Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Verhalen & Gedichten (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=25)
-   -   3 woorden verhaal. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1770856)

Lyouknow 06-09-2009 16:14

3 woorden verhaal.

spelregels:

er moet een verhaal komen,

ik begin bijvoorbeeld met 3 woorden:

'er was eens'

een ander zegt dan :

' een heel grote '

en zo gaat het maar door!

gisteren had ik

fizzle-fluffy 06-09-2009 16:15

Dit is daar niet helemaal het forum voor :) > letteren?

Lyouknow 06-09-2009 16:17

ow, kan deze topic verplaatst worden (A)?

Ave 08-09-2009 21:56

Ik heb m verplaatst :) Kijken of er op Letteren animo voor is.

flyaway 09-09-2009 14:47

Gisteren had ik enorme honger. In

Miekje* 09-09-2009 15:00

Gisteren had ik enorme honger. In de vriezer lagen

Geel 09-09-2009 16:17

Gisteren had ik enorme honger. In de vriezer lagen verschimmelde melkproducten te

DBZ 09-09-2009 19:24

Gisteren had ik enorme honger. In de vriezer lagen verschimmelde melkproducten te skieen. Ze hadden

Miekje* 09-09-2009 20:31

Gisteren had ik enorme honger. In de vriezer lagen verschimmelde melkproducten te skieen. Ze hadden de ijslollies gebruikt

Nouk-san 09-09-2009 20:53

Gisteren had ik enorme honger. In de vriezer lagen verschimmelde melkproducten te skieen. Ze hadden de ijslollies gebruikt om eens lekker

flyaway 09-09-2009 21:01

Gisteren had ik enorme honger. In de vriezer lagen verschimmelde melkproducten te skieen. Ze hadden de ijslollies gebruikt om eens lekker schoon te maken.

Dingaantouwtje 10-09-2009 16:53

Gisteren had ik enorme honger. In de vriezer lagen verschimmelde melkproducten te skieen. Ze hadden de ijslollies gebruikt om eens lekker schoon te maken. In de appelmoespot

Miekje* 10-09-2009 17:20

Gisteren had ik enorme honger. In de vriezer lagen verschimmelde melkproducten te skieen. Ze hadden de ijslollies gebruikt om eens lekker schoon te maken. In de appelmoespot zijn ondertussen drie

flyaway 11-09-2009 06:47

Gisteren had ik enorme honger. In de vriezer lagen verschimmelde melkproducten te skieen. Ze hadden de ijslollies gebruikt om eens lekker schoon te maken. In de appelmoespot zijn ondertussen drie felgekleurde cirkels te

fizzle-fluffy 13-09-2009 15:47

Gisteren had ik enorme honger. In de vriezer lagen verschimmelde melkproducten te skieen. Ze hadden de ijslollies gebruikt om eens lekker schoon te maken. In de appelmoespot zijn ondertussen drie felgekleurde cirkels te drogen gelegd door

Geel 13-09-2009 15:55

Gisteren had ik enorme honger. In de vriezer lagen verschimmelde melkproducten te skieen. Ze hadden de ijslollies gebruikt om eens lekker schoon te maken. In de appelmoespot zijn ondertussen drie felgekleurde cirkels te drogen gelegd door de slager. Caroline

flyaway 13-09-2009 18:28

Gisteren had ik enorme honger. In de vriezer lagen verschimmelde melkproducten te skieen. Ze hadden de ijslollies gebruikt om eens lekker schoon te maken. In de appelmoespot zijn ondertussen drie felgekleurde cirkels te drogen gelegd door de slager. Caroline at de ijslollies

fizzle-fluffy 14-09-2009 16:33

Gisteren had ik enorme honger. In de vriezer lagen verschimmelde melkproducten te skieen. Ze hadden de ijslollies gebruikt om eens lekker schoon te maken. In de appelmoespot zijn ondertussen drie felgekleurde cirkels te drogen gelegd door de slager. Caroline at de ijslollies, maar niet zonder

Miekje* 14-09-2009 17:46

Gisteren had ik enorme honger. In de vriezer lagen verschimmelde melkproducten te skieen. Ze hadden de ijslollies gebruikt om eens lekker schoon te maken. In de appelmoespot zijn ondertussen drie felgekleurde cirkels te drogen gelegd door de slager. Caroline at de ijslollies, maar niet zonder ze eerst af

flyaway 14-09-2009 19:58

Gisteren had ik enorme honger. In de vriezer lagen verschimmelde melkproducten te skieen. Ze hadden de ijslollies gebruikt om eens lekker schoon te maken. In de appelmoespot zijn ondertussen drie felgekleurde cirkels te drogen gelegd door de slager. Caroline at de ijslollies, maar niet zonder ze eerst af te vegen aan

