![]() |
Me Myself & Saai #558
:)
|
prima titel (y)
|
jammer van ts en titel, maar ze passen wel bij elkaar iig.
|
Is er iets met mij en het fototopic?
|
Citaat:
|
ja, dat je net zo'n aandachtshoer bent als fizzle en dat tegenwoordig niemand meer de moeite neemt om je te verdedigen, aangezien je dat niet echt waard lijkt te zijn, gezien je gedrag de afgelopen tijd.
[edit] don't shoot the messenger, maar daar komt het wel op neer. |
Citaat:
|
En toch is het zo leuk om er aan mee te doen (in antwoord op Katje 'whatever en care'-post).
Kijk, reacties op foto's zijn natuurlijk wel leuk want je post je foto's omdat je wil dat andere mensen ze zien en er leuk commentaar op geven, maar er bijna naar vissen en om smeken is wel triest. |
maar iig, ik wilde nog aan katje vragen hoe t met de kitties en de kater was. katje?
|
Ik heb vakantie-foto's gepost, en vervolgens niks meer gezegd hoor. :confused:
Of geef ik mezelf nu teveel credit doordat ik denk dat dit over mij gaat? @ Noodles |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Stefanie: wat ik zei was dat ik het gek vond dat pip fizzle aanviel terwijl ze jou verdedigde. En toen gaf pip aan dat ze dat allang niet meer deed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij bent blaf he, of was dat dat ander mannetje in de nick. |
Citaat:
|
Ik ben te lui om posts aan te passen en te suf om na te denken hoe je me probeert te pesten -O-
|
Citaat:
|
Citaat:
ik zie ook weer, als ik al mn posts hier onder elkaar zie, dat het ook niet echt overkomt dat ik gewoon zit te plagen, maar goed. nvm dus. |
Citaat:
Citaat:
|
ik ook niet meer. tijd om te gaan slapen.
*knuffelt kitties van katje en de rest die wil en zwaait enzo* |
truste!
|
Slaap lekker :y
|
Citaat:
|
|
Jörmungandr *O* Woehoe *O*
|
ik zou zon persoon echt geld geven en dat doe ik meestal nooit als mensen bedelen :o
|
Ik vind mensen die bedelen vaak eng :(
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wist dat ik niet de enige was die het opviel!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13. |