Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2003, 15:14
nesso
nesso is offline
Ik ben al 18 jaar en ik heb nog nooit een vriendin gehad, al mijn vrienden hebben al meerdere gehad, ik voel me h,ierdoor een enorme sukkel en krijg er gewoon serieuse zelfmoordgedachte bij, om het feit dat het gewoon veel te lang duurt en het gewoon niet vanzelf gaat.
Ik wist nog dat ik al heel vroeg als kind een vriendinnetje zal willen hebben maar nu ben ik al 18 en ik heb nog nooit iemand gehad, en als het zo doorgaat heb ik nog nooit iemand gehad op me 26ste.
Voor de rest gaat me leven elke dag hetzelfde jaar in jaar uit, en dat vrijgezel blijven gaat denk ik ook jaar in jaar uit.
Vooral als mensen over seks praten voel ik me kut, omdat ik toch het gevoel heb het toch nooit te kunnen krijgen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-08-2003, 15:19
Verwijderd
Ja, dat is inderdaad kut. Je bent later dan de gemiddelde Nederlandse jongere, maar dat is geen reden om jezelf van kant te maken. Er zijn mensen die er ontzettend vroeg bij zijn en er zijn mensen die er later bij zijn. De cijfers waarmee je om je oren wordt geslagen zijn gemiddelden. Er zullen dus in de praktijk vrij weinig mensen zijn die precies op 17.24 jaar ontmaagd zijn. Geen reden je zorgen te maken.

Als je op je dertigste nog maagd bent, dán zou ik me zorgen gaan maken. Zelfs op je 26e nog nooit gezoend hebben is niet uniek
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 15:21
deesmees
deesmees is offline
pfffff je vindt heus wel keer iemand je moet er alleen even tegenaan lopen das alles
En dat je nog maagd bent hoef je je niet voor te schamen,denk dat er veel zijn die niet eens toe durven te geven.
En als je met gedachte zit ik WIL een vriendin zal niet gebeuren,niks forceren het komt allemaal wel
Oud 05-08-2003, 15:23
Verwijderd
Je moet je er niet zo op concentreren, je leven hoort niet te draaien om het hebben van een vriendin... Zorg dat je tevreden bent met het alleen zijn, ga niet lopen zoeken naar een vriendin... je vindt er vanzelf wel eentje
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 15:35
nesso
nesso is offline
Ja, maar ik wacht al zo lang en heb het gevoel, dat ik er juist achteraan moet gaan ,want ik heb ervaren dat als je er helemaal niet op concentreed er helemaal niks gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 05-08-2003 @ 16:23:
Je moet je er niet zo op concentreren, je leven hoort niet te draaien om het hebben van een vriendin... Zorg dat je tevreden bent met het alleen zijn, ga niet lopen zoeken naar een vriendin... je vindt er vanzelf wel eentje

Maar als je geen meisjes kent en niet met meisjes om gaat, dan kun je natuurlijk ook geen vriendin krijgen. Met hoeveel meisjes ben je bevriend? Hoeveel zitten er in je kenissenkring? Heb je wel eens geprobeerd een afspraakje met een van die meisjes te maken?

En nee, nu niet elk meisje dat je tegen komt mee uit vragen. Dat heeft geen zin. Gewoon er mee om gaan (net zoals je met jongens omgaat, zo groot is het verschil echt niet), en pas als je denkt 'ik zou op haar echt verliefd kunnen worden', doe je een toenaderingspoging.

Als je leven altijd hetzelfde is, dan moet je daar misschien eerst eens verandering in brengen. Neem een nieuwe hobby, ga uit op een andere plek dan voorheen, ga eens een paar weekenden naar een andere stad. Het is echt niet zo moeilijk om nieuwe ervaringen op te doen.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 15:54
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 05-08-2003 @ 16:46:

Maar als je geen meisjes kent en niet met meisjes om gaat, dan kun je natuurlijk ook geen vriendin krijgen. Met hoeveel meisjes ben je bevriend? Hoeveel zitten er in je kenissenkring? Heb je wel eens geprobeerd een afspraakje met een van die meisjes te maken?

En nee, nu niet elk meisje dat je tegen komt mee uit vragen. Dat heeft geen zin. Gewoon er mee om gaan (net zoals je met jongens omgaat, zo groot is het verschil echt niet), en pas als je denkt 'ik zou op haar echt verliefd kunnen worden', doe je een toenaderingspoging.

Als je leven altijd hetzelfde is, dan moet je daar misschien eerst eens verandering in brengen. Neem een nieuwe hobby, ga uit op een andere plek dan voorheen, ga eens een paar weekenden naar een andere stad. Het is echt niet zo moeilijk om nieuwe ervaringen op te doen.
Maar ook veel vriendinnen hebben helpt niet echt hoor, daar kan ik van meespreken

@topicstarter: heb ook nog nooit 'n vriendin gehad en ben nog 'n paar jaartjes ouder
Oud 05-08-2003, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 05-08-2003 @ 16:54:
Maar ook veel vriendinnen hebben helpt niet echt hoor, daar kan ik van meespreken
het geeft je toch meer kans, dan wanneer je meisjes zoveel mogelijk ontloopt en alleen aanspreekt om ze te vragen of ze willen zoenen
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 15:58
Freestyler*
Freestyler* is offline
tip: plaats hier wat info over jezelf
en misschien een foto van jezelf ofzo....
dan kom ik nog een x ff checken of je dat idd gedaan hebt

maar serieus: probeer gewoon via zo'n forum ofzo, zoveel mogelijk mensen in je msnlijst te krijgen en misschien klikt het met iemand...

Overigens snap ik best wel goed wat je bedoelt, maar om er nou door dood te willlen.. Op je dertigste maakt het toch allemaal niet meer uit, dan heb je inmiddels heus wel iemand gevonden. Zelf snap ik ook niet hoe al die mensen al zoveel andere mensen gehad hebben... Ik kom niet zoveel leuke mensen tegen en dan moet het ook nog wederzijds zijn.
Vind jij zelf wel iemand leuk? of ben je zo hopeloos dat je in iedereen wel iets leuks ziet en het je allemaal niks meer uitmaakt?

Maar ik ken aardig wat mensen die 17 zijn en ook nooit een vriend/vriendin hebben......zo vreemd is het niet....alleen het wordt door oedereen maar vreemd gevonden en dat is kut
vooral omdat allemaal van die 12 jarigen al tig relaties achter de rug hebben

Helaas kun je zoiets niet forceren...
er is dus ook geen oplossing voor jouw probleem ofzo...just keep lookin'
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 16:00
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 05-08-2003 @ 16:54:
@topicstarter: heb ook nog nooit 'n vriendin gehad en ben nog 'n paar jaartjes ouder
*joint de club*

Ach, time will come. En eerder ontmaagd worden dan de paus lukt me waarschijnlijk wel
Oud 05-08-2003, 16:01
Marcade
Marcade is offline
Veel mensen in dit topic hebben makkelijk praten en kunnen niet weten hoe hij zich voelt sinds ze al een relatie hebben (gehad). Eigenlijk zouden er alleen positieve reacties van andere mensen die nog nooit een relatie hebben gehad, hier in moeten staan *kuch*
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 16:01
Freestyler*
Freestyler* is offline
nesso: had die term niet een of andere betekenis??
ik weet niet ofzo?? of was dat nessio?

------> helemaal fout zeker?

boeit niet
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 16:05
Verwijderd
Citaat:
ImeZ schreef op 05-08-2003 @ 17:01:
nesso: had die term niet een of andere betekenis??
ik weet niet ofzo?? of was dat nessio?

------> helemaal fout zeker?

boeit niet
nescio toch? en daar heeft een schrijver zich naar vernoemd.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 16:07
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 05-08-2003 @ 16:57:
het geeft je toch meer kans, dan wanneer je meisjes zoveel mogelijk ontloopt en alleen aanspreekt om ze te vragen of ze willen zoenen
Da's waar, maar van al die vriendinnen zijn er wel 'n stuk of 4 die me hebben afgewezen

Trouwens: als je veel met die meisjes omgaat, gaan volgens mij andere meisjes ook denken dat je iets hebt met een van hen en dus zelf ook geen stap zetten Denk ik Dus daar moet iets op gevonden worden

En dat vragen of ze willen zoenen: Dat durf ik nog maar amper *vrij verlegen is*

@Marcade: wat denk je dat ik doe?
Oud 05-08-2003, 16:14
Nona
Nona is offline
Citaat:
Marcade schreef op 05-08-2003 @ 17:01:
Veel mensen in dit topic hebben makkelijk praten en kunnen niet weten hoe hij zich voelt sinds ze al een relatie hebben (gehad). Eigenlijk zouden er alleen positieve reacties van andere mensen die nog nooit een relatie hebben gehad, hier in moeten staan *kuch*
Bull. Je mag iemand best een hart onder de riem steken of adviezen geven zonder precies hetzelfde mee te maken.

