![]() |
Letterenstudie
Wie gaat er een letterenstudie volgen (taalstudie dus) en wie studeert al een taal? En welke taal wordt/is dat?
Ik ga over een maand beginnen met Nederlands. Oh ja, zijn er ook jongens die een letterenstudie volgen? Ik weet dat ik niet de enige ben, maar in mijn omgeving kom ik ze niet tegen. |
Waar ga je heen? Ga je ook lekker naar Nimweege? En ga je dan ook bij onze glorieuze vereniging N.S.V. Carolus Magnus? :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja je hoort er bij. Woei en bah. |
Ik ga (over 2 jaar pas, ik heb een jaartje vertraging) Engelse taal en cultuur studeren, hoewel Nederlands me ook wel leuk lijkt. Neh, ik ga toch voor Engels. Ik wil in Utrecht gaan studeren, maar dat weet ik nog niet zeker.
|
ik wou eerst wel een taal gaan studeren, spaans of zweeds oid, maar ivm de arbeidsmarkt heb ik daar toch maar van af gezien
|
Citaat:
|
Ik ga ook naar Groningen, geschiedenis. En dat behoort tot de Letteren-faculteit; kan je vraag dus positief beantwoorden. Al is het natuurlijk geen taalstudie.
|
Citaat:
|
Ik ga ook Nederlands studeren in september, maar dan in Leiden..
|
Volgend jaar ben ik al derdejaars student in de sociale wetenschappen...
En omdat ik te lui ben om te werken ga ook Italiaans erbij doen...(2 studies = more money from mommy) Ballen vind je overal, maar in Leiden alleen maar.Blehg!!!!! |
Citaat:
Ontopic: ik wil over een paar jaar ook Nederlands gaan studeren |
Ik ga klassieke talen studeren in Groningen. Dat is wel een echte letterstudie zou ik zeggen :) Misschien ga ik er in het 3e of 4e jaar nog Italiaans bijdoen.
|
Citaat:
|
Ja, ik heb een week geleden belsoten Nederlands te gaan studeren in Nijmegen... het is dus een beetje hals over kop... maar goed. Maar ik probeer er dus achter te komen hoe het met de introductie daar zit, maar er is niemand die me daar nog mee kan helpen, aangezien ik zo laat er mee ben... daar word ik helemaal gek van!
Maar om even op je vraag terug te komen, ik ken eigenlijk ook geen jongens die een letteren studie gaan doen... jammer, zit ik daar straks tussen alleen maar meisjes... |
Allemaal meiden... ik heb de keus zo te zien ;)
|
Ja ik ga over een maand. Franse taal en cultuur studeren aan de universiteit Leiden! :D
Ik heb er heel veel zin in! |
Citaat:
Sorry dat ik nu pas de tijd heb te reageren, reageer namelijk vanaf een internetcafe in Turkije. Groeten, Michel |
Ik ga bedrijfscommunicatie letteren studeren, dus communicatie ondergebracht in de letteren faculteit. De bedoeling is dat je 1 taal kiest om te leren en dat wordt voor mij Spaans.
|
Ik ga Nederlands studeren in Utrecht. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49. |