![]() |
Vragen over het onderwerp Economie? Stel ze dan!
Hallo allemaal. Ik ben student aan een lerarenopleiding economie. Inmiddels alweer het derde leerjaar.
Het lijkt me een goede ervaring om jullie te helpen met vraagstukken over dit geweldige vak :rolleyes:. Heb je een vraag, omdat je ergens echt niet weet uit te komen, laat me dit dan weten! |
Vreselijke interpunctiegebruik door een 3ejaars. En dan de letters en emoticons ook nog verkeerd of ongepast gebruiken.
|
Citaat:
Dit topic is niet aangemaakt voor "Dikke Van Dale freaks" om hun frustratie op bot te vieren. Ik wil je daarom ook verzoeken je gezeur achterwege te laten en dit topic links te laten liggen tenzij je ooit met een economisch vraagstuk weet te komen. |
Ik betwijfel het of ik met een economisch vraagstuk naar jou toe ga. Aangezien de Lerarenopleiding Economie geen zak voorstelt.
|
Citaat:
Meestal is het model trouwens dat mensen zelf een topic openen met een vraag, en andere er vervolgens antwoord op proberen te bieden. Dat werkt het beste. |
Citaat:
Dit is typisch een reactie van een gefrustreerde labiele persoon die schijnbaar zijn dag niet anders weet te vullen dan op alle berichten in alle topic te reageren. Ik wil je er daarnaast ook op wijze dan je zelf in je berichten enorm veel "emoticons" gebruikt. Dit heb ik in je via je profiel terug gevonden. Ik dacht dat je dit enorm verschrikkelijk vind. De pot verwijdt de ketel zullen we maar zeggen. |
Hallo, ik wijs iets aan. Simpele leesbaarheid. Je hoeft niet direct te gaan zeiken en jezelf op arrogante manier op de borst te slaan zodra iemand een kritische noot geeft.
|
Citaat:
Ik heb totaal geen moeite met kritiek, als deze maar ergens op gebaseerd is. Daarnaast ben ik klaar met dat leesbaarheid gezeur. Het uitdagende voor mij is om juist de VMBO-leerling uitleg te geven over iets wat voor ons heel simpel lijkt. Veel leerlingen zijn niet verbaal-linguistisch ingesteld en hebben behoefte aan een andere aanpak. Op Hbo-niveau een vraagstuk oplossen is met wat nalezen en bronnen raadplegen natuurlijk erg eenvoudig. Even door jullie zo gewaardeerde dure woorden op papier zetten en klaar. Maar juist die leerlingen die het maar niet lijkt te snappen op weg helpen dat is de uitdaging. Deze leerlingen staan niet te springen om de dure woorden en de geweldige zinsopbouw waar jullie op lijken te “geilen”. Dus ik hoop dat je begrijpt dat ik het gezeur van o.a. jou irrelevant vind. Een nieuwe reactie op dit bericht stel ik niet opprijs en ik wil je vragen dit topic links te laten liggen. Dit zodat mensen die er wel gebruik van willen maken, dit kunnen doen zonder opmerkingen van “Dikke Van Dale freaks”. BVD |
Als je 3e jaars ben en dergelijke vakken hebt gehad weet je ook hoe belangerijk de presentatie van een product of dienst is. De eerste indrukken. Pas je eigen kennis dan toe ; - ).
De hoeveelheid vakken zegt echter niks over je kennis daarvan. De leraren opleiding is naar mijn weten maar heel erg opervlakkig qua kennis, maar bevat veel meer omgang en communicatie vaardigheden met kinderen. Dat je zowel Algenemene Economie, Bedrijfseconomie en Bedrijfsadninistratie hebt gehad zegt niet altijd dat je die dingen ook extreem beheerst. Betwijfel of jij hebt geleerd, en mij kan uitleggen, hoe het dubbele Z figuur werkt en de seizoenscorrecties in elkaar steken bij de bedrijfs adninistratie. Je initiatief goed, uitvoering minder ^_^ |
Oké, ik heb wel 'n klein vraagje aan TS (of iemand anders natuurlijk ;)):
Hoe zeg je dit in correct Nederlands: 'What are the determinants of the stock market reaction to restatement announcements?' Ik dacht zelf aan: 'Welke factoren beïnvloeden de reactie van de aandelenmarkt op aankondigingen van aanpassingen in de jaarrekening?' |
Citaat:
Daarnaast zal het mij worst zijn wat jij vindt van mijn emoticons bij Onzin en DK. Daar zijn deze fora voor. Dit subforum niet. |
Citaat:
Verschrikkelijk om met deze mensen samen te werken in cluster mens en maatschappij projecten. Vaak mensen die sociale behoorlijk onbekwaam zijn (kun je ook weer zien in jouw reacties) en pedagogisch enorm te kort komen. Pedagogische onderbouwing of een fatsoenlijke lesopbouw zijn daarbij ver te zoeken. |
Fijn dat je wilt helpen, maar dat mag je doen door te antwoorden in de topics van posters die vragen hebben.
En voor gezeur is dit topic ook niet gemaakt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.