Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Meestal is het model trouwens dat mensen zelf een topic openen met een vraag, en andere er vervolgens antwoord op proberen te bieden. Dat werkt het beste.
||
![]() |
Citaat:
Dit is typisch een reactie van een gefrustreerde labiele persoon die schijnbaar zijn dag niet anders weet te vullen dan op alle berichten in alle topic te reageren. Ik wil je er daarnaast ook op wijze dan je zelf in je berichten enorm veel "emoticons" gebruikt. Dit heb ik in je via je profiel terug gevonden. Ik dacht dat je dit enorm verschrikkelijk vind. De pot verwijdt de ketel zullen we maar zeggen. Laatst gewijzigd op 08-09-2009 om 15:46. |
![]() |
|
Hallo, ik wijs iets aan. Simpele leesbaarheid. Je hoeft niet direct te gaan zeiken en jezelf op arrogante manier op de borst te slaan zodra iemand een kritische noot geeft.
||
![]() |
Citaat:
Ik heb totaal geen moeite met kritiek, als deze maar ergens op gebaseerd is. Daarnaast ben ik klaar met dat leesbaarheid gezeur. Het uitdagende voor mij is om juist de VMBO-leerling uitleg te geven over iets wat voor ons heel simpel lijkt. Veel leerlingen zijn niet verbaal-linguistisch ingesteld en hebben behoefte aan een andere aanpak. Op Hbo-niveau een vraagstuk oplossen is met wat nalezen en bronnen raadplegen natuurlijk erg eenvoudig. Even door jullie zo gewaardeerde dure woorden op papier zetten en klaar. Maar juist die leerlingen die het maar niet lijkt te snappen op weg helpen dat is de uitdaging. Deze leerlingen staan niet te springen om de dure woorden en de geweldige zinsopbouw waar jullie op lijken te “geilen”. Dus ik hoop dat je begrijpt dat ik het gezeur van o.a. jou irrelevant vind. Een nieuwe reactie op dit bericht stel ik niet opprijs en ik wil je vragen dit topic links te laten liggen. Dit zodat mensen die er wel gebruik van willen maken, dit kunnen doen zonder opmerkingen van “Dikke Van Dale freaks”. BVD Laatst gewijzigd op 08-09-2009 om 16:55. |
![]() |
|
![]() |
Als je 3e jaars ben en dergelijke vakken hebt gehad weet je ook hoe belangerijk de presentatie van een product of dienst is. De eerste indrukken. Pas je eigen kennis dan toe ; - ).
De hoeveelheid vakken zegt echter niks over je kennis daarvan. De leraren opleiding is naar mijn weten maar heel erg opervlakkig qua kennis, maar bevat veel meer omgang en communicatie vaardigheden met kinderen. Dat je zowel Algenemene Economie, Bedrijfseconomie en Bedrijfsadninistratie hebt gehad zegt niet altijd dat je die dingen ook extreem beheerst. Betwijfel of jij hebt geleerd, en mij kan uitleggen, hoe het dubbele Z figuur werkt en de seizoenscorrecties in elkaar steken bij de bedrijfs adninistratie. Je initiatief goed, uitvoering minder ^_^ |
![]() |
|
Oké, ik heb wel 'n klein vraagje aan TS (of iemand anders natuurlijk
![]() Hoe zeg je dit in correct Nederlands: 'What are the determinants of the stock market reaction to restatement announcements?' Ik dacht zelf aan: 'Welke factoren beïnvloeden de reactie van de aandelenmarkt op aankondigingen van aanpassingen in de jaarrekening?'
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast zal het mij worst zijn wat jij vindt van mijn emoticons bij Onzin en DK. Daar zijn deze fora voor. Dit subforum niet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verschrikkelijk om met deze mensen samen te werken in cluster mens en maatschappij projecten. Vaak mensen die sociale behoorlijk onbekwaam zijn (kun je ook weer zien in jouw reacties) en pedagogisch enorm te kort komen. Pedagogische onderbouwing of een fatsoenlijke lesopbouw zijn daarbij ver te zoeken. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Economie Mondeling B. | 16 | 14-04-2010 21:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Prinsjesdag WärteR | 138 | 23-10-2006 13:36 | |
VMBO |
Economie bagel | 5 | 18-05-2006 14:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal (toch nog verder gegaan) vleermuismaatje | 2 | 28-09-2005 18:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Amerika uitgelegd damaetas | 34 | 25-07-2002 20:50 |