| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
||
|
Citaat:
Ja nou ik kwam er vannacht pas achter dat ik nog een opdracht in moest leveren en toen heb ik dat snelsnel gedaan, mja toen was het inmiddels 3 uur ofzo en ik moet er om 8 uur alweer uit. Veel te vroeg, maar ik dacht vanochtend, nou dat valt best wel mee qua moeheid enzo... Alleen later kwam de man met de hamer pas toen ik in de bus zat in slaap vallend en eindigde ik in Winsum of all places. Dus toen moest ik lang wachten totdat ik (nu) weer thuis was.Dus.
|
|
||
|
Citaat:
Ik ben ook best nog wel zweverig, maar op een heel andere manier blijkbaar. Die man die de cursus geeft zat ook nog te zeuren dat ik maar een andere houding aan moest nemen omdat mijn kniën niet aan de grond kwamen. Ja sorry hoor als mijn spieren gewoon te kort zijn. Nu haat ik hem natuurlijk 4-evah.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ezelsbruggetje: vervang het werkwoord door "lopen". Bijvoorbeeld "Henk beargumenteert" want "Henk loopt". Als je om de zin kloppend te maken er "liep" of "gelopen" van moet maken moet je de uitschuifpikregel toepassen, bedenk daarbij wel dat het om de medeklinker van het hele werkwoord gaat: "Henk heeft zijn lul geverfd", want "verven".
|
| Advertentie |
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja uhm beetje slecht geslapen En toen haasten naar school en smiddags gewoon colleges enzo gehad en nu eventjes rust Misschien straks nog weg maar dat moet ik nog maar zien. Mijn bank zit veel te lekker nu.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Jij hebt een lekkere bank ja ? Ik moet het doen met IKEAprut. Ik had echt net zo goed een gestoffeerde houten plank kunnen kopen
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics