![]() |
Wat saai zeg #693
Opletten! Notion! Warning! Augen Aufenmachen und lesen!
Dit is het "embarrassing moments, leuke anekdotes, hoogtepunten, dieptepunten of weet-ik-veel-wat, van de dag, vermaak uw medeforummer" topic, nummer 693! fizzle-fluffy 77 Chick Rock 44 ecnelis 39 Laisve 34 Lisa 32 *Miekjuh* 28 Rationeel 25 Martiño 25 Barabas 24 Sarah 22 Pippeloen 19 Paranoide 13 grl 13 Swlabr 12 Tink* 10 Jaeger 9 Quis 9 Allure 8 Stefenootje 8 flyaway 7 Lucky Luciano 7 Kazet Nagorra 6 TopDrop 5 drukknoopje 5 Katje 5 Commendatore 4 Absinthe 2 Missy 2 Dark Phoenix 2 imène 1 JasperJD 1 Uice 1 Vlindertje 1 Sander. 1 |
Al bijna 700 topics.:p
|
Oh kom op zeg!
|
Citaat:
|
zo, nu eerst een bavaria
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo.
|
Ik ga slapen, toedeloe!
|
wel jammer van patrick, maar ik mis nu gvd een csi :(
|
Citaat:
|
wat saai, alweer de zelfde titel -O-
|
omgomg I won the last topic! *O*
|
Citaat:
|
Het was trouwens heel gezellig, de spontane meet met Nona!
|
Water in mn oor.
|
:)
|
"I turn the kitchen faucet on and the shower burns you, yes, I get it...No, I'm not gonna stop, I'm just saying yes, I get that concept."
|
Maar Martin, je was toch helemaal niet actief in Saai en nou open je tóch een topic? Ik vind dat een beetje raar, eerlijk gezegd.
:p |
|
kanye west -o-
|
Zeg Paranoide, als je iets rondlult doe 't dan wel goed. Op G&R is er een nieuw Beurs-topic en is het oude voor de duidelijkheid gesloten. Verder zijn er geen topics (behalve spamtopics) op slot gegaan. Daarnaast werd verzocht om het in dat topic te gooien omdat de discussie in het topic waarin het plaatsvond zwaar offtopic was.
Dat is een vrij normale gang van zaken. |
:D
|
Citaat:
|
ja beetje offtopic wel
|
zo, ik ga slapen! tschuschsch
|
:D whine whine whine
|
Citaat:
|
Citaat:
|
o noes iemand heeft kritiek en daar wordt op gereageerd!1!11!:eek:
|
Citaat:
Maar mijn excuses hoor, meneer naamzoekert. |
Citaat:
|
jeetje
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
"Don't listen to the pussy side of you when you make a decision. People gravitate towards being a pussy. Remove the pussy, son."
:cool: |
Hier, daar ga je:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Oh en Para: Wat is je punt? De posts waren in dat gelinkte topic prima relevant en dan zie ik het probleem niet om dat te uppen. Maar ach, je moet altijd iets te zeiken hebben he. |
Citaat:
|
Citaat:
|
OMG, rellen!
|
Waren discussies over beleidszaken, slotjes of andere dingen die op BZ / M&M thuishoren niet verboden om op DK te voeren? Dat moest toch op BZ, M&M of via de pm, als ik me niet vergis?
|
:cool:
|
Iets met rellen en er geen onderdeel van uitmaken *O*
|
Citaat:
De care is zeer afwezig. |
Ik verveel me :bloos:
|
Citaat:
|
Welterusten!