Je hebt het erg over de toekomst. Op je dertigste nog geen partner hebben enzo... Maar tegen die tijd is het al een stuk waarschijnlijker dat je een partner voor het leven hebt. Is dat waar je naar op zoek bent? In dat geval ben je eerder regel dan uitzondering, want ik ken echt bijna niemand die 18 is en al een levenspartner heeft of die op 18-jarige leeftijd al had.

Kop op! Je bent jong, je hebt zat tijd. Je gaat misschien nog wel een leuke studie doen waarbij je meisjes ontmoet of je krijgt een baan met leuke vrouwelijke collega's... Er zijn altijd mogelijkheden!
Oud 05-08-2003, 16:47
Verwijderd
Ik zie het weer staan. Mensen die zeggen:"Je moet er niet aan denken, het gewoon vergeten." Ik weet altijd wel dat deze mensen een relatie hebben omdat je het gewoon niet uit je hoofd krijgt.

Ik heb de afgelopen 2 nachten niet geslapen omdat ik te veel dingen aan mn hoofd heb, en ja ook een het vriendin gedeelte. En dan hoor je mensen zeggen dat je het maar gewoon eventjes uit je hoofd moet zetten. Zoiets lukt dus niet en als je zoiets zegt moet je wel weten hoe het is en kijken of het ook logisch is dat je dat zegt aangezien dat zinnetje heel veel gekopieërd wordt.

