Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2009, 22:19
reuzenwcborstel
reuzenwcborstel is offline
Hello <3,

Ik ben dertien , maar heb nog nooit een vriendje gehad,
MIjn vriendinnen allemaal al heel veel.
is dat raar?

kusjj,anoniem
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-08-2009, 22:41
Verwijderd
Nee, integendeel.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2009, 22:43
BenNuAnnoniem
BenNuAnnoniem is offline
ik vind van niet. ik ben 16 en heb met mn eerste vriendje(hij is 18 en heeft ook nog nooit een relatie gehad)
ik was altijd one of the guys en was nooit zo bezig met relaties tot ik op mn 16 een jonge leerde kennen die ik egt leuk vond( is gelukkig nix geworden)

ik denk dat het vanzelf komt en je niet een relatie moet aangaan omdat andere "er al zoveel hebben gehad". ik denk dat je beter 1 goede kan hebben dan 5 exen
Met citaat reageren
Oud 23-08-2009, 23:11
Briseïs
Briseïs is offline
Nee, dat is totaal niet raar. Toen ik 13 was waren er bij mij in de klas twee mensen die 'verkering hadden', en dat was met elkaar.
Ik was 19 toen ik mn eerste vriendje kreeg.
Oud 23-08-2009, 23:56
Akhlys
Akhlys is offline
Nee, daar moet je je geen zorgen over maken. Laat je vooral ook niet pushen door vriendinnen. Wacht het af, de persoon die bij jou past komt vanzelf wel. Ik was overigens bijna 17 voordat ik mijn eerste echte relatie kreeg. Relaties variërend van 1 week tot (grofweg) 1 maand heb je toch helemaal niks aan.
Oud 24-08-2009, 09:44
Tink*
Tink* is offline
Ik was ook 19 toen ik mijn eerste vriendje kreeg. Daarvoor had het wel al gekund als de persoon op wie ik verliefd was ook op mij was, maar op mijn dertiende hield ik me daar echt nog niet zoveel mee bezig. Mensen die toen een relatie hadden of op de basisschool, dat stelde niet echt veel voor, je loopt iig echt niet achter, je kan beter gewoon lekker leuke dingen blijven doen en je niet teveel met je vriendinnen vergelijken op dat gebied. Een relatie komt vanzelf op je pad.
Oud 24-08-2009, 10:08
Qimm
Qimm is offline
ik vind jouw vriendinnen raarder, meerdere vriendjes gehad op je 13e
Oud 24-08-2009, 10:27
Verwijderd
Geef niet, ik ben 24 en ik heb ook nog nooit iemand gehad. Je hebt nog 11 jaar om het net zo te maken als mij
Met citaat reageren
Oud 24-08-2009, 11:38
Verwijderd
Citaat:
ik vind jouw vriendinnen raarder, meerdere vriendjes gehad op je 13e
Ach, dat zijn van die basisschoolverkeringen. Toen ik in de brugklas zat, hadden de meeste kinderen ook een paar keer verkering gehad op de basisschool. Dan ga je handjes vasthouden en samen skeeleren en misschien durf je eens een kusje te geven.

Maar er waren ook heel veel kinderen die geen verkering hadden gehad op de basisschool, en dat is ook heel normaal, reuzenwcborstel (wat een leuke nickname trouwens).
Met citaat reageren
Oud 24-08-2009, 11:57
Qimm
Qimm is offline
ik was er ook zoeen die geen basisschool vriendjes heeft gehad, dus, iets met referentiekader. Maar toch, geen vriendje gehad hebben op je 13e is normaal.
Oud 24-08-2009, 12:07
Uice
Uice is offline
Ja, het is raar dat je vriendinnen al heel veel vriendjes hebben gehad, als ze ook dertien zijn.
Oud 24-08-2009, 13:06
Rivka
Rivka is offline
Ik ben ook 13 en heb ook nog nooit een vriendje gehad. En waarschijnlijk hebben jouw vriendinnen er alleen maar 'heel veel' gehad omdat ze blijkbaar populair en sletterig over willen komen. Dus het is echt niet raar.
Oud 24-08-2009, 14:53
ly110
ly110 is offline
ok heb nog nooit een egt vriendinnetje gehad alleen kalverliefde op de bassisschool dat kan ik niet egt liefde noemen na dat hele gedoe over is de liefde wederzijds gedoe ben ik niet egt verliefd op die mijden waar ik verkering mee vroeg de liefde verdween als sneeuw voor de zon (o men)dat maakt het wel makelijker om uit te maken dan dat je een lange relatie heb (ik ben een beginnende brugpieper ik zit nog niet egt op de middelbareschool) je kunt egt niet zeggen dat als je op de bassisschool verliefd raak dat het egt is je lichaam geeft je alleen maar alvast een kennismaking met een soortgelijk gevoel meer niet (daarom duurde mijn relaties met de mijden die ik had niet meer dan 3dagen SHIT 3exen WAT A FAK)ik haat kalverliefde
Met citaat reageren
Oud 24-08-2009, 14:55
Verwijderd
Mijn vriendinnentjes deden het voor een weddenschap op uit medelijden. Dat wil je ook niet hoorr
Met citaat reageren
Oud 24-08-2009, 15:47
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
ok heb nog nooit een egt vriendinnetje gehad alleen kalverliefde op de bassisschool dat kan ik niet egt liefde noemen na dat hele gedoe over is de liefde wederzijds gedoe ben ik niet egt verliefd op die mijden waar ik verkering mee vroeg de liefde verdween als sneeuw voor de zon (o men)dat maakt het wel makelijker om uit te maken dan dat je een lange relatie heb (ik ben een beginnende brugpieper ik zit nog niet egt op de middelbareschool) je kunt egt niet zeggen dat als je op de bassisschool verliefd raak dat het egt is je lichaam geeft je alleen maar alvast een kennismaking met een soortgelijk gevoel meer niet (daarom duurde mijn relaties met de mijden die ik had niet meer dan 3dagen SHIT 3exen WAT A FAK)ik haat kalverliefde
Mijden?
Oud 24-08-2009, 16:11
Verwijderd
als de pest
Met citaat reageren
Oud 24-08-2009, 19:07
reuzenwcborstel
reuzenwcborstel is offline
Dank jullie wel
Met citaat reageren
Oud 24-08-2009, 23:18
Verwijderd
Dit soort vragen maken me altijd zo verdrietig, lol. Mensen (vooral meiden) die denken dat het raar is als je nog nooit een vriendje hebt gehad, gezoend hebt of sex hebt gehad op zo'n jonge leeftijd. Op één of andere manier is er veel veranderd in de afgelopen.. 8 jaar (God wat ben ik oud. ). Ik stond er zelf nooit bij stil, en heb ook nooit het gevoel gehad dat het van me verwacht werd ofzo. Echt vreemd.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2009, 00:15
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Dit soort vragen maken me altijd zo verdrietig, lol. Mensen (vooral meiden) die denken dat het raar is als je nog nooit een vriendje hebt gehad, gezoend hebt of sex hebt gehad op zo'n jonge leeftijd. Op één of andere manier is er veel veranderd in de afgelopen.. 8 jaar (God wat ben ik oud. ). Ik stond er zelf nooit bij stil, en heb ook nooit het gevoel gehad dat het van me verwacht werd ofzo. Echt vreemd.
Verdrietig hoef je er neit van te worden, net of ze nu zo anders zijn als "vroeger" man voel ik me oud akls ik dat woord gebruik

