![]() |
jonges klaarkomen in bed
nou ik houd het kort ^_^
ik heb een vriendin, we 'spelen' vaak in bed, maar ik heb nooit zin om klaar te komen, want ik wil niet dat die sperma rotzooi straks in de dekens komt, en dat als we gaan slapen en ik even ga rollen, ik vastplak aan m'n eige rotzooi, ik wil die troep echt t liefst gewoon weg, dus. waar? |
handdoekje, tissue, sok, kat
en wat enorm onrespectvol om sperma troep te noemen :nono: |
gebruik je vriending, daar kan het op of in.
|
Citaat:
nou zij heeft wel 4 katten eigelyk.. maar die komen nooit op haar kamer ^^ *O* |
Wat een aanstellerij.
|
serieus dude, handdoek/tissue does the trick?
|
in haar mond!
|
Failtopic.
Als je niet op de suggesties die hier gegeven zijn kan komen dan is het slecht met je gesteld. |
Volgens mij is dit wel uniek, haha. Een gozer die niet klaar wil komen. :D
En ontopic: Inderdaad, use your brains. |
ik denk dat jij nog wat te jong bent voor seks
leer eerst maar eens staand plassen, en kom dan nog maar eens terug |
Citaat:
|
whaha, ik lach me letterlijk dood bij het lezen van dit topic :D nog nooit een jongen gezien die niet wil komen, en oja, voor rondvliegend sperma hebben ze een oplossing gevonden, De comdoom! die vangt het op, daarna knoop je hem dicht, en gooi je hem weg:P en mocht je daar geen zin in hebben heeft men tegenwoordig genoeg dingen waar je het ook nog in kan spuiten:P je onderbroek :rolleyes: een handdoek, wc papier, en je kan ook haar proberen natuurlijk:P
mocht je hier zelf nog niet op gekomen zijn, zou ik idd nog eeen paar jaar wachten met deze spelletjes :P |
jouw navel en haar navel en dan ben je wel leeg!
|
hehe. we doen missionaris altyd en dan kom k wel ff snel naar buite en doe k het over haar heen :]
zal ze leuk vinde :] |
Citaat:
|
Citaat:
|
er zijn genoeg mogelijkheden om wel klaar te komen, je kunt het ook gewoon in de douche doen
|
Condoom?
|
Dudes, hij zegt: "ik heb een vriendin, we 'spelen' vaak in bed"..
Als je alleen maar speelt doe je geen condoom om.. Dat is zo nutteloos. Ze hebben geen sex.. Gooi het in een zwabbertje, vul een bekertje en drink het op als je dronken bent of stop het in haar mond, i dont care xD |
Citaat:
|
dat terzijde, maar ik vind het toch leuk dat het er is.
|
zolang jij veilig bezig bent snap ik niet wat het probleem is. en waarom zou je moeilijk doen om een beetje sperma in je bed?
|
Plastic zakken, potjes, cd-doosjes, emmer, ...
Of je drukt gewoon op de zone onder je ballen (die op en neer beweegt als je klaarkomt), dan spuit je geen sperma (maar dan voelt het ook niet aan als klaarkomen :-D ) |
Citaat:
|
Citaat:
(dat zondaar gedeelte is dan wel weer waar maar goed :P) |
/ care it's your problem!
|
Je kan ook gewoon een handdoek op je bed liggen dat het daar op komt? En anders verschoon en was je je beddengoed ook een idee?
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel goeie tip trouwens. (een aanrader) ;) |
Euhm.. Wél.. Te lui om je beddengoed dan te vervangen ?
En als je dat niet wil zal je maar een condoom moeten gebruiken é :) |
Citaat:
Een idee: Misschien kan je vriendin die sperma van je aflikken? Dus zodat alles schoon is....kan je rustig slapen :D |
Citaat:
|
Ja ik plan dat, vandaag mag die niet klaarkomen, maar over 2 dagen als we elkaar weer zien wel. Als mijn vriend komt, dan weet ik snel genoeg of ik een handdoek uit de kast moet pakken ofniet, dat merk ik al als we zoenen
|
een condooom misschien [a]
maaar je kan daarnaa tog ook gewoon je bed verschonen?? me vriend komt over 4 dagen terug van vakantiee.. hij wil al heel lang seks met mij, maar ik nog niet.. vinger en aftrekken hebben we kortom wel gedaan ;) maar ik heb een vest voor hem gekocht en hele doos maltezers.. en dan een kaartjee [a] dan zijn we op me kamer en is hij al helemaal blij en dan doet hij maltesers open en zit er een condoom in ;) dan woord ik voor het eerst ontmaagd (de condoom trek ik uit zijn handen en gooi ik in een hoekje) gewoon Puur natuur!! (slik de pil) en hij is blij.. daarnaa gewoon bed verschonee ;) Suc66! |
Citaat:
|
Juist ja, want zwanger zijn dat voel je echt meteen...
|
Citaat:
je wou toch graag kids? |
met een condoom blijft dat zaad er in zitten , en je partner kan het in haar of zijn mond opvangen , als je het zelf doet spuit je het in een washandje spik en span ha ha
|
Voor een morning after pil kan je tegenwoordig ook gewoon bij de drogisterij terecht hoor.
|
Citaat:
|
Voor het eerst ontmaagd. Denk maar niet dat je 10 keer wordt ontmaagd hoor.
|
Citaat:
dat suczesenzestig ook :D |
dat wou ik ook net zeggen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@ grl en siorin
ik bedoelde vooral dat als of de post zelf nog niet onzinnig genoeg was... dan is het einde dat wel :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:27. |