Heethoofd mode uit.....
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 16:50
Nona
Nona is offline
Nee, iets bewust uit je hoofd zetten lukt nooit. Bewust afleiding zoeken wel, probeer dat voor de verandering.
Oud 05-08-2003, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 05-08-2003 @ 17:50:
Nee, iets bewust uit je hoofd zetten lukt nooit. Bewust afleiding zoeken wel, probeer dat voor de verandering.
Precies, wanneer er een grote ijsbeer in je kamer staat en je wil hem vergeten, ga je er juist aan denken... ('er is geen grote ijsbeer, er is geen grote ijsbeer!') Afleiding is de oplossing.
En ik ben er ook geweest, op een ander niveau misschien, maar toch weet ik waar ik over praat... dus kom niet aan met excuses als;'Oh, ja, jij hebt makkelijk praten! Jij hebt een relatie!'... ik heb niet voor niets een relatie...
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 05-08-2003 @ 17:01:
Alles leuk en wel! Maar goed. Ik heb ook nog nooit (in mijn geval dan) een vriend gehad! En daar heb ik helemaal geen problemen mee!!! Wees blij dat je niet zo sletterig als de meeste jongens / meisjes bent! Als je niet tevreden bent met je leven nu moet je ook geen vriendin zoeken. Dat wordt dan je hele wereld en als 't uitgaat spring je alsnog van een dak! Wees eerst tevreden met jezelf etc. hoe je leven nu is..... Dan heb je gelijk een positieve uitstraling en komen er heus wel leuke meisjes in je leven!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 18:27
Buffy
Buffy is offline
don't worry, op ieder potje past een dekseltje.
je hoeft heus niet voor je 16e ontmaagd te zijn om er bij te horen, ik noem maar wat. ergens op deze aardbol loopt een vrouw rond die perfect bij jou past. voor je het weet kom je haar al tegen!
Oud 05-08-2003, 20:36
nesso
nesso is offline
Op de een of andere manier komt het er gewoon nooit van, en dan wordt mij obsessie alleen maar groter.
En dan komt de obsessie van zelfmoord ook omhoog, ik had namelijk met mezelf afgesproken als ik op me 18de nog maagd was zelfmoord te plegen en deze beloofte ben ik niet nagekomen en daarvan haat ik mezelf verschrikkelijk.
Het was al sinds klein kind zijnde een obsessie omdat je toen al apart was als je nog nooit een vriendin had gehad en het me toen wel leuk leek.
Nu heb ik er enorme behoefte aan, en is het een obsessie geworden dat me hoogswaarschijnlijk de dood gaat kosten, omdat er geen dag voorbij gaat zonder aan me obsessie te denken en aan me beloften, en natuurlijk niet te vergeten dat ik de toekomst niet meer in zie, want ik geloof het niet meer van het dekseltje en de potjes, want ik heb het idee dat de meiden waarmee ik nog in contact kom me alleen maar een mafkees vinden en er niet aan moeten denken er iets mee te hebben.
Ik ben er gewoon hopeloos van geworden om jaar in jaar uit te falen en te falen en daar wordt ik nou eenmaal deppri van, want andere lukt het wel en mij niet.
altijd als een meisje moet kiezen tussen mij of iemand anders is het altijd de ander.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 20:39
nesso
nesso is offline
Citaat:
smoothman schreef op 05-08-2003 @ 18:23:
Alles leuk en wel! Maar goed. Ik heb ook nog nooit (in mijn geval dan) een vriend gehad! En daar heb ik helemaal geen problemen mee!!! Wees blij dat je niet zo sletterig als de meeste jongens / meisjes bent! Als je niet tevreden bent met je leven nu moet je ook geen vriendin zoeken. Dat wordt dan je hele wereld en als 't uitgaat spring je alsnog van een dak! Wees eerst tevreden met jezelf etc. hoe je leven nu is..... Dan heb je gelijk een positieve uitstraling en komen er heus wel leuke meisjes in je leven!
Ik ben niet tevreden, dat ben ik pas als ik een vriendin heb, dus komt er volgens jou niemand.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 20:44
nesso
nesso is offline
Elke dag gaat het door me hoofd, ik kan nergens anders aan denken, ik kan bijna nergens van genieten, ik kan alleen nog maar hier over piekeren, en denk dat een dood zich snel gaat voordoen als er snel niks gebeurd!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 20:44
Verwijderd
Citaat:
nesso schreef op 05-08-2003 @ 21:39:
Ik ben niet tevreden, dat ben ik pas als ik een vriendin heb, dus komt er volgens jou niemand.
Stop whining. Als je al met de gedachte rond loopt om zelfmoord te plegen als je op 18e nog maagd bent je niet goed snik. Mag ik je er even op wijzen dat er meer en misschien nog wel belangrijkere dingen in het leven zijn? En sorry dat ik het zeg maar je bent wel onzettend egoistisch als je zelfmoord pleegt, durf te wedden dat er wel vrienden/familieleden zijn die meer problemen zouden krijgen als je dat zou doen dan dat jij nu hebt.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 20:52
Verwijderd
Citaat:
nesso schreef op 05-08-2003 @ 21:36:
Op de een of andere manier komt het er gewoon nooit van, en dan wordt mij obsessie alleen maar groter.
En dan komt de obsessie van zelfmoord ook omhoog, ik had namelijk met mezelf afgesproken als ik op me 18de nog maagd was zelfmoord te plegen en deze beloofte ben ik niet nagekomen en daarvan haat ik mezelf verschrikkelijk.
Het was al sinds klein kind zijnde een obsessie omdat je toen al apart was als je nog nooit een vriendin had gehad en het me toen wel leuk leek.
Nu heb ik er enorme behoefte aan, en is het een obsessie geworden dat me hoogswaarschijnlijk de dood gaat kosten, omdat er geen dag voorbij gaat zonder aan me obsessie te denken en aan me beloften, en natuurlijk niet te vergeten dat ik de toekomst niet meer in zie, want ik geloof het niet meer van het dekseltje en de potjes, want ik heb het idee dat de meiden waarmee ik nog in contact kom me alleen maar een mafkees vinden en er niet aan moeten denken er iets mee te hebben.
Ik ben er gewoon hopeloos van geworden om jaar in jaar uit te falen en te falen en daar wordt ik nou eenmaal deppri van, want andere lukt het wel en mij niet.
altijd als een meisje moet kiezen tussen mij of iemand anders is het altijd de ander.
Sorry, maar met die instelling krijg je echt niemand... klinkt misschien gemeen, maar je maakt er echt een te groot probleem van. Ik ben ook heel erg bang dat wanneer je wel een vriendin hebt, het je heel erg tegen gaat vallen... omdat je er nu vanalles van verwacht, een lifesaver...
Je kan pas écht een relatie hebben en onderhouden wanneer je ook zelf kan leven... Wanneer jíj niet tevreden bent met jezelf alleen, en alleen maar wanneer je samen bent... oef, dan word je afschuwelijk claimerig en afhankelijk... wanneer je er dan toch weer alleen voor komt te staan, sta je er helemaal alleen voor..
Leer met jezelf te leven, je bent nu namelijk afschuwelijk wanhopig en daar kom je niet ver mee..

