
Oud 10-02-2009, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Aahh dat spontane medeleven doet een mens goed...
Ja fijn he verder nog iets wat je kwijtwil? Ze hebben het hier over spelfouten. Dus dat is niet zo interessant.
Oud 10-02-2009, 17:48
Tink*
Tink* is offline
Winsum tha place to be! Ik ken iemand die daar woont. :')
Oud 10-02-2009, 17:48
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Ja fijn he verder nog iets wat je kwijtwil? Ze hebben het hier over spelfouten. Dus dat is niet zo interessant.
Nee ik wilde ze al bijna verwijzen naar euh, een ander topic, mja daar heb ik dan weer de kracht niet voor. Verder was vandaag een saaie dag.. jij ?
Oud 10-02-2009, 17:49
Verwijderd
de tafels ken ik echt niet uit mijn hoofd ;x niet dat dat uitmaakt, want t/m 10 kun je dat ook wel in een seconde uitrekenen.
Oud 10-02-2009, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Nee ik wilde ze al bijna verwijzen naar euh, een ander topic, mja daar heb ik dan weer de kracht niet voor. Verder was vandaag een saaie dag.. jij ?
Je hebt er de kracht niet voor?

Ja uhm beetje slecht geslapen En toen haasten naar school en smiddags gewoon colleges enzo gehad en nu eventjes rust Misschien straks nog weg maar dat moet ik nog maar zien. Mijn bank zit veel te lekker nu.
Oud 10-02-2009, 17:52
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Winsum tha place to be! Ik ken iemand die daar woont. :')
Oud 10-02-2009, 17:53
Tink*
Tink* is offline
En niet wil verhuizen naar Groningen teh citiez, hij is gek. Maar ook contactgestoord en raar dus wat dat betreft is het logischer.
Oud 10-02-2009, 17:54
Verwijderd
Citaat:
En niet wil verhuizen naar Groningen teh citiez, hij is gek. Maar ook contactgestoord en raar dus wat dat betreft is het logischer.
Daar zit een verhaal achter
Oud 10-02-2009, 17:55
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Je hebt er de kracht niet voor?

Ja uhm beetje slecht geslapen En toen haasten naar school en smiddags gewoon colleges enzo gehad en nu eventjes rust Misschien straks nog weg maar dat moet ik nog maar zien. Mijn bank zit veel te lekker nu.
Nou hier jouw awwmomentje.

Jij hebt een lekkere bank ja ? Ik moet het doen met IKEAprut. Ik had echt net zo goed een gestoffeerde houten plank kunnen kopen
Verwijderd
morgen weer de hele dag in Grunn!
Laisve
Laisve is offline
Ho verkeerde, =
Verwijderd
Ik denk altijd 'mimimimimimiiii' bij die uil.
Verwijderd
werken aan opdracht 2 van de 10 die ik vandaag al half wilde maken. maar ja.
Oud 10-02-2009, 17:56
Verwijderd
Of nouja, dat is bij wel meer uilen, maar deze is zo geschokt en verontwaardigd.
Oud 10-02-2009, 17:57
Verwijderd
Citaat:
werken aan opdracht 2 van de 10 die ik vandaag al half wilde maken. maar ja.
Wanneer moeten die allemaal af?
Oud 10-02-2009, 17:58
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Of nouja, dat is bij wel meer uilen, maar deze is zo geschokt en verontwaardigd.
Ah gelukkig, kapitein overduidelijk is gearriveerd.

Regels voor berichten