![]() |
Vandaag kunnen we stemmen voor het EP. Wie kies jij?
Ik ga zo nog een andere peiling maken over welke fractie jij het meest ondersteunt binnen de EP. Daar moet je ook rekening mee houden, want een stem op het CDA is bv een stem op Berlusconi.
De PVV zou alleen gaan zitten, geloof ik. Geen alliantie met enge rechtse partijtjes in Europa vooralsnog. Dat heeft wel gevolgen voor hun invloed in het EP overigens. De PvdD zou nog in onderhandeling zijn en gaan waarschijnlijk bij de fractie de Groenen. Andere kleinere partijtjes heb ik geen info over :P Maar nu dus eerst een kale peiling zoals die je wordt voorgeschoteld in het stemhokje: op welke partij ga je stemmen? @Forumbazen,.. zouden jullie "wie" in het onderwerp van het bericht en de peiling kunnen veranderen in "wat"? We stemmen natuurlijk niet op personen :) Thanks! |
GL.
|
D'66
|
Newropeans (En ze zijn tegen Big Brother, de ironie )
|
Nsdap.
|
PVV
|
PPV
|
Citaat:
|
up
|
Grappig dat D66 en PVV hier ook de grootste winnaars zijn (maar er hebben nog niet zoveel mensen gestemd).
|
De resultaten lijken redelijk overeen te komen met die van de poll in "Als jongere stem ik op". Niet zo vreemd lijkt me :)
|
Citaat:
En het aantal niet-stemmers is kleiner. |
Citaat:
Lutsert. |
De PvDD heeft net zo veel stemmen hier als de PvdA :'( (n). Wat geven mensen toch weinig om dieren dat ze nog op de PvdD stemmen.
|
De diertjes in Europa moeten helaas nog even wachten totdat hun stem gehoord zal worden :(
|
Citaat:
|
Niet gestemd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of varkens te slachten omdat er "varkensgriep" is, zoals in Egypte gebeurde. :confused: |
Citaat:
Of een overbevolking van runderen in een afgeschermd gebied. Wat doe je er mee? Je kan ze niet vervoeren, verhongeren en laten liggen is niet gewenst, doodschieten zijn ze tegen... Ja laten we ze bijvoeren! Ik wil niet zeggen dat er geen problemen bestaan in de wereld van het dierwelzijn, maar over het algemeen ben ik het nogal oneens met hoe de PvdD er tegen aan kijkt. |
Citaat:
|
Wij mensen hebben ook last van overbevolking. Ik stond vandaag 20 minuten in de rij bij de supert.
|
Wie weet komt dat eerder door het aantal mensen dat wordt aangenomen bij de supermarkt dan het totaal aantal mensen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ook varkensvet enzo, btw. |
PVV gestemd. Eigen volk Geertst! :P
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(geintje natuurlijk :)) |
Citaat:
|
What did the Romans ever do for us?
|
Citaat:
Vast dat er wat mensen her en der verspreid woonden, maar dat waren toch echt, met respect de eerste nederzettingen. Vind het bijna net zo hilarisch als amerikanen die schreeuwen; weg met de immigranten... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Poehee, nou dat had ik niet willen missen... Gelukkig waren die romeinen er :D |
Citaat:
Maar net zoals je niet uit kan kiezen wie je ouders zijn, kan je niet kiezen waar je geboren wordt. Dus als je in Zimbabwe of Bangladesh geboren wordt,.... :'( |
Citaat:
Van mij mag iedereen hier naar binnen, zolang hij/zij maar iets toevoegt aan de economie, direct (door eigen vermogen bijvoorbeeld) en/of indirect door te werken. |
Er is best veel werk in en rondom een villa te creeren :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:17. |