![]() |
Teringschooiers van RTL5 ook!
Zénden ze eens een keer fatsoenlijke films uit (de Godfather-trilogie), hakken ze ieder deel in twéé stukken!
Hoe durven ze. Barbaren. |
rtl5 heeft soms best wel leuke films hoor
tis verder alleen zo'n duffe zender....en dat van the godfather trilogie, tsjah, je moet toch iets om kijkers te trekken.. |
forgettaboutit :p
|
ik dacht dat SBS irritant was op dat gebied...maar dit slaat alles...
|
stelletje leiers daar, stoppen ze midden in een vet spannend stuk :mad::rolleyes:
|
inderdaad en ook net op dat moment
ik sta een dag stijf van de adrenaline |
Verdorie!!
|
njahh.. je moet tog wat he... enig idee hoelang die film duurt..?! :rolleyes: preciezzz... RTL5 is gewoon slim: we maken er een 2delige soap van :rolleyes:
|
Citaat:
|
Bij welke scene is ie dan gestopt? (Heb m niet gezien omdat ik m toch al op de comp heb staan :))
|
Citaat:
maar in het echt stel je nix voor JIJ NIET |
Citaat:
wat ben je toch ook een loser ik heb 'm op video, en tis imho beter om 'm in 1x te zien want dan blijf je meer in de sfeer... zo'n abrupt rtl5-morgen-gaan-we-weer-verder-einde is alleen frustrerend, en om dan de volgende dag weer verder te gaan is ook irri. Maarja, volgens mij geldt dat wel voor alle films dat je ze beter in 1x kunt bekijken. |
hehe.. leuk hoor dat ze 'm uitzenden op tv maar ik vind (ik vind is hier het sleutelwoord) dat je een film als the godfather best wel op dvd (of vhs bij gebrek aan speler) kunt hebben...
|
Citaat:
|
RTL5 sucks
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar om zaterdags om half twaalf is het inderdaad wat minder. :( |
Citaat:
|
was wel een beetje irritant ja dat ze zomaar ophielden
helemaal omdat ik m nog nooti gezien had... maar heb um maar meteen opgenomen en de reclames eruit geknipt, dus kan ik de volgende keer lekker in 1 x doorkijken.... de komende 2 weekenden komt er nog meer.... kan iemand mij vertellen hoe dat werkt? er zijn 3 films toch? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens.. is RTL5 wel lame idd.. dat ze die films verneuken. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb 'm ook in de deluxe remastered breedbeeld VHS-box :> Daarom mag ik me nog wel ergeren aan RTL5 toch? :) |
Hij stopte inderdaad in een spannend stuk.
Het tweede deel heb ik opgenomen en wat denk je? Hij miste de eerste paar minuten! *fucked up smiley die volledig door het lint gaat, terwijl brakend en bloedspuwend, maar dan iets minder grof want zo'n ramp is het nou ook weer niet* |
Ik zie 't probleem niet. Zaterdag heb ik toch geen tijd, dus dan moet ik 'm toch opnemen. En dan kijk je die voor net voor dat deel 2 begint op zondag.
Maar omdat ik zondag ook geen tijd had, ik moest immers samen met vrienden al een andere film kijken, keek ik deel 1 en deel 2 op maandag. En dan spoel je ook gewoon de reclames voor. Ha! Dan blijf je helemaal in de sfeer! |
misschien hebben ze'm gedownload :p bij de divx versie die er rond gaat zijn alle delen ook in 2en gehakt :D:D:D of misschien wilden ze hun net nieuw gedownde avi-cutter proberen :rolleyes: oplossingen zat.
-de postbode- |
Citaat:
|
Kan iemand vertellen hoe het begin van het tweede deel ging? :)
Dus vanaf dat ie uit de wc komt? |
Citaat:
|
op teletekstpagina 316 van de nos zag ik iemand klagen over dat ze het allereerste deel van the godfather(1) hebben weggelaten, klopt?
|
i now stupit
noch maar een nachtjuh slapen en een dagjuh |
hup k von deel 1 leuker, maar de niro is wel flex (y)
|
Deel 1 is het beste, omdat het nieuw is en het begin van het verhaal. Deel 2 is een ijzersterk vervolg met 2mooie delen erin verwerkt. Deel is duidelijk het slot. Michael is dood en had spijt en de familie blijft voortbestaan onder de leiding van Vincent. Dit geeft ook aan dat misdaad en maffia altijd zullen blijven bestaan omdat er altijd weer nieuwe jonge Vincent's komen die de oude Michael's dan weer vervangen.
|
Ik nam deel 1 en 2 op en een vriend zou deel 3 op nemen. De lul. Zo moeilijk was 't niet. :(
|
Citaat:
|
Irak? :confused: Is dat een naam van iemand?
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik ben het helemaal met senna fan eens, maja, da's ook nie zo moeilijk :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Weet je, ik sta er helemaal van te kijken dat jullie die films nog nie al LANG EN BREED gezien hebben! Schandalig, als je the godfathers nie gezien hebt, dan mis je gewoon een stuk van je opvoeding! En maar kankeren op RTL 5, (nie dak het daar nie mee eens ben) maar kom op, een beetje filmliefhebber heeft deze 3 films toch gewoon netjes op een rijtje in z'n kast staan, of het nou op DVD of VHS is, stelletje cultuurbarbaren!
jaa.... nou zijn ze stil... |
och god, wa zijn ze toch zielig omdat hun videorecordertjes het nie doen, wa natuurlijk nie hun fout is, want da kan nie, het ligt altijd aan de videorecorder zelf, och och och
|
Citaat:
|
Citaat:
Oud wijf. |
Citaat:
|
Kinders kinders hou 't beschaafd...
|
Juist ja. Dan gaat de boel dicht.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:01. |