Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Kijk eens op www.kun.nl .
|
![]() |
|
Hier denk ik wel dat je wat moet kunnen vinden: link naar VU - letteren
Of anders hier: link naar de site van de 'faculteit der letteren' van de VU Laatst gewijzigd op 18-01-2004 om 19:06. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik zoek ook wel even. |
![]() |
|
![]() |
Faculteit der Letteren van de KUN (Nijmegen):
http://www.hosting.kun.nl/aspx/get.a...dt=12&VarIdt=3 Over het onderwijs daar: http://www.hosting.kun.nl/aspx/get.a...dt=12&VarIdt=3 |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Interessant he ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
hihi, bedankt voor alle tips&links.
heb nu zelf op www.uu.nl nog wat info gevonden, maar het blijft vraag, dus mensen die meer weten!!? zou het liefst iemand vinden die taal&cultuurstudies doet in utrecht, maar op die manier mag er hier niet meer gepost worden.. ![]() (en ja, ik ben een meisje. een letterenmeisje. en de naam? ach, niet alles is wat het lijkt. )
|
ik studeer zelf geen taal en cultuur studies, maar volgens mij is het zo dat je in principe binnen de letterenfac. heel veel keuze vrijheid hebt. je kiest wel min 1 taal volgens mij en je vakken moeten wel enige samenhang hebben...
maar een vriendin van mij studeert taal&cultuurstudies, ik kan je email adres wel naar haar mailen, mss kan zij je verder helpen. anders contact opnemen met de studieadviseur van taal en cultuurstudies. (ik dacht overigens dat t&c alleen in utrecht werd gegeven?) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() en ik spreek haar pas vrijdag weer, maar als je een mailtje of pm naar mij stuurt, stuur ik het door ok? |
![]() |
|
![]() |
heey! ik doe taal-en cultuurstudies: ben 1e jaars... het is zo dat je dus 2/3 van je studie zelf in kan vullen. Er zijn 4 blokken elk jaar, en in elk blok heb je 2 curcussen. (elke x anders dus)Er zijn een aantal verplichte vakken maar je hebt gewoon veel keuzevrijheid!
omdat 't allemaal zo breed is is 't soms idd een beetje vaag.. ![]() maar t is wel een leuke studie als je niet weet welke kant je precies op wil!! |
![]() |
|
|