![]() |
[Blog] in de vorm van een prikbord?
Hallo,
Een vraagje: ik zou binnenkort een blog willen beginnen, aangezien ik naar het buitenland ga en de thuisblijvers op de hoogte wil houden. Maar een gewone blog met tekst lijkt me wat saai, dus ik had even nagedacht en kwam uit op het volgende: ik wil een blog in de vorm van een prikbord, dus alsof je post-its (met tekst, foto's, ..) op die website kleeft, met mogelijkheid tot reacties. Bestaat zoiets? Kan ik het eventueel zelf maken? |
Er zijn verschillende gratis reisblogs op het net te vinden.
Als je het minimalistisch wil houden, alla een "prikbord" bijvoorbeeld twitter. |
Die reisblogs ken ik wel, maar ik wel iets originelers :)
En Twitter, da's toch enkel korte zinnetjes posten? |
Ik weet niet of je het op eigen serverruimte gaat draaien? Voor een blog als WordPress zijn er duizenden thema's/skins beschikbaar, misschien ook wel iets wat hierop lijkt. Anders zou je het uiteraard zelf kunnen maken, maar dan moet je wel weten hoe (kennis hebben van webdesign en HTML).
|
Citaat:
|
Nee, dan wordt dat 'm niet ;)
Een goede gratis blog kun je bijv. aanmaken op wordpress.com, je kunt dan ook gelijk kiezen uit een stuk of 60 thema's. Misschien zit er iets bij dat er een beetje op lijkt of iig ook leuk is. |
Ik zal eens kijken, bedankt!
|
Tumblr, misschien? www.tumblr.com
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:43. |