![]() |
nieuwe wenkbrauwen
1 Bijlage(n)
*O*Ik heb voor mijn verjaardag op vakantie in Amerika nieuwe wenbrauwen gekregen.
Ik had donkere dikke wenkbrauwen echt lelijk. Mijn moeder had een afspraak gemaakt in een kliniek voor het verwijderen en tatoeeren van mijn wenkbrauwen. Het was een soort ziekenhuis in de wacht kamer werd ik opgehaald door twee meiden die mij hebben geholpen. k was zo zenuwachtig dat ik moest huilen ik kreeg om rustig te worden 2 zetpilletjes waar ik rustig van werd. Toen werden mijn wenkbrauwen geschoren met een laser geflitst en met een soort stofzuiger mijn haarzakjes uitgezogen. Na twee uur waren mijn wenkbrauwen voor goed kaal. De volgende dag werden er streepjes getatoeerd. Nu 5 maanden verder staat er nog steeds geen haartje op. ik ben zo blij met mijn mooie streepjes |
Fijn dat je er blij mee bent :) Maar wat is er mis met gewone wenkbrauwen met haar? Waarom wilde je per sé geen haren meer maar zo'n streepje?
|
Als ik eerlijk ben, dan is het niet echt mijn smaak, maar fijn dat jij er tevreden mee bent! (y)
Maar waarom ben je zo tegen wenkbrauwharen? Ik kan me voorstellen dat het niet zo mooi is als je hele zware wenkbrauwen hebt, maar epileren is dan toch ook een optie? |
Als ik mijn wenkbrauwen niet zou epileren zou ik ook echt megadingen hebben van een centimeter dikte ofzo, en heel donker. Waarom meteen zo.. 'radicaal' dan? Fijn dat jij er blij mee bent, dat in ieder geval!
|
Citaat:
|
Haha dit móet een grapje zijn:D!
Zo niet, dan heb ik echt medelijden met je. Mijn god wat een lelijke wenkbrauwen zijn dat geworden (als ik daar überhaupt het woord 'wenkbrauw' nog voor mag gebruiken). |
ik vind echté wenkbrauwen zoveel mooier.
maar ik ben blij dat je er blij mee bent. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
ik heb de beslissing aan mijn moeder overgelaten. toen ze klaar waren met het uizuigen van mijn haarzakjes(wat voelt als het uitdrukken van meeeters)zag ik pas dat ik helemaal kaal was. was wel pijnlijk kreeg nog een torpedo zepil tegen de pijn toen lekker mijn bed in gedoken. toen ik 'wakker werd en in de speigel keek moest ik wel huilen mijn moeder trooste mij en zei dat ze trots op me was. |
Sick.
|
Waarom heb je de besissing aan je moeder overgelaten? :confused:
|
wat erg!
|
1 Bijlage(n)
:rolleyes::rolleyes:
lekker vrolijk zijn!! vind je ze echt niet mooi foto na het scheren |
afschuwelijk!
Je vraagt niets in je topic, dus slotje! |
Citaat:
Een vriendin van mijn moeder heeft 't ook laten doen, maar die lijntjes zitten een beetje te hoog waardoor het dus altijd lijkt alsof ze verbaasd kijkt, ziet er echt raar uit :s Mja, ik ben er zelf ook echt niet kapot van, ik zou echt veel liever telkens epileren dan permanent met zo'n nepwenkbrauw rond te lopen... |
ik ben nu 16 jaar ik had het veel eerder moeten doen
jongens vinden het mooi |
mijn moeder zit er iedere dag aan ze vind het super mooi en lekker zacht en ik ook
|
succestopic
|
linda ik vind het gaaf voor je!!
|
Bah. Wenkbrauwen geven ook uitstraling.
en dat een moeder zoiets geeft aan dochter (N) Leer haar eerder tevreden zijn met zichzelf. mja. ohja, maar ik ben natuurlijk blij dat jij nu blij bent |
Wat een rare ouders heb je dan :confused:
En jammer dat het zo permanent is! |
groeit het ooit weer terug, na een jaar of zo, of is het echt echt permanent? :o
|
je hebt je wimpers ook meteen laten doen? ;d
|
goh.
En had je verder nog een doel met dit topic? |
Als je te grote wenkbrauwen had kon je toch ook alleen maar een deel laten laseren?
|
Citaat:
Citaat:
|
Het spijt me, maar dit vind ik echt niet mooi... waarom kon je het niet gewoon epileren of iets dergelijks?
|
Zijn toch geen mensen die dit topic serieus nemen? :confused:
|
Citaat:
|
Ik vind je heet.
|
Ik neem het topic niet serieus dus ik doe er een slotje op.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22. |