Miekje* 14-09-2009 20:26

Gisteren had ik enorme honger. In de vriezer lagen verschimmelde melkproducten te skieen. Ze hadden de ijslollies gebruikt om eens lekker schoon te maken. In de appelmoespot zijn ondertussen drie felgekleurde cirkels te drogen gelegd door de slager. Caroline at de ijslollies, maar niet zonder ze eerst af te vegen aan de vieze keukendoek,

flyaway 14-09-2009 21:31

Gisteren had ik enorme honger. In de vriezer lagen verschimmelde melkproducten te skieen. Ze hadden de ijslollies gebruikt om eens lekker schoon te maken. In de appelmoespot zijn ondertussen drie felgekleurde cirkels te drogen gelegd door de slager. Caroline at de ijslollies, maar niet zonder ze eerst af te vegen aan de vieze keukendoek, in haar tuin.

fizzle-fluffy 15-09-2009 09:05

Gisteren had ik enorme honger. In de vriezer lagen verschimmelde melkproducten te skieen. Ze hadden de ijslollies gebruikt om eens lekker schoon te maken. In de appelmoespot zijn ondertussen drie felgekleurde cirkels te drogen gelegd door de slager. Caroline at de ijslollies, maar niet zonder ze eerst af te vegen aan de vieze keukendoek, in haar tuin. Gelukkig had niemand

Jon 15-09-2009 09:53

Gisteren had ik enorme honger. In de vriezer lagen verschimmelde melkproducten te skieen. Ze hadden de ijslollies gebruikt om eens lekker schoon te maken. In de appelmoespot zijn ondertussen drie felgekleurde cirkels te drogen gelegd door de slager. Caroline at de ijslollies, maar niet zonder ze eerst af te vegen aan de vieze keukendoek, in haar tuin. Gelukkig had niemand in de gaten

Dingaantouwtje 16-09-2009 12:43

Gisteren had ik enorme honger. In de vriezer lagen verschimmelde melkproducten te skieen. Ze hadden de ijslollies gebruikt om eens lekker schoon te maken. In de appelmoespot zijn ondertussen drie felgekleurde cirkels te drogen gelegd door de slager. Caroline at de ijslollies, maar niet zonder ze eerst af te vegen aan de vieze keukendoek, in haar tuin. Gelukkig had niemand in de gaten dat ze geen

flyaway 16-09-2009 13:29

Gisteren had ik enorme honger. In de vriezer lagen verschimmelde melkproducten te skieen. Ze hadden de ijslollies gebruikt om eens lekker schoon te maken. In de appelmoespot zijn ondertussen drie felgekleurde cirkels te drogen gelegd door de slager. Caroline at de ijslollies, maar niet zonder ze eerst af te vegen aan de vieze keukendoek, in haar tuin. Gelukkig had niemand in de gaten dat ze geen kleren aan had.

fizzle-fluffy 16-09-2009 13:42

Gisteren had ik enorme honger. In de vriezer lagen verschimmelde melkproducten te skieen. Ze hadden de ijslollies gebruikt om eens lekker schoon te maken. In de appelmoespot zijn ondertussen drie felgekleurde cirkels te drogen gelegd door de slager. Caroline at de ijslollies, maar niet zonder ze eerst af te vegen aan de vieze keukendoek, in haar tuin. Gelukkig had niemand in de gaten dat ze geen kleren aan had. Caroline woonde namelijk

Issun 16-09-2009 16:21

Gisteren had ik enorme honger. In de vriezer lagen verschimmelde melkproducten te skieen. Ze hadden de ijslollies gebruikt om eens lekker schoon te maken. In de appelmoespot zijn ondertussen drie felgekleurde cirkels te drogen gelegd door de slager. Caroline at de ijslollies, maar niet zonder ze eerst af te vegen aan de vieze keukendoek, in haar tuin. Gelukkig had niemand in de gaten dat ze geen kleren aan had. Caroline woonde namelijk in een glasbak

