Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2009, 23:28
Verwijderd
Advertentie
Oud 23-03-2009, 23:29
Verwijderd
prima titel
Verwijderd
jammer van ts en titel, maar ze passen wel bij elkaar iig.
Verwijderd
Is er iets met mij en het fototopic?
Verwijderd
Citaat:
jammer van ts
Ja, daar heb je ook echt last van. :')
Oud 23-03-2009, 23:30
Verwijderd
ja, dat je net zo'n aandachtshoer bent als fizzle en dat tegenwoordig niemand meer de moeite neemt om je te verdedigen, aangezien je dat niet echt waard lijkt te zijn, gezien je gedrag de afgelopen tijd.

[edit] don't shoot the messenger, maar daar komt het wel op neer.
Verwijderd
Citaat:
ja, dat je net zo'n aandachtshoer bent als fizzle en dat tegenwoordig niemand meer de moeite neemt om je te verdedigen, aangezien je dat niet echt waard lijkt te zijn, gezien je gedrag de afgelopen tijd.
/care, dit is een forum.
Verwijderd
En toch is het zo leuk om er aan mee te doen (in antwoord op Katje 'whatever en care'-post).

Kijk, reacties op foto's zijn natuurlijk wel leuk want je post je foto's omdat je wil dat andere mensen ze zien en er leuk commentaar op geven, maar er bijna naar vissen en om smeken is wel triest.
Verwijderd
maar iig, ik wilde nog aan katje vragen hoe t met de kitties en de kater was. katje?
Oud 23-03-2009, 23:31
Verwijderd
Ik heb vakantie-foto's gepost, en vervolgens niks meer gezegd hoor.

Of geef ik mezelf nu teveel credit doordat ik denk dat dit over mij gaat? @ Noodles
Verwijderd
Citaat:
ik ben trots op je.
Verwijderd
Citaat:
En toch is het zo leuk om er aan mee te doen (in antwoord op Katje 'whatever en care'-post).
ja toch, een discussie op zn tijd is best leuk
Oud 23-03-2009, 23:32
Verwijderd
Citaat:
gezien je gedrag de afgelopen tijd.
Ik kom hier bijna nooit meer, ben bovendien paar dagen weggeweest. Wat heb nu weer gedaan dan?
Oud 23-03-2009, 23:32
Verwijderd
Citaat:
maar iig, ik wilde nog aan katje vragen hoe t met de kitties en de kater was. katje?
aw! het gaat goed met ze en ze liggen momenteel allemaal bij me op bed hoe is het met jouw poezebeesten?
Oud 23-03-2009, 23:33
Verwijderd
Citaat:

Of geef ik mezelf nu teveel credit doordat ik denk dat dit over mij gaat? @ Noodles
Ja, ik had het over Fizzle

Spoiler
Verwijderd
Citaat:
ja toch, een discussie op zn tijd is best leuk
ik vind het soms wel leuk als de dramallama voorbij komt, maar meestal vind ik het gewoon forumverspilling
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik had het over Fizzle
Oud 23-03-2009, 23:34
Verwijderd
Citaat:
ik vind het soms wel leuk als de dramallama voorbij komt, maar meestal vind ik het gewoon forumverspilling
met popcorn een rel observeren en als je zin hebt je ermee gaan bemoeien, it's all good
Oud 23-03-2009, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Ik kom hier bijna nooit meer, ben bovendien paar dagen weggeweest. Wat heb nu weer gedaan dan?
nvm. whatever. /care. laatste tijd is ook een relatief begrip. en zoals ik al zei: don't shoot the messenger. ik vatte het enkel even voor je samen, aangezien je te lui was om zelf terug te lezen en wat noodles zegt.
Citaat:
aw! het gaat goed met ze en ze liggen momenteel allemaal bij me op bed hoe is het met jouw poezebeesten?
prima. lui en lief, zoals meestal. en tommie heeft net voor het eerst níet mijn broertje aangevallen toen hij hier was. hij ging zelfs even op zn schoot liggen
Verwijderd
Citaat:

[edit] don't shoot the messenger, maar daar komt het wel op neer.
Woah dit heb ik niet gezegd
๏̯͡๏?
๏̯͡๏? is offline
Citaat:
Dan kun je toch ook niet zeggen dat die verdeling er is? Wie weet doen die wat vandaag aardig tegen elkaar doe morgen elkaar wel afzeiken om een lelijke broek?
nou het is toch overal zo? op onzin is het, op andere subforums is het ik neem aan dat het hier ook is er zullen vast een paar mensen zijn waarop bijna niet gereageerd word omdat ze gewoon iets minder interessante posts hebben
Oud 23-03-2009, 23:37
Verwijderd
Citaat:
prima. lui en lief, zoals meestal. en tommie heeft net voor het eerst níet mijn broertje aangevallen toen hij hier was. hij ging zelfs even op zn schoot liggen
is hij heel eenkennig dan? <3
Oud 23-03-2009, 23:37
Verwijderd
Citaat:
met popcorn een rel observeren en als je zin hebt je ermee gaan bemoeien, it's all good
jij bent er wel beter in dat ik, moet ik zeggen. op de één of andere manier komen mijn posts altijd iets te fel over, gewoon omdat ik een botte hork ben ofzo. wha-evah. t is alweer past bedtime. waarom wordt het toch elke keer weer te laat? kan iemand me dat uitleggen?
Oud 23-03-2009, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Woah dit heb ik niet gezegd
echt wel! je stuurde me net nog een pm om me te bedanken dat ik je steunde! wat zit je nou te liegen?!

Citaat:
is hij heel eenkennig dan? <3
ja. hij is verliefd op Ben. :boos:
Verwijderd
Citaat:
nou het is toch overal zo? op onzin is het, op andere subforums is het ik neem aan dat het hier ook is er zullen vast een paar mensen zijn waarop bijna niet gereageerd word omdat ze gewoon iets minder interessante posts hebben
maar again: zo werkt het leven. je reageert het meest/positiefst op mensen die je kent en van wie je weet dat je ze tof vindt. wat wil je dan, dat iedereen pityreacties krijgt?
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
ja. hij is verliefd op ben. :boos:
haha aww
Oud 23-03-2009, 23:39
Verwijderd
Citaat:
maar again: zo werkt het leven. je reageert het meest/positiefst op mensen die je kent en van wie je weet dat je ze tof vindt. wat wil je dan, dat iedereen pityreacties krijgt?
ja, zoals op mn dreadsforum. elk fototopic staat vol met oehs en ahs. soms is dat bijna om van te kotsen.
Oud 23-03-2009, 23:39
Verwijderd
Citaat:
echt wel! je stuurde me net nog een pm om me te bedanken dat ik je steunde! wat zit je nou te liegen?!

ja. hij is verliefd op Ben. :boos:

Stefanie: wat ik zei was dat ik het gek vond dat pip fizzle aanviel terwijl ze jou verdedigde. En toen gaf pip aan dat ze dat allang niet meer deed.
Oud 23-03-2009, 23:40
๏̯͡๏?
๏̯͡๏? is offline
Citaat:
dat zeg ik toch helemaal niet ik reageer alleen even op sterrenmeisje of was het nou lisaah?
Oud 23-03-2009, 23:40
Verwijderd
Citaat:
haha aww
das echt niet leuk hoor! ligt ie lekker bij mij te soezen, komt ben aanlopen, dan rent ie meteen naar de voordeur, geeft m kopjes tot hij zit, klimt op zn schoot, gaat zn trui aflikken en als Ben er niet is ligt hij in zijn kleding rond te rollen. het monster.
Oud 23-03-2009, 23:41
Verwijderd
Citaat:
dat zeg ik toch helemaal niet ik reageer alleen even op sterrenmeisje of was het nou lisaah?
Volgens mij niet op mij

Jij bent blaf he, of was dat dat ander mannetje in de nick.
Oud 23-03-2009, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij niet op mij
ook niet op mij hoor. zit je weer je posts aan te passen?
Oud 23-03-2009, 23:43
Verwijderd
Ik ben te lui om posts aan te passen en te suf om na te denken hoe je me probeert te pesten
Oud 23-03-2009, 23:45
๏̯͡๏?
๏̯͡๏? is offline
Citaat:
Volgens mij niet op mij

Jij bent blaf he, of was dat dat ander mannetje in de nick.
ik ben bang dat als ik mij ware identiteit weergeef dat ik niet meer geaccepteerd word hier en dat ik al mijn forumrespect wat ik nu met hard werken heb opgebouwd kapot gaat
Oud 23-03-2009, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Ik ben te lui om posts aan te passen en te suf om na te denken hoe je me probeert te pesten
sorry

ik zie ook weer, als ik al mn posts hier onder elkaar zie, dat het ook niet echt overkomt dat ik gewoon zit te plagen, maar goed. nvm dus.
Oud 23-03-2009, 23:47
Verwijderd
Citaat:
ik ben bang dat als ik mij ware identiteit weergeef dat ik niet meer geaccepteerd word hier en dat ik al mijn forumrespect wat ik nu met hard werken heb opgebouwd kapot gaat
*aai*
Citaat:
sorry

ik zie ook weer, als ik al mn posts hier onder elkaar zie, dat het ook niet echt overkomt dat ik gewoon zit te plagen, maar goed. nvm dus.
Ik snap er niks van /jochem myer.
Oud 23-03-2009, 23:48
Verwijderd
ik ook niet meer. tijd om te gaan slapen.

*knuffelt kitties van katje en de rest die wil en zwaait enzo*
Oud 23-03-2009, 23:50
Verwijderd
truste!
Oud 23-03-2009, 23:50
Verwijderd
Slaap lekker
Oud 23-03-2009, 23:52
๏̯͡๏?
๏̯͡๏? is offline
Citaat:
Slaap lekker
Oud 23-03-2009, 23:55
Verwijderd
Oud 23-03-2009, 23:58
Verwijderd
Jörmungandr Woehoe
Oud 23-03-2009, 23:59
๏̯͡๏?
๏̯͡๏? is offline
ik zou zon persoon echt geld geven en dat doe ik meestal nooit als mensen bedelen
Oud 24-03-2009, 00:02
Verwijderd
Ik vind mensen die bedelen vaak eng
Oud 24-03-2009, 00:09
Verwijderd
Oud 24-03-2009, 00:09
Verwijderd
Citaat:
In Rome had je ook heel enge. Er lagen vrouwtjes met een bakje met daarin een plaatje van Jezus of Maria.
Oud 24-03-2009, 00:11
Verwijderd
<3
Citaat:
In Rome had je ook heel enge. Er lagen vrouwtjes met een bakje met daarin een plaatje van Jezus of Maria.
Ja en dan sommige met zo;n kind vastgeklampt En dan een bordje met een zielig verhaal eropgeschreven ofzo ;x
Oud 24-03-2009, 00:16
๏̯͡๏?
๏̯͡๏? is offline
Citaat:
en lelijk enzo je ziet nooit een mooi meisje bedelen
Oud 24-03-2009, 00:17
Verwijderd
Citaat:
en lelijk enzo je ziet nooit een mooi meisje bedelen
Ja gek is dat
Oud 24-03-2009, 00:22
๏̯͡๏?
๏̯͡๏? is offline
ik wist dat ik niet de enige was die het opviel!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten