![]() |
geurloos broodbeleg
Een beetje een stom vraagje: welk (hartig) broodbeleg kun je meeneemen naar school/werk/uni en opeten zonder dat je klasgenoten last hebben van geuroverlast. (dus geen pindakaas). Kaas lijkt me op zich een goeie, maar een beetje afwisseling is wel fijn.
|
Veel vleeswaren vind ik een neutrale geur hebben, ik heb nog nooit tegen iemand kunnen zeggen goh jij had achterham, rosbief, kipfilet, frikandeau of zoiets op je brood..
worst zou ik afraden.. |
Geitensmeerkaas! En als het niet hartig hoeft te zien, dan zijn er natuurlijk een heleboel opties (kokosbrood, hagelslag, gestampte muisjes, stroop, schuddebuikjes, chocopasta etc.)
|
Je klasgenoten moeten niet zo zeuren.
|
Ik heb nog nooit overlast gehad van pindakaas ofzo, ja, je ruikt 't, maar dat is toch niet erg?
|
[QUOTE=dennis018;29053663]Veel vleeswaren vind ik een neutrale geur hebben./QUOTE]
Ik ben vegetarier. |
Vegetarisch 'vleeswaren' dan?
|
Nou ja, jonge kaas ofzo is toch geen enkel probleem?
En verder vind ik eigenlijk gewoon wat Jaeger zegt. |
Marmite?
|
Citaat:
|
Citaat:
Appelstroop heeft trouwens ook niet echt een geur, geloof ik. |
Jam, hagelslag, chocopasta etc. als je wat zoeters wilt.
|
Citaat:
Verder; jam? of hagelslag/vlokken. |
geen creatieve ideeen?
|
Citaat:
Bij zoet kun je chocopasta, vlokken, hagelslag (melkchocolade, puur, kwinkslag, vruchtenhagel, mokka enz), chocokaas, muisjes, gestampte muisjes, anijshagel, jam (aardbei, kersen, bosvruchten, abrikoos enz), stroop, bananenstroop, honing, kokosbrood, speculoos (smeerbaar), speculaasjes (koekje), plakje ontbijtkoek enz Genoeg keus lijkt mij, en pindakaas ruik ik niet eens altijd en boeit me vooral niet want ik vind vooral wat hierboven is gezegd: Citaat:
|
Vleesvervangers als vegetarische smeerworst zijn vaak vrij geurloos.
|
Oh dat vind ik juist niet? Althans, de AH vega tuinkruiden pate en filet american iig echt niet.
Ik snap het probleem echt niet maar ok, Calyx heeft iig een hoop creatieve mogelijkheden, zit vast wel wat tussen dat geurloos en lekker is. |
komkommer en huttenkaas.
|
Als je zo bang bent dat mensen ruiken wat er op je brood zit, kan je er misschien maar beter niks op doen.
Eet gewoon wat je lekker vindt. En zo lang het geen broodje poep is veroorzaak je echt geen geuroverlast. |
kaas met sla en yoghurtmayonaise.
kaas met komkommer en/of tomaat. en idd, de tivall dingen rieken wel een beetje naar bieslook, maar bijvoorbeeld dat vegetarische gebraden gehakt is wel echt fucking lekker. de zonnatura paté is ook in naturel, die stinkt niet echt dacht ik. huttenkase is wel een goede ook trouwens. net als die geitensmeerkaas of gewoon boterhammen met een beetje boter en verse tuinkers. mmm. of roomkaas met daaroverheen bieslook of basilicum gestrooid (vooral lekker als je de diepvries kruiden neemt en zo uit de diepvries op je brood gooit en het direct opeet: is extra fris) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:51. |