![]() |
Kinder bueno saai #591
pff
|
Buona sera is toch niet Italiaans? Of wel?
|
Jazeker wel.
|
Maak er dan Saaiker van!
|
Of: Saaintury Break.
|
Citaat:
|
Of Buana Saai!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Te laat! Missy tink* Neko* naamzoek! Bueno saai! dank!
|
Citaat:
|
Wat mot je nou hebben dan? Ik copy het wel. ;)
|
kinder buono
|
yes. ik mag zo weer in een opgemaakt bed slapen.
|
Oh oeps dat is niets met saai natuurlijk, maar hij is zo leuk
|
Maar is dat niet bueno?
:p |
;p
|
Fapdrap zei het!
|
Wow, er werd naar mij geluisterd, maar nu brabbelde ik maar wat :D
|
soms ben ik net iets te enthousiast over mijn studie. Dan moet ik iets van 10 lettertypes verzinnen of weet ik veel wat en dan teken ik 10 hele dikke. Dan denk ik 'oh ze kunnen ook nog heel dun.' Dan weer heel dun. Dan denk ik weer 'en nu letters een beetje draaien'. En dan 'oh nu sommige heel groot'. En dan 'oh nu er tussenin tekenen'. En dan 'oh nu vet kriebelig'. En dan 'oh nu mogen ze wel een beetje een verhaal vertellen ofzo.' En dan zit je alweer aan de 200 verschillende letterproeven :o
en nu denk ik weer: mmmm dat is alleen nog met pen, wat nou als ik ze ga drukken of schilderen? Of met viltstift? |
Citaat:
|
Ik luister altijd naar n44bs, je weet toch. ;)
|
de docenten kunnen er wel om lachen maar volgens mij ziet het er best griezelig uit, zo'n obsessief gevulde muur
|
(y)
|
Citaat:
|
:D ecnelis
En waarschijnlijk ziet het er dan ook nog eens zo gaaf uit dat iedereen het op zou willen hangen. |
Hm ik ga maar eens pitten.
|
pijnboompitten
|
pijnboompit, pijnboompit, schijten kun je liggend maar tis beter als je zit
|
Zonnebloempitten.
|
Citaat:
|
Anywayzzzz, good night, sleep toit!
:) Ta! |
welterusten!
|
bij ta moet ik aan een heel erg vervelende jongen denken :"(
|
Ik doe maar eens mijn bedje gaan opzoeken. Daaag!
|
welterusten !
|
Hoi.
|
Hai.
|
oioi. Ik voel me meh en grrmbl.
|
hoe komt het?
|
oh ik lees het
|
mjuh, mensen die hun hormonen niet kunnen beheersen zijn irritant. Helemaal als ze zeggen "Omg, als ik zo lang geen seks zou hebben als jij zou ik mezelf nog liever van kant maken".
Pleur toch op, niet alles draait om neuken. :mad: |
Miepmiepmiep.
Ook niet alles draait om nietneuken. |
^ Waar slaat dat nou weer op? :confused:
Als iemand over niks anders kan praten dan seks en elk man-persoon in de buurt probeert te shaggen en dan bij mij aankomt met verhalen van 'ooooh ik ben zo SLECHT geweest *giechelgiechel*... Maar OOOH wat moet ik er nou mee aan?!" Dan vind ik dat HEEL irritant. Helemaal als ze probeert met m'n beste vrienden aan te pappen, want ik hou van m'n h0mies en wil niet dat ze met haar meegaan en binnen 1 dag weer vergeten worden. |
ik vind seks soms behoorlijk overgewaardeerd maar dat mag je niet zeggen want dan gaan mensen er vanuit dat je slechte seks hebt, hallo :nono: en blijkbaar is dat ook weer een big deal, als mensen dat van je denken nou waanzinning boeiend
|
Citaat:
En een van je beste vrienden kan best wel voor zichzelf zorgen, je kunt hoogstens tegen diegene zeggen van kijk je uit voor haar. Maar wat zit je in godsnaam te miepen over dit mens. Als ze tegen jou maar over één ding kan praten (of dat nou seks is of stout zijn of wat dan ook of niet) en daardoor vervelend is, neem je dr lekker niet mee. Het lijkt meer om iets anders te draaien op deze manier. |
uhm aha
|
Well meningsverschil dan maar. ;)
|
ik ben niet zo standpunterig, eigenlijk
daar ben ik een te dubieus persoon voor |
hai
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:31. |