vroeger toen ik 14 was vroeg ik me ook af of ik raar was omdat ik nog nooit een vriendin gehad had. Dus de vraag lijkt me redelijk normaal

en voor TS: nee daar is niks mee, enik weet iedereen zegt dit wss tegen je maar heb geduld komt vanzwelf goed.
Ga iig niks forceren
Oud 27-08-2009, 00:34
Verwijderd
Citaat:
Verdrietig hoef je er neit van te worden, net of ze nu zo anders zijn als "vroeger" man voel ik me oud akls ik dat woord gebruik

vroeger toen ik 14 was vroeg ik me ook af of ik raar was omdat ik nog nooit een vriendin gehad had. Dus de vraag lijkt me redelijk normaal

en voor TS: nee daar is niks mee, enik weet iedereen zegt dit wss tegen je maar heb geduld komt vanzwelf goed.
Ga iig niks forceren
Nouja jouw 'vroeger' is ook mijn 'vroeger', hoor. Dus misschien heb ik dan wel allemaal 'rare' mensen om me heen gehad, maar ik heb me echt nooit zulke dingen afgevraagd en eigenlijk al mijn vrienden en vriendinnen 'vroeger' ook niet. Ik snap gewoon niet hoe mensen er bij komen dat het raar is om op je 13e nog geen vriend/vriendin te hebben, of op je 15e nog niet ontmaagd te zijn. Waar halen ze dan vandaan?
Met citaat reageren
Oud 27-08-2009, 10:33
DiepDenker
DiepDenker is offline
op je 13e een vriendje gehad? Het lijkt mij, dat je een 'basisschoolverkering' geen vriendje noemt. Ik vind sowieso dat je een basisschoolverkering niet echt serieus kunt nemen.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2009, 10:35
DiepDenker
DiepDenker is offline
Citaat:
mijden? ik neem aan dat je meiden bdoelt!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 21:15
elizaaaxb
elizaaaxb is offline
Boeie.

Je bent 13, je komt net kijken.
Je hoeft je er echt niet druk om te maken hoor.
Je staat heus niet voor lul als je nog geen vriendje hebt gehad voor je 13e.

Don't worry kid.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2009, 13:58
Silo
Silo is offline
Ik was 16 toen ik mijn eerste vriendje kreeg
Op je 13e hoef je je echt niet druk te maken over vriendjes enzo. Ik vind je vriendinnen eerder raar dat zij wel allemaal vriendjes hebben gehad Ik was er op mijn 13e ook niet zo mee bezig
Met citaat reageren
Oud 02-09-2009, 14:53
Rationeel
Rationeel is offline
en wanneer heb je precies een 'vriendje' of 'vriendinnetje'? als je graag bij elkaar bent? als je hand in hand loopt? als je hebt gezoend? als je sex hebt gehad? als je voorgaande zaken voor langere tijd met elkaar doet, laten we zeggen; minimaal een week?

volgens de eerste criteria heb ik wel wat vriendinnen gehad. volgens de laatste geeneen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-09-2009, 15:04
Azerty1994
Azerty1994 is offline
Citaat:
Hello <3,

Ik ben dertien , maar heb nog nooit een vriendje gehad,
MIjn vriendinnen allemaal al heel veel.
is dat raar?

kusjj,anoniem
het zou ook goed kunnen dat het allemaal maar is om er bij te horen en dat ze nu allemaal het zelfde denken als jij(heb ik toch meegemaakt)maar toch veel succes ermee
Met citaat reageren
Oud 07-09-2009, 14:53
mbx
mbx is offline
Hee!
Je moet je echt geen zorgen maken.
Een vriendje krijg je wel een keer.
Alleen bij sommige duurt het wat langer.
En jij bent pas 13!
Dan hoef je je helemaal geen zorgen te maken.

Weer gerust .
De vriendjes die je vriendinnen hebben gehad zijn gewone vriendjes niet echt speciaal hoor.
Maarja wat wil je op je leeftijd van 13.
Het kan wel, maar meestal is het niet zo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten