Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   nog nooit vriendje gehad (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1769053)

reuzenwcborstel 23-08-2009 22:19

nog nooit vriendje gehad

Hello <3,

Ik ben dertien , maar heb nog nooit een vriendje gehad,:bloos:
MIjn vriendinnen allemaal al heel veel.
is dat raar?

kusjj,anoniem

Quis 23-08-2009 22:41

Nee, integendeel.

BenNuAnnoniem 23-08-2009 22:43

ik vind van niet. ik ben 16 en heb met mn eerste vriendje(hij is 18 en heeft ook nog nooit een relatie gehad)
ik was altijd one of the guys:p en was nooit zo bezig met relaties tot ik op mn 16 een jonge leerde kennen die ik egt leuk vond( is gelukkig nix geworden:p)

ik denk dat het vanzelf komt en je niet een relatie moet aangaan omdat andere "er al zoveel hebben gehad". ik denk dat je beter 1 goede kan hebben dan 5 exen

Briseïs 23-08-2009 23:11

Nee, dat is totaal niet raar. Toen ik 13 was waren er bij mij in de klas twee mensen die 'verkering hadden', en dat was met elkaar.
Ik was 19 toen ik mn eerste vriendje kreeg.

Akhlys 23-08-2009 23:56

Nee, daar moet je je geen zorgen over maken. Laat je vooral ook niet pushen door vriendinnen. Wacht het af, de persoon die bij jou past komt vanzelf wel. Ik was overigens bijna 17 voordat ik mijn eerste echte relatie kreeg. Relaties variërend van 1 week tot (grofweg) 1 maand heb je toch helemaal niks aan.

Tink* 24-08-2009 09:44

Ik was ook 19 toen ik mijn eerste vriendje kreeg. Daarvoor had het wel al gekund als de persoon op wie ik verliefd was ook op mij was, maar op mijn dertiende hield ik me daar echt nog niet zoveel mee bezig. Mensen die toen een relatie hadden of op de basisschool, dat stelde niet echt veel voor, je loopt iig echt niet achter, je kan beter gewoon lekker leuke dingen blijven doen en je niet teveel met je vriendinnen vergelijken op dat gebied. Een relatie komt vanzelf op je pad.

Qimm 24-08-2009 10:08

ik vind jouw vriendinnen raarder, meerdere vriendjes gehad op je 13e :s

KingelDingel 24-08-2009 10:27

Geef niet, ik ben 24 en ik heb ook nog nooit iemand gehad. Je hebt nog 11 jaar om het net zo te maken als mij ;)

Sarah 24-08-2009 11:38

Citaat:

Qimm schreef: (Bericht 29597368)
ik vind jouw vriendinnen raarder, meerdere vriendjes gehad op je 13e :s

Ach, dat zijn van die basisschoolverkeringen. Toen ik in de brugklas zat, hadden de meeste kinderen ook een paar keer verkering gehad op de basisschool. Dan ga je handjes vasthouden en samen skeeleren en misschien durf je eens een kusje te geven.

Maar er waren ook heel veel kinderen die geen verkering hadden gehad op de basisschool, en dat is ook heel normaal, reuzenwcborstel :) (wat een leuke nickname trouwens).

Qimm 24-08-2009 11:57

ik was er ook zoeen die geen basisschool vriendjes heeft gehad, dus, iets met referentiekader. Maar toch, geen vriendje gehad hebben op je 13e is normaal.

Uice 24-08-2009 12:07

Ja, het is raar dat je vriendinnen al heel veel vriendjes hebben gehad, als ze ook dertien zijn.

Rivka 24-08-2009 13:06

Ik ben ook 13 en heb ook nog nooit een vriendje gehad. En waarschijnlijk hebben jouw vriendinnen er alleen maar 'heel veel' gehad omdat ze blijkbaar populair en sletterig over willen komen. Dus het is echt niet raar.

ly110 24-08-2009 14:53

ok heb nog nooit een egt vriendinnetje gehad alleen kalverliefde op de bassisschool dat kan ik niet egt liefde noemen na dat hele gedoe over is de liefde wederzijds gedoe ben ik niet egt verliefd op die mijden waar ik verkering mee vroeg de liefde verdween als sneeuw voor de zon (o men)dat maakt het wel makelijker om uit te maken dan dat je een lange relatie heb (ik ben een beginnende brugpieper ik zit nog niet egt op de middelbareschool) je kunt egt niet zeggen dat als je op de bassisschool verliefd raak dat het egt is je lichaam geeft je alleen maar alvast een kennismaking met een soortgelijk gevoel meer niet (daarom duurde mijn relaties met de mijden die ik had niet meer dan 3dagen SHIT 3exen WAT A FAK)ik haat kalverliefde

KingelDingel 24-08-2009 14:55

Mijn vriendinnentjes deden het voor een weddenschap op uit medelijden. Dat wil je ook niet hoorr

Briseïs 24-08-2009 15:47

Citaat:

ly110 schreef: (Bericht 29598221)
ok heb nog nooit een egt vriendinnetje gehad alleen kalverliefde op de bassisschool dat kan ik niet egt liefde noemen na dat hele gedoe over is de liefde wederzijds gedoe ben ik niet egt verliefd op die mijden waar ik verkering mee vroeg de liefde verdween als sneeuw voor de zon (o men)dat maakt het wel makelijker om uit te maken dan dat je een lange relatie heb (ik ben een beginnende brugpieper ik zit nog niet egt op de middelbareschool) je kunt egt niet zeggen dat als je op de bassisschool verliefd raak dat het egt is je lichaam geeft je alleen maar alvast een kennismaking met een soortgelijk gevoel meer niet (daarom duurde mijn relaties met de mijden die ik had niet meer dan 3dagen SHIT 3exen WAT A FAK)ik haat kalverliefde

Mijden?

