![]() |
het nieuwe subforum t1én3Rz & pUb0rz
is het eigenlijk nog wel nodig om dit open te houden? er is alleen maar een spam topic dat een beetje loopt en dat zijn volgens mij bijna alleen maar kantine mensen die daar ook een heel mooi spamtopic voor hebben op de kantine of anders natuurlijk ook altijd naar onzin kunnen.
ik begrijp dat dit subforum geopend is voor jongeren die over hun dagelijkse dingen willen praten en onzin een beetje intimiderend vinden of iets kwijt willen wat niet past bij de regels in de kantine maar er word nu gewoon zo weinig gebruik van gemaakt dat ik niet zeker weet of daar wel een behoefte aan is van de kant van die jongeren die er op zouden moeten posten. |
Dat was ons ook opgevallen, en we zijn erover aan het nadenken!
|
goed bezig marco (y)
|
Dit wordt niks nee.
|
Wordt het nergens gepromoot?
|
Het wordt op Welkom & Voorstellen gepromoot door de daar aanwezige forumbazen wanneer een lid in de leeftijdscategorie valt die we daar graag een virtueel thuis willen geven.
|
Citaat:
|
Het is nu op de index een stukje naar boven verhuisd, in de hoop dat het daar misschien wat meer opvalt en mensen trekt.
|
Denk dan maar snel want ik vind het een achtelijk sub forum. Als het nou nog mensne van onzin zou weghouden maar jammer genoeg niet dus.
|
Tja, je kunt niet de bezoekers van een bepaald subforum gaan weren op het andere. Wel proberen we met T&P de jongste leden aan te trekken, dus liefst tot een jaar of 16.
|
Citaat:
|
True, maar ik ben geen fb op T&P en dat is dus niet echt mijn zaak. Ik probeer alleen vanaf W&V wat jong grut door te schuiven :)
|
Ik vind eigenlijk dat het spam niveau wel meevalt. 't Sluit echt precies aan bij wat je kunt verwachten van een stelletje 14 jarigen en een stelletje onvolwassen 25 jarigen. :) En als je die 25 jarigen weg zou halen, dan blijft het een stelletje 14 jarigen (nuff said).
|
Citaat:
|
Pas dan op zijn minst de titel aan.
|
Waarom? Breezahtaal is er toegestaan.
|
Citaat:
(wat de intenties van de ts dan mogen zijn ;)) |
Citaat:
Ik ben trouwens tegen breezer op TP. |
Citaat:
|
ik ben dan wel weer voor een studenten subforum, en niet alleen een studiezaken subforum :)
|
Je kunt hele subforums dichtklappen, verder vind ik het wel prima zo.
|
1.110 post in een maandje tijd
das al meer dan Studiezaken en wonen en werken bij elkaar... wat is precies het probleem? |
Het probleem met T&P is dat het een forum over puberteit lijkt te zijn, ipv een forum voor pubers. Onderwerpen als 'hoeveel zakgeld krijg je' en 'wat mag je niet van je ouders' zijn een beetje kunstmatig, een beetje zoals een voorstelrondje, of een vraag die een geďnteresseerde maar duidelijk in een andere wereld levende twintiger/dertiger een puber zou vragen.
Dit zijn niet het soort topics waar pubers voor blijven terugkomen, denk ik. Toen de gemiddelde leeftijd op Onzin of de Kantine nog rond de 16 lag ging het daar toch ook niet allemaal over hoe het is om 16 te zijn? |
De situatie die jij schetst proberen we ook te krijgen op Tieners en Pubers, maar dat is ook voor een deel zelf aan de tieners.
|
Citaat:
maar zoals gezegd en enorm vaak herhaald er is enorm veel overlap tussen subfora, ik stel nog immer een heroverweging van de indeling voor. Ik denk sowiezo dat forummen nu onder pubers minder cool is dan vroegah... *sigh* ;) |
www.forum.onzin.com doet het nog goed anders, gemiddelde leeftijd daar is 15.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:29. |