Zoek dus afleiding, ga lekker iets leuks leren of ga op een of andere club.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-08-2003, 20:53
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Wellicht heb je ook nog nooit aambeien gehad, maar néén, dáár hoor je niemand over!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Ochlocraat schreef op 05-08-2003 @ 21:53:
Wellicht heb je ook nog nooit aambeien gehad, maar néén, dáár hoor je niemand over!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 05-08-2003 @ 18:04:
Precies, wanneer er een grote ijsbeer in je kamer staat en je wil hem vergeten, ga je er juist aan denken... ('er is geen grote ijsbeer, er is geen grote ijsbeer!') Afleiding is de oplossing.
En ik ben er ook geweest, op een ander niveau misschien, maar toch weet ik waar ik over praat... dus kom niet aan met excuses als;'Oh, ja, jij hebt makkelijk praten! Jij hebt een relatie!'... ik heb niet voor niets een relatie...
Sorry was inderdaad als een heethoofd bezig en reageerde te overdreven

Maar tja afleiding... Ik heb nu ook gewoon vakantie, mn maten zijn op vakantie en ik heb hier geen reet te doen. Geen wonder dat je veel na gaat denken. Ach ja, volgend jaar examens, genoeg andere dingen te doen =p

Nogmaals sorry *schaamt zich*
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 21:05
jbtq
jbtq is offline
Ik heb het zelf ook nog nooit gedaan en ben al 19. En nee, ik zit er niet echt mee. Tuurlijk lees je hier wel eens verhalen van 15/16 jarige die het al gedaan hebben, maar ach, mijn tijd komt vanzelf wel. De jouwe ook wel. Verder had ik op jou leeftijd ook nooit eerder een echte vriendin gehad. In eerste instatie had ik er geen belangstelling voor, en ik weet/wist nooit wanneer er iemand op mijn verliefd was. Aan jou het advies om gewoon af te wachten. Er komt vanzelf wel iemand. Leer wel meiden kennen. Ga uit, of ga op een club. Zodoende kom je met meer mensen in contact. Je zegt zelf dat je erg moeilijk mee heb. Dat moet je juist niet hebben. Wanneer je juist geen zorgen maakt en positiver bent straal je dat ook uit. En heb je juist meer kans om iemand te vinden. Ik kan heel goed begrijpen dat het moeilijk is om dat te doen, maar probeer het gewoon

succes ermee
Oud 05-08-2003, 21:09
Nona
Nona is offline
Citaat:
nesso schreef op 05-08-2003 @ 21:36:

Je moet jezelf nooit haten omdat je leeft. Dat doen anderen ook. Kijk naar mij.
Er zijn miljoenen mensen die niet voor hun achttiende ontmaagd zijn. Dat is niet vreemd, en al helemaal geen reden om je leven te beëindigen. Ik ben blij voor je dat je het niet gedaan hebt, want het zou echt zinloos geweest zijn.

Gaat het alleen maar om de seks?
Oud 05-08-2003, 21:15
Verwijderd
Je hoort altijd meer van degenen die wel al een vriend(in) gehad hebben dan van degene die al hun hele leven vrijgezel zijn... heeft met schaamte te maken. Ik heb ook nog nooit een vriendin gehad en ik schreeuw dat ook niet van de spreekwoordelijke daken... dus je moet niet denken dat je de enige bent.

Ik vind het ook vaak helemaal niet leuk, maar aan zelfmoord denk ik echt nooit! Hoeveel vriendinnen denk je te krijgen als je dood bent? precies: nul!
Ik wacht rustig af en geniet van andere dingen in m'n leven... ik ben een laatbloeier en wacht gewoon af... als ik eenmaal aan de vrouwen zit denk ik misschien nog wel terug aan dei goede oude vrijgezellentijd

Ik denk dat vrouwelijke vrienden maken wel in een bepaald opzicht helpt. Je komt dan toch in contact met vriendinnen van die vriendin en die komen er heus wel achter dat jij haar vriendje niet bent...

Maar het belangrijkste is: positiviteit uitstralen!! Dit is heel erg moeilijk als je zo in de put zit, maar je moet je er overheen zetten. Zoek afleiding... Het komt wel goed.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 21:29
Another Way
Another Way is offline
umm ..tja..dat heb ik ook ..het leven is kut..deal with it
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 21:56
Soron
Soron is offline
ik ben bijna 18 en zit in dezelfde zure augurkenpot.

Wat ik heb, is dat ik bepaalde dingen mis. Iemand die me begrijpt, iemand die er altijd voor me is, een arm om me heen, iemand waar ik altijd naar toe kan (meestal dan), iemand die me aan het lachen kan maken en ga zo maar effe door.....

Als ik dan stelletjes zie die gelukkig zijn met elkaar, komen er bepaalde gedachtes door me heen. Kwaadheid, haat, verdriet enz.... Tis voor mij niet alleen maar een vriendin willen hebben. Dat willen zoveel mensen wel. Het is iets anders wat moeilijk te beschrijven is. Het gevoel dat je anders bent dan iedereen en dat je daarom uitgezonderd word.

Ik weet niet of mensen dit herkennen....

ach, ja.... ut leven zit vol met rare bochten en twisten... ik wacht maar gerust af.

Afleiding zoeken is inderdaad wel een goed idee. Zorgen dat je er niet de hele tijd aan denkt.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 22:15
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Ik heb zoals gezegd dus ook nog nooit gezien en ik ben bijna 20 , ja ik ben op 1 september jarig. En ik ben gewoon blij. Ik vind het jammer dat ik geen vriendin heb, maar ik ga daarom niet zitten treuren. Ik heb het gewoon altijd leuk en ben de hele dag bezig.
Geen vriendin hebben maakt het leven nog niet onaangenaam. 's Avonds een biertje met vrienden op het teras overdag heb ik m'n studie (maar een baan kan natuurlijk ook).

Jongens doe niet zo triest als je geen vriendin hebt. Zoals je ziet zijn we in dit toppic al met vier. En zo zijn er nog een heleboel. Ja en dit is niet een verhaaltje om je te troosten. Ik zelf kan er zo een aantal opnoemen uit m'n vrienden groep.
Oud 05-08-2003, 22:55
Another Way
Another Way is offline
De kans dat je door een haai in je eigen badkuip word op gevreten is nog groter dan de kans dat ik ooit een vriendin krijg
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 23:00
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
smoothman schreef op 05-08-2003 @ 18:23:
Alles leuk en wel! Maar goed. Ik heb ook nog nooit (in mijn geval dan) een vriend gehad! En daar heb ik helemaal geen problemen mee!!! Wees blij dat je niet zo sletterig als de meeste jongens / meisjes bent!
Dat is hier overbodig, want hij is 18 en ik vind 17/18jarigen die verkering hebben niet per definitie sletten.

Maargoed, verder kan ik niet helpen want ik zit absoluut niet met hetzelfde probleem.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 23:02
Unexplained
Unexplained is offline
Het leven zonder reproductie is een zinloos leven. Het is slechts een kwestie van logica om daarom zelfmoord te plegen.

Hint: vrouwen vinden het over het algemeen niet aantrekkelijk als je verdrinkt in je eigen zelfmedelijden.
Oud 05-08-2003, 23:30
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 06-08-2003 @ 00:02:
Beeeehh
en gelukkig zet je een erg hulpzame post neer.
Hou dan gewoon je mond ofzo.

Maar goed zelfmedeleiden is niet echt gunstig voor je. Maar probeer die cirkel maar es te doorbreken met posts als deze.
Oud 05-08-2003, 23:45
Nona
Nona is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 06-08-2003 @ 00:30:
en gelukkig zet je een erg hulpzame post neer.
Hou dan gewoon je mond ofzo.

Maar goed zelfmedeleiden is niet echt gunstig voor je. Maar probeer die cirkel maar es te doorbreken met posts als deze.
Daar moet je sterk voor zijn, met of zonder die post. Je kan de post op twee manieren interpreteren:
- een reden om nog meer zelfmedelijden te krijgen
- een reden om die cirkel te gaan doornreken omdat je ziet dat er actie nodig is.

Ik hoop de tweede.
Oud 05-08-2003, 23:48
emi
emi is offline
offtopic: nescio betekent: ik weet niet. Het komt van nescire af, het latijnse werkwoord voor niet weten. In het latijn is een uitgang al genoeg om de persoon aan te duiden, er hoeft dus geen ik, hij, zij, etc. voor. Zo, dat was de latijnse les weer voor vandaag. (dit heb ik 3 jaar terug opgevangen tijdens latijn, tegenwoordig heb ik geen latijn meer.)

Maar ff ontopic, ik denk dat het allemaal wel goed gaat komen. De 1 is gewoon iets later dan de ander. Ik denk niet dat je een uitzondering bent. Je bent gewoon bijzonder
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 00:01
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 06-08-2003 @ 00:45:
Daar moet je sterk voor zijn, met of zonder die post. Je kan de post op twee manieren interpreteren:
- een reden om nog meer zelfmedelijden te krijgen
- een reden om die cirkel te gaan doornreken omdat je ziet dat er actie nodig is.

Ik hoop de tweede.
Kijk het kan best zijn dat de bedoeling van de post bedoeling 2 is. Dit is echter een lage manier van posten die erg makkelijk en te vaak wordt gebruikt.
En geloof maar niet dat iemand die in een depri bui is en allemaal van dit soort postjes leest er vrolijker van wordt en zich zelf gaat veranderen.
Kijk als iemand een algemeen zeik-toppic wil starten doe dat dan op de kantine en zeik mij helemaal genadeloos af.
*tja liever niet want wie zijn jullie om over mij te oordelen, jullie kennen me nauwlijks, maar als t niet ander kan*
Oud 06-08-2003, 00:36
Verwijderd
Citaat:
nesso schreef op 05-08-2003 @ 21:39:
Kennelijk, want no offence hoor, maar ik snap niet dat iemand op het type wanhopig, obsessief voor een relatie en als dit niet lukt misschien zelfmoord gaat plegen / die gedachtes heeft kan vallen.

Quit obsessing. Anders moet je maar hulp zoeken. Liefde kan je niet forceren. (in de meeste gevallen dan )

Citaat:
WishfulDreaming schreef op 06-08-2003 @ 00:00:
Dat is hier overbodig, want hij is 18 en ik vind 17/18jarigen die verkering hebben niet per definitie sletten.

Maargoed, verder kan ik niet helpen want ik zit absoluut niet met hetzelfde probleem.
Ik heb het over mensen die al +10 relaties op die leeftijd achter de rug hebben. nou ja 5 is denk ik echt het maximum voor moi van niet sletterigheid!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 00:41
Roeleke
Roeleke is offline
Citaat:
smoothman schreef op 06-08-2003 @ 01:36:

Ik heb het over mensen die al +10 relaties op die leeftijd achter de rug hebben. nou ja 5 is denk ik echt het maximum voor moi van niet sletterigheid!
dus op pakweg 5 jaar tijd, 'n tiental relaties van gemiddeld pakweg 5 maanden is sletterig?
Oud 06-08-2003, 00:49
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Roeleke schreef op 06-08-2003 @ 01:41:
dus op pakweg 5 jaar tijd, 'n tiental relaties van gemiddeld pakweg 5 maanden is sletterig?
Dat betekend dat je niet meer dan 2 maanden per jaar vrijgezel bent. Ondanks dat je dan gemiddeld vijf maanden een relatie hebt, mag je het in zo'n geval toch wel een beetje onder sletterig zetten. Je neemt blijkbaar dus niet eens normaal de tijd om over iemand heen te komen waarmee je best wel lang iets heb gehad.
Oud 06-08-2003, 00:52
Faery
Faery is offline
Baaaaaaaaaaaaaaaaaalen.
Oud 06-08-2003, 01:20
Verwijderd
Citaat:
Roeleke schreef op 06-08-2003 @ 01:41:
Ik heb het over 'die'' leeftijd waarmee ik al eerder 17/18 jarigen aanduidde. En als je nog zo jong bent en al 10 relaties achter de rug hebt noem ik dat sletterig!

En ook al bedoelde ik het wel op de manier zoals jij bedoelde! JA SLETTERIG. Met 10 mensen al naar bed zijn gegaan! SLETTERIG!

