Advertentie | |
|
![]() |
|
Volgend jaar ben ik al derdejaars student in de sociale wetenschappen...
En omdat ik te lui ben om te werken ga ook Italiaans erbij doen...(2 studies = more money from mommy) Ballen vind je overal, maar in Leiden alleen maar.Blehg!!!!!
|
Ja, ik heb een week geleden belsoten Nederlands te gaan studeren in Nijmegen... het is dus een beetje hals over kop... maar goed. Maar ik probeer er dus achter te komen hoe het met de introductie daar zit, maar er is niemand die me daar nog mee kan helpen, aangezien ik zo laat er mee ben... daar word ik helemaal gek van!
Maar om even op je vraag terug te komen, ik ken eigenlijk ook geen jongens die een letteren studie gaan doen... jammer, zit ik daar straks tussen alleen maar meisjes... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Sorry dat ik nu pas de tijd heb te reageren, reageer namelijk vanaf een internetcafe in Turkije. Groeten, Michel |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Taalwetenschap Sanctus | 82 | 30-12-2006 13:19 | |
Algemene schoolzaken |
Niet brede studies? vogelvrij2 | 20 | 27-02-2006 17:28 | |
Algemene schoolzaken |
taal&cultuurstudies artboy | 15 | 20-01-2004 13:33 | |
Algemene schoolzaken |
Taal- en Cultuurstudies aan de Universiteit Utrecht. Severus | 5 | 28-04-2003 14:50 | |
Algemene schoolzaken |
Verschillende studiekosten HBO & Universiteit?? Verwijderd | 8 | 13-11-2002 23:33 | |
Algemene schoolzaken |
korte enquete school is stom | 27 | 17-06-2002 18:54 |