Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2009, 07:08
weetweinig
weetweinig is offline
Een beetje een stom vraagje: welk (hartig) broodbeleg kun je meeneemen naar school/werk/uni en opeten zonder dat je klasgenoten last hebben van geuroverlast. (dus geen pindakaas). Kaas lijkt me op zich een goeie, maar een beetje afwisseling is wel fijn.
__________________
Ik ben, dus ik denk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-03-2009, 07:31
dennis018
dennis018 is offline
Veel vleeswaren vind ik een neutrale geur hebben, ik heb nog nooit tegen iemand kunnen zeggen goh jij had achterham, rosbief, kipfilet, frikandeau of zoiets op je brood..

worst zou ik afraden..
Met citaat reageren
Oud 26-03-2009, 12:35
Verwijderd
Geitensmeerkaas! En als het niet hartig hoeft te zien, dan zijn er natuurlijk een heleboel opties (kokosbrood, hagelslag, gestampte muisjes, stroop, schuddebuikjes, chocopasta etc.)
Met citaat reageren
Oud 26-03-2009, 13:17
Verwijderd
Je klasgenoten moeten niet zo zeuren.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2009, 13:44
Verwijderd
Ik heb nog nooit overlast gehad van pindakaas ofzo, ja, je ruikt 't, maar dat is toch niet erg?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2009, 19:31
weetweinig
weetweinig is offline
[QUOTE=dennis018;29053663]Veel vleeswaren vind ik een neutrale geur hebben./QUOTE]

Ik ben vegetarier.
__________________
Ik ben, dus ik denk.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2009, 20:47
Verwijderd
Vegetarisch 'vleeswaren' dan?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2009, 20:48
Verwijderd
Nou ja, jonge kaas ofzo is toch geen enkel probleem?
En verder vind ik eigenlijk gewoon wat Jaeger zegt.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2009, 21:31
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Marmite?
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2009, 22:05
dennis018
dennis018 is offline
Citaat:
Ik heb nog nooit overlast gehad van pindakaas ofzo, ja, je ruikt 't, maar dat is toch niet erg?
iedereen weet wel gelijk dat je pindakaas op je brood hbe, maar boeie dat moet toch geen schande zijn
Met citaat reageren
Oud 27-03-2009, 09:20
Verwijderd
Citaat:
iedereen weet wel gelijk dat je pindakaas op je brood hbe, maar boeie dat moet toch geen schande zijn
't Zou me echt niets kunnen schelen wanneer mensen weten wat ik op m'n brood heb

Appelstroop heeft trouwens ook niet echt een geur, geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2009, 15:17
Mara
Mara is offline
Jam, hagelslag, chocopasta etc. als je wat zoeters wilt.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2009, 18:37
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Appelstroop heeft trouwens ook niet echt een geur, geloof ik.
Appelstroop stinkt.

Verder; jam? of hagelslag/vlokken.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2009, 20:56
weetweinig
weetweinig is offline
geen creatieve ideeen?
__________________
Ik ben, dus ik denk.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2009, 21:07
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Citaat:
geen creatieve ideeen?
Nou, als je hartig wilt dan is kaas, geitenkaas, of smeerkaas/smeerbrie al gauw prima, of denk aan houmous (hummus whatever), tartex, tahin, philadelphia, roomkaas, sandwichspreads, verschillende salades, of combinatie zoals kaas met tomaat/komkommer, kaas met pesto enz.
Bij zoet kun je chocopasta, vlokken, hagelslag (melkchocolade, puur, kwinkslag, vruchtenhagel, mokka enz), chocokaas, muisjes, gestampte muisjes, anijshagel, jam (aardbei, kersen, bosvruchten, abrikoos enz), stroop, bananenstroop, honing, kokosbrood, speculoos (smeerbaar), speculaasjes (koekje), plakje ontbijtkoek enz
Genoeg keus lijkt mij, en pindakaas ruik ik niet eens altijd en boeit me vooral niet want ik vind vooral wat hierboven is gezegd:
Citaat:
Je klasgenoten moeten niet zo zeuren.
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Oud 28-03-2009, 14:16
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Vleesvervangers als vegetarische smeerworst zijn vaak vrij geurloos.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2009, 20:45
Larry Flint
Larry Flint is offline
Oh dat vind ik juist niet? Althans, de AH vega tuinkruiden pate en filet american iig echt niet.
Ik snap het probleem echt niet maar ok, Calyx heeft iig een hoop creatieve mogelijkheden, zit vast wel wat tussen dat geurloos en lekker is.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2009, 21:39
Verwijderd
komkommer en huttenkaas.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-03-2009, 21:41
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Als je zo bang bent dat mensen ruiken wat er op je brood zit, kan je er misschien maar beter niks op doen.
Eet gewoon wat je lekker vindt. En zo lang het geen broodje poep is veroorzaak je echt geen geuroverlast.
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 28-03-2009, 23:08
Verwijderd
kaas met sla en yoghurtmayonaise.
kaas met komkommer en/of tomaat.
en idd, de tivall dingen rieken wel een beetje naar bieslook, maar bijvoorbeeld dat vegetarische gebraden gehakt is wel echt fucking lekker. de zonnatura paté is ook in naturel, die stinkt niet echt dacht ik.
huttenkase is wel een goede ook trouwens. net als die geitensmeerkaas of gewoon boterhammen met een beetje boter en verse tuinkers. mmm. of roomkaas met daaroverheen bieslook of basilicum gestrooid (vooral lekker als je de diepvries kruiden neemt en zo uit de diepvries op je brood gooit en het direct opeet: is extra fris)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50.