En als je nu zegt -> relatie zonder seks. NEE! Daar gaat dit topic niet over. Het gaat over die jongen die een meisje wilt en ook voor de seks ( Ik quoteer nesso: Vooral als mensen over seks praten voel ik me kut)

Als je 30 was ofzo dan was 't een ander verhaal! (NOU voor mij niet! 5 is het maximum! Nou ja eerlijk gezegd 3, waarmee je ook daadwerkelijk sex hebt )

Laatst gewijzigd op 06-08-2003 om 01:23.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 03:04
Verwijderd
ok, eerste post, let niet op de tijd; kom net uit me werk en kan niet slapen dus dacht laat ik me eens aanmelden op dit forum.

Ik ben ook 18 (zoals je kunt zien) en ook nog maagd en single op moment, ik heb hier verder geen problemen mee en ben niet actief op zoek naar een vriendin. Ik zie wel wat er gebeurd en als er niks gebeurd vind ik het ookwel best
Ik had trouwens ontmaagd kunnen zijn, maar ik heb bewust gekozen om maagd te blijven (jaja heb ik nog niet vaak gevonden op dit forum ) dit was vooral uit respect voor mijn (toenmalige) vriendin. We hadden al een tijdje iets en we stonden dus op het punt om met elkaar naar bed te gaan (we stonden niet naakt in de kamer ofzo,, maar het zou binnen een korte tijd gebeuren) maar ik vond haar al niet meer zo leuk en heb ik het dus uitgemaakt voordat we met elkaar naar bed waren gegaan. (er zijn dus ook jongens die niet alleen iets nemen voor de seks ) Ik vind ook dat je een meisje niet zo mag gebruiken (het dus wel doen en dan uitmaken) daarom heb ik het dus uitgemaakt.

Phew best wel flink getyped op dit tijdstip, en ik hoop dat iemand iets heeft aan deze post
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 08:36
Secret_girl3
Secret_girl3 is offline
Haayz

Ik begrijp heel goed wat je bedoeld , maar om nou zelfmoordpogingen te doen!
Zelf moord plegen.... wat schiet je ermee op ?
EN blijkbaar zijn die meisje dom om jou te laten lopen.
Vandaag of morgen kom je vast wel een meisje tegen ...
En als jij meer zelfvertrouwen hebt... lukt het ook veel beter... want dat kan je namelijk aan een persoon zien of die gene niet lekker in zyn vel zit...
Dus je hoeft je nu nog niet echt druk te maken...
Je bent nog maar 18...
Das nog lang geen 30 hoor

nou heel veel sucses en probeer het eens tijdens het uitgaan!

liefs , mij
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 08:51
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
smoothman schreef op 06-08-2003 @ 02:20:
Ik heb het over 'die'' leeftijd waarmee ik al eerder 17/18 jarigen aanduidde. En als je nog zo jong bent en al 10 relaties achter de rug hebt noem ik dat sletterig!

En ook al bedoelde ik het wel op de manier zoals jij bedoelde! JA SLETTERIG. Met 10 mensen al naar bed zijn gegaan! SLETTERIG!

En als je nu zegt -> relatie zonder seks. NEE! Daar gaat dit topic niet over. Het gaat over die jongen die een meisje wilt en ook voor de seks ( Ik quoteer nesso: Vooral als mensen over seks praten voel ik me kut)

Als je 30 was ofzo dan was 't een ander verhaal! (NOU voor mij niet! 5 is het maximum! Nou ja eerlijk gezegd 3, waarmee je ook daadwerkelijk sex hebt )
Dus jij denkt dat iemand van 12, die 'n relatie van 'n paar maanden heeft, meteen in bed duikt met zijn of haar partner? Jezus, als dat zo is, word ik oud en ouderwets.
Oud 06-08-2003, 09:27
Verwijderd
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 06-08-2003 @ 01:49:
Dat betekend dat je niet meer dan 2 maanden per jaar vrijgezel bent. Ondanks dat je dan gemiddeld vijf maanden een relatie hebt, mag je het in zo'n geval toch wel een beetje onder sletterig zetten. Je neemt blijkbaar dus niet eens normaal de tijd om over iemand heen te komen waarmee je best wel lang iets heb gehad.
Misschien omdat je met ruzie uit elkaar gaat, of omdat je gewoon niet zoveel waarde hecht aan 'over iemand heen komen', of omdat het gewoon makkelijk gaat?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten