![]() |
|
Dudes, hij zegt: "ik heb een vriendin, we 'spelen' vaak in bed"..
Als je alleen maar speelt doe je geen condoom om.. Dat is zo nutteloos. Ze hebben geen sex.. Gooi het in een zwabbertje, vul een bekertje en drink het op als je dronken bent of stop het in haar mond, i dont care xD
||
Citaat:
![]() (dat zondaar gedeelte is dan wel weer waar maar goed ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Een idee: Misschien kan je vriendin die sperma van je aflikken? Dus zodat alles schoon is....kan je rustig slapen ![]() |
![]() |
|
![]() |
een condooom misschien [a]
maaar je kan daarnaa tog ook gewoon je bed verschonen?? me vriend komt over 4 dagen terug van vakantiee.. hij wil al heel lang seks met mij, maar ik nog niet.. vinger en aftrekken hebben we kortom wel gedaan ![]() maar ik heb een vest voor hem gekocht en hele doos maltezers.. en dan een kaartjee [a] dan zijn we op me kamer en is hij al helemaal blij en dan doet hij maltesers open en zit er een condoom in ![]() dan woord ik voor het eerst ontmaagd (de condoom trek ik uit zijn handen en gooi ik in een hoekje) gewoon Puur natuur!! (slik de pil) en hij is blij.. daarnaa gewoon bed verschonee ![]() Suc66! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
je wou toch graag kids?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Seksualiteit |
Moeite met klaarkomen in bed met me vriend (GAY) diodeals | 9 | 10-05-2016 09:02 | |
Seksualiteit |
hoe masturbeer jij + heb (of wil) je nog tips m.b.t. masturberen frieslandboy | 39 | 05-10-2011 19:55 | |
Seksualiteit |
Problemen in bed :( Lotteee24 | 4 | 11-08-2010 14:19 | |
De Kantine |
Verquote mijn kloot Verwijderd | 283 | 19-07-2007 00:51 |