Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
mjuh, mensen die hun hormonen niet kunnen beheersen zijn irritant. Helemaal als ze zeggen "Omg, als ik zo lang geen seks zou hebben als jij zou ik mezelf nog liever van kant maken".
Pleur toch op, niet alles draait om neuken. ![]()
|
^ Waar slaat dat nou weer op?
![]() Als iemand over niks anders kan praten dan seks en elk man-persoon in de buurt probeert te shaggen en dan bij mij aankomt met verhalen van 'ooooh ik ben zo SLECHT geweest *giechelgiechel*... Maar OOOH wat moet ik er nou mee aan?!" Dan vind ik dat HEEL irritant. Helemaal als ze probeert met m'n beste vrienden aan te pappen, want ik hou van m'n h0mies en wil niet dat ze met haar meegaan en binnen 1 dag weer vergeten worden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En een van je beste vrienden kan best wel voor zichzelf zorgen, je kunt hoogstens tegen diegene zeggen van kijk je uit voor haar. Maar wat zit je in godsnaam te miepen over dit mens. Als ze tegen jou maar over één ding kan praten (of dat nou seks is of stout zijn of wat dan ook of niet) en daardoor vervelend is, neem je dr lekker niet mee. Het lijkt meer om iets anders te draaien op deze manier. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
Assosaaitietopic #598 Neko* | 497 | 09-05-2009 22:55 |