Bartezz 24-08-2009 16:11

als de pest

reuzenwcborstel 24-08-2009 19:07

Dank jullie wel :)

Syori 24-08-2009 23:18

Dit soort vragen maken me altijd zo verdrietig, lol. Mensen (vooral meiden) die denken dat het raar is als je nog nooit een vriendje hebt gehad, gezoend hebt of sex hebt gehad op zo'n jonge leeftijd. Op één of andere manier is er veel veranderd in de afgelopen.. 8 jaar (God wat ben ik oud. :P). Ik stond er zelf nooit bij stil, en heb ook nooit het gevoel gehad dat het van me verwacht werd ofzo. Echt vreemd.

Warsocket 27-08-2009 00:15

Citaat:

Siorin schreef: (Bericht 29600192)
Dit soort vragen maken me altijd zo verdrietig, lol. Mensen (vooral meiden) die denken dat het raar is als je nog nooit een vriendje hebt gehad, gezoend hebt of sex hebt gehad op zo'n jonge leeftijd. Op één of andere manier is er veel veranderd in de afgelopen.. 8 jaar (God wat ben ik oud. :P). Ik stond er zelf nooit bij stil, en heb ook nooit het gevoel gehad dat het van me verwacht werd ofzo. Echt vreemd.

Verdrietig hoef je er neit van te worden, net of ze nu zo anders zijn als "vroeger" man voel ik me oud akls ik dat woord gebruik

vroeger toen ik 14 was vroeg ik me ook af of ik raar was omdat ik nog nooit een vriendin gehad had. Dus de vraag lijkt me redelijk normaal

en voor TS: nee daar is niks mee, enik weet iedereen zegt dit wss tegen je maar heb geduld komt vanzwelf goed.
Ga iig niks forceren

Syori 27-08-2009 00:34

Citaat:

Warsocket schreef: (Bericht 29608081)
Verdrietig hoef je er neit van te worden, net of ze nu zo anders zijn als "vroeger" man voel ik me oud akls ik dat woord gebruik

vroeger toen ik 14 was vroeg ik me ook af of ik raar was omdat ik nog nooit een vriendin gehad had. Dus de vraag lijkt me redelijk normaal

en voor TS: nee daar is niks mee, enik weet iedereen zegt dit wss tegen je maar heb geduld komt vanzwelf goed.
Ga iig niks forceren

Nouja jouw 'vroeger' is ook mijn 'vroeger', hoor. Dus misschien heb ik dan wel allemaal 'rare' mensen om me heen gehad, maar ik heb me echt nooit zulke dingen afgevraagd en eigenlijk al mijn vrienden en vriendinnen 'vroeger' ook niet. Ik snap gewoon niet hoe mensen er bij komen dat het raar is om op je 13e nog geen vriend/vriendin te hebben, of op je 15e nog niet ontmaagd te zijn. Waar halen ze dan vandaan?

DiepDenker 27-08-2009 10:33

op je 13e een vriendje gehad? Het lijkt mij, dat je een 'basisschoolverkering' geen vriendje noemt. Ik vind sowieso dat je een basisschoolverkering niet echt serieus kunt nemen.

DiepDenker 27-08-2009 10:35

Citaat:

ly110 schreef: (Bericht 29598221)

mijden? ik neem aan dat je meiden bdoelt!

elizaaaxb 01-09-2009 21:15

Boeie.

Je bent 13, je komt net kijken.
Je hoeft je er echt niet druk om te maken hoor.
Je staat heus niet voor lul als je nog geen vriendje hebt gehad voor je 13e.

Don't worry kid.

Silo 02-09-2009 13:58

Ik was 16 toen ik mijn eerste vriendje kreeg :p
Op je 13e hoef je je echt niet druk te maken over vriendjes enzo. Ik vind je vriendinnen eerder raar dat zij wel allemaal vriendjes hebben gehad :s Ik was er op mijn 13e ook niet zo mee bezig

Rationeel 02-09-2009 14:53

en wanneer heb je precies een 'vriendje' of 'vriendinnetje'? als je graag bij elkaar bent? als je hand in hand loopt? als je hebt gezoend? als je sex hebt gehad? als je voorgaande zaken voor langere tijd met elkaar doet, laten we zeggen; minimaal een week?

volgens de eerste criteria heb ik wel wat vriendinnen gehad. volgens de laatste geeneen :D

Azerty1994 02-09-2009 15:04

Citaat:

reuzenwcborstel schreef: (Bericht 29596160)
Hello <3,

Ik ben dertien , maar heb nog nooit een vriendje gehad,:bloos:
MIjn vriendinnen allemaal al heel veel.
is dat raar?

kusjj,anoniem

het zou ook goed kunnen dat het allemaal maar is om er bij te horen en dat ze nu allemaal het zelfde denken als jij(heb ik toch meegemaakt)maar toch veel succes ermee

mbx 07-09-2009 14:53

Hee!
Je moet je echt geen zorgen maken.
Een vriendje krijg je wel een keer.
Alleen bij sommige duurt het wat langer.
En jij bent pas 13!
Dan hoef je je helemaal geen zorgen te maken.

Weer gerust :D.
De vriendjes die je vriendinnen hebben gehad zijn gewone vriendjes niet echt speciaal hoor.
Maarja wat wil je op je leeftijd van 13.
Het kan wel, maar meestal is het niet zo :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32.