DBZ 16-09-2009 17:46

Gisteren had ik enorme honger. In de vriezer lagen verschimmelde melkproducten te skieen. Ze hadden de ijslollies gebruikt om eens lekker schoon te maken. In de appelmoespot zijn ondertussen drie felgekleurde cirkels te drogen gelegd door de slager. Caroline at de ijslollies, maar niet zonder ze eerst af te vegen aan de vieze keukendoek, in haar tuin. Gelukkig had niemand in de gaten dat ze geen kleren aan had. Caroline woonde namelijk in een glasbak boven op een

iemand-8000 16-09-2009 17:59

Gisteren had ik enorme honger. In de vriezer lagen verschimmelde melkproducten te skieen. Ze hadden de ijslollies gebruikt om eens lekker schoon te maken. In de appelmoespot zijn ondertussen drie felgekleurde cirkels te drogen gelegd door de slager. Caroline at de ijslollies, maar niet zonder ze eerst af te vegen aan de vieze keukendoek, in haar tuin. Gelukkig had niemand in de gaten dat ze geen kleren aan had. Caroline woonde namelijk in een glasbak boven op een berg genaamd de

fizzle-fluffy 16-09-2009 18:15

Gisteren had ik enorme honger. In de vriezer lagen verschimmelde melkproducten te skieen. Ze hadden de ijslollies gebruikt om eens lekker schoon te maken. In de appelmoespot zijn ondertussen drie felgekleurde cirkels te drogen gelegd door de slager. Caroline at de ijslollies, maar niet zonder ze eerst af te vegen aan de vieze keukendoek, in haar tuin. Gelukkig had niemand in de gaten dat ze geen kleren aan had. Caroline woonde namelijk in een glasbak boven op een berg genaamd de Vuilnisbelt. Haar huisgenoten

DBZ 16-09-2009 18:22

Gisteren had ik enorme honger. In de vriezer lagen verschimmelde melkproducten te skieen. Ze hadden de ijslollies gebruikt om eens lekker schoon te maken. In de appelmoespot zijn ondertussen drie felgekleurde cirkels te drogen gelegd door de slager. Caroline at de ijslollies, maar niet zonder ze eerst af te vegen aan de vieze keukendoek, in haar tuin. Gelukkig had niemand in de gaten dat ze geen kleren aan had. Caroline woonde namelijk in een glasbak boven op een berg genaamd de Vuilnisbelt. Haar huisgenoten heeft een vieze

iemand-8000 16-09-2009 19:37

Gisteren had ik enorme honger. In de vriezer lagen verschimmelde melkproducten te skieen. Ze hadden de ijslollies gebruikt om eens lekker schoon te maken. In de appelmoespot zijn ondertussen drie felgekleurde cirkels te drogen gelegd door de slager. Caroline at de ijslollies, maar niet zonder ze eerst af te vegen aan de vieze keukendoek, in haar tuin. Gelukkig had niemand in de gaten dat ze geen kleren aan had. Caroline woonde namelijk in een glasbak boven op een berg genaamd de Vuilnisbelt. Haar huisgenoten heeft een vieze tv gevonden die

fizzle-fluffy 17-09-2009 09:46

"haar huisgenoten heeft"? -O-

Geel 17-09-2009 16:53

Gisteren had ik enorme honger. In de vriezer lagen verschimmelde melkproducten te skieen. Ze hadden de ijslollies gebruikt om eens lekker schoon te maken. In de appelmoespot zijn ondertussen drie felgekleurde cirkels te drogen gelegd door de slager. Caroline at de ijslollies, maar niet zonder ze eerst af te vegen aan de vieze keukendoek, in haar tuin. Gelukkig had niemand in de gaten dat ze geen kleren aan had. Caroline woonde namelijk in een glasbak boven op een berg genaamd de Vuilnisbelt. Haar huisgenoten heeft een vieze tv gevonden die mensen kon laten

fizzle-fluffy 17-09-2009 17:57

Gisteren had ik enorme honger. In de vriezer lagen verschimmelde melkproducten te skieen. Ze hadden de ijslollies gebruikt om eens lekker schoon te maken. In de appelmoespot zijn ondertussen drie felgekleurde cirkels te drogen gelegd door de slager. Caroline at de ijslollies, maar niet zonder ze eerst af te vegen aan de vieze keukendoek, in haar tuin. Gelukkig had niemand in de gaten dat ze geen kleren aan had. Caroline woonde namelijk in een glasbak boven op een berg genaamd de Vuilnisbelt. Haar huisgenoten heeft een vieze tv gevonden die mensen kon laten vallen. Ook zorgde

Miekje* 17-09-2009 18:06

Gisteren had ik enorme honger. In de vriezer lagen verschimmelde melkproducten te skieen. Ze hadden de ijslollies gebruikt om eens lekker schoon te maken. In de appelmoespot zijn ondertussen drie felgekleurde cirkels te drogen gelegd door de slager. Caroline at de ijslollies, maar niet zonder ze eerst af te vegen aan de vieze keukendoek, in haar tuin. Gelukkig had niemand in de gaten dat ze geen kleren aan had. Caroline woonde namelijk in een glasbak boven op een berg genaamd de Vuilnisbelt. Haar huisgenoten heeft een vieze tv gevonden die mensen kon laten vallen. Ook zorgde zij voor veel

iemand-8000 17-09-2009 18:24

Gisteren had ik enorme honger. In de vriezer lagen verschimmelde melkproducten te skieen. Ze hadden de ijslollies gebruikt om eens lekker schoon te maken. In de appelmoespot zijn ondertussen drie felgekleurde cirkels te drogen gelegd door de slager. Caroline at de ijslollies, maar niet zonder ze eerst af te vegen aan de vieze keukendoek, in haar tuin. Gelukkig had niemand in de gaten dat ze geen kleren aan had. Caroline woonde namelijk in een glasbak boven op een berg genaamd de Vuilnisbelt. Haar huisgenoten heeft een vieze tv gevonden die mensen kon laten vallen. Ook zorgde zij voor veel slangen die ze

Miekje* 17-09-2009 18:51

Gisteren had ik enorme honger. In de vriezer lagen verschimmelde melkproducten te skieen. Ze hadden de ijslollies gebruikt om eens lekker schoon te maken. In de appelmoespot zijn ondertussen drie felgekleurde cirkels te drogen gelegd door de slager. Caroline at de ijslollies, maar niet zonder ze eerst af te vegen aan de vieze keukendoek, in haar tuin. Gelukkig had niemand in de gaten dat ze geen kleren aan had. Caroline woonde namelijk in een glasbak boven op een berg genaamd de Vuilnisbelt. Haar huisgenoten heeft een vieze tv gevonden die mensen kon laten vallen. Ook zorgde zij voor veel slangen die ze met een mes

flyaway 17-09-2009 21:39

Gisteren had ik enorme honger. In de vriezer lagen verschimmelde melkproducten te skieen. Ze hadden de ijslollies gebruikt om eens lekker schoon te maken. In de appelmoespot zijn ondertussen drie felgekleurde cirkels te drogen gelegd door de slager. Caroline at de ijslollies, maar niet zonder ze eerst af te vegen aan de vieze keukendoek, in haar tuin. Gelukkig had niemand in de gaten dat ze geen kleren aan had. Caroline woonde namelijk in een glasbak boven op een berg genaamd de Vuilnisbelt. Haar huisgenoten heeft een vieze tv gevonden die mensen kon laten vallen. Ook zorgde zij voor veel slangen die ze met een mes tattoeages gaf.

Kees

fizzle-fluffy 17-09-2009 23:10

Gisteren had ik enorme honger. In de vriezer lagen verschimmelde melkproducten te skieen. Ze hadden de ijslollies gebruikt om eens lekker schoon te maken. In de appelmoespot zijn ondertussen drie felgekleurde cirkels te drogen gelegd door de slager. Caroline at de ijslollies, maar niet zonder ze eerst af te vegen aan de vieze keukendoek, in haar tuin. Gelukkig had niemand in de gaten dat ze geen kleren aan had. Caroline woonde namelijk in een glasbak boven op een berg genaamd de Vuilnisbelt. Haar huisgenoten heeft een vieze tv gevonden die mensen kon laten vallen. Ook zorgde zij voor veel slangen die ze met een mes tattoeages gaf.

Kees was zo'n slang.

Dingaantouwtje 18-09-2009 12:20

Kees was zo'n slang. Ze had hem

iemand-8000 19-09-2009 09:20

Kees was zo'n slang. Ze had hem gevonden in een

Issun 19-09-2009 12:37

Kees was zo'n slang. Ze had hem gevonden in een geperforeerde kaassmelter toen

Bright Blue 19-09-2009 18:48

Kees was zo'n slang. Ze had hem gevonden in een geperforeerde kaassmelter toen ze aan het

Issun 20-09-2009 09:48

Kees was zo'n slang. Ze had hem gevonden in een geperforeerde kaassmelter toen ze aan het schoonmaken was in

iemand-8000 20-09-2009 10:12

Kees was zo'n slang. Ze had hem gevonden in een geperforeerde kaassmelter toen ze aan het schoonmaken was in haar glasbak. Daarna

fizzle-fluffy 20-09-2009 18:55

Kees was zo'n slang. Ze had hem gevonden in een geperforeerde kaassmelter toen ze aan het schoonmaken was in haar glasbak. Daarna moest ze eigenlijk

Issun 21-09-2009 18:18

Kees was zo'n slang. Ze had hem gevonden in een geperforeerde kaassmelter toen ze aan het schoonmaken was in haar glasbak. Daarna moest ze eigenlijk de tuinman opzoeken

Miekje* 21-09-2009 18:33

Kees was zo'n slang. Ze had hem gevonden in een geperforeerde kaassmelter toen ze aan het schoonmaken was in haar glasbak. Daarna moest ze eigenlijk de tuinman opzoeken, maar ondertussen had

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:50.