Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2009, 19:26
menmen
menmen is offline
Mag een leerkracht een mobieltje voor een week afpakken? bij het binnenstappen van het klaslokaal was het mobieltje aan en wordt mij voor een week afgepakt mag dat?

wie kan mij helpen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-06-2009, 21:36
DBZ
DBZ is offline
Hahahahahahahhaha
....
Sorry

Maar bij mij op school doen ze ook zo irritant... Je mag niet eens met een mobiel, waarvan de accu op is, in je broekzak hebben als je door de gang loopt
Ook geen mp3 ofzo
Als ze zoiets zien, pakken ze het meteen voor een week af. Bijna elke docent bij mij op school doet dat, dus ik neem aan dat het wel mag.

Succes ermee
Met citaat reageren
Oud 08-06-2009, 06:46
honkballertje
honkballertje is offline
volgens mij mag het gewoon. bij ons op school doen ze het ook (het is natuurlijk wel een beetje kinderachtig als je de les niet hebt verstoord en ze pakken hem al af als ze alleen al een telefoon in je broekzak zien)
Met citaat reageren
Oud 08-06-2009, 10:59
Kitten
Kitten is offline
Volgens mij mag dat.
Oud 08-06-2009, 11:28
Verwijderd
Er zijn al wel wat topics over geweest geloof ik. Gebruik de zoekfunctie eens.

bijvoorbeeld: http://forum.scholieren.com/showthre...efoon+afgepakt
Met citaat reageren
Oud 08-06-2009, 14:11
T_ID
T_ID is offline
Natuurlijk kan dat. Er staat toch duidelijk in de regels geen mobieltjes in de klas? Je verklaarde jezelf daarmee akkoord door les te nemen, en kunt vervolgens ook niet klagen als je gestraft wordt voor het overtreden van die regels.
Oud 09-06-2009, 17:01
menmen
menmen is offline
Citaat:
Natuurlijk kan dat. Er staat toch duidelijk in de regels geen mobieltjes in de klas? Je verklaarde jezelf daarmee akkoord door les te nemen, en kunt vervolgens ook niet klagen als je gestraft wordt voor het overtreden van die regels.
Lieve T_ID bedankt voor u reactie, ik heb en aantal reacties van u op dit forum gelezen,
Waarom reageert u toch altijd zo negatief? Vindt u het leven niet mooi?

Laatst gewijzigd op 09-06-2009 om 17:16.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2009, 17:28
Nona
Nona is offline
Dat was duidelijk niet de reactie die je wilde horen.

Maar hij heeft gelijk. Je school mag jou regels opleggen, en als je je daar niet aan houdt kun je straf krijgen. Het innemen van een mobieltje is iets wat heel veel gebeurt, en voor een week is nog niet zo lang.
Wat natuurlijk niet mag is jouw beltegoed gebruiken of het mobieltje beschadigen. Maar daar zijn leraren helemaal niet op uit. Dus haal gewoon het toestel af nadat de week om is en zet hem voortaan uit op school. Je mag toch niet bellen in de les.

Oh ja, en mensen u noemen is echt niet nodig hier.
Oud 09-06-2009, 21:05
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Waarom reageert u toch altijd zo negatief?
Dat moet van de here Jezus.
Oud 11-06-2009, 10:43
Uice
Uice is offline
God, middelbare scholen zijn veranderd.

Maar ik vraag me eigenlijk af of het wel mag. Gedurende een les of een schooldag houden mag natuurlijk wel, want dat is puur om de regels te handhaven, maar een bestraffing van een overtreding mag voor zover ik weet niet inhouden dat iemands bezit voor een langere tijd wordt afgenomen. Zodra de schooldag voorbij is heeft de school volgens mij geen recht meer om jou te straffen.
Reageren

Regels voor berichten