![]() |
Mobieltje voor een week afgepakt [hulp gezocht]
Mag een leerkracht een mobieltje voor een week afpakken? bij het binnenstappen van het klaslokaal was het mobieltje aan en wordt mij voor een week afgepakt mag dat?:confused:
wie kan mij helpen |
Hahahahahahahhaha:D
.... Sorry:p Maar bij mij op school doen ze ook zo irritant... Je mag niet eens met een mobiel, waarvan de accu op is, in je broekzak hebben als je door de gang loopt:s Ook geen mp3 ofzo:( Als ze zoiets zien, pakken ze het meteen voor een week af. Bijna elke docent bij mij op school doet dat, dus ik neem aan dat het wel mag. Succes ermee;) |
volgens mij mag het gewoon. bij ons op school doen ze het ook (het is natuurlijk wel een beetje kinderachtig als je de les niet hebt verstoord en ze pakken hem al af als ze alleen al een telefoon in je broekzak zien)
|
Volgens mij mag dat.
|
Er zijn al wel wat topics over geweest geloof ik. Gebruik de zoekfunctie eens.
bijvoorbeeld: http://forum.scholieren.com/showthre...efoon+afgepakt |
Natuurlijk kan dat. Er staat toch duidelijk in de regels geen mobieltjes in de klas? Je verklaarde jezelf daarmee akkoord door les te nemen, en kunt vervolgens ook niet klagen als je gestraft wordt voor het overtreden van die regels.
|
Citaat:
Waarom reageert u toch altijd zo negatief? Vindt u het leven niet mooi? |
:D Dat was duidelijk niet de reactie die je wilde horen.
Maar hij heeft gelijk. Je school mag jou regels opleggen, en als je je daar niet aan houdt kun je straf krijgen. Het innemen van een mobieltje is iets wat heel veel gebeurt, en voor een week is nog niet zo lang. Wat natuurlijk niet mag is jouw beltegoed gebruiken of het mobieltje beschadigen. Maar daar zijn leraren helemaal niet op uit. Dus haal gewoon het toestel af nadat de week om is en zet hem voortaan uit op school. Je mag toch niet bellen in de les. Oh ja, en mensen u noemen is echt niet nodig hier. |
Citaat:
|
God, middelbare scholen zijn veranderd.
Maar ik vraag me eigenlijk af of het wel mag. Gedurende een les of een schooldag houden mag natuurlijk wel, want dat is puur om de regels te handhaven, maar een bestraffing van een overtreding mag voor zover ik weet niet inhouden dat iemands bezit voor een langere tijd wordt afgenomen. Zodra de schooldag voorbij is heeft de school volgens mij geen recht meer om jou te straffen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:30. |