![]() |
Waar heb je op dit moment zin in?
Maar heb je niet in huis want te duur/winkels dicht/alles is al op/geen zin om boodschappen te doen!
Ik heb zin in pannenkoeken met bakleverworst maar ik heb geen zin om ze te maken:( |
Ik heb zin in (maaltijd)salade maar het is nog geen etenstijd :D Vanavond ga ik het wel maken. Hm of gewone salade en aardappeltjes uit de oven. Nomnomnom.
|
Ik heb zin in een groot stuk schouderham!
|
Ik heb zin in een patatje pinda en een broodje met een groentekroket en ketchup. Kan me niet herinneren wanneer ik dat voor het laatst at :eek:.
|
ikke in een ouzo'tje met water en ijs! (maar wel n echte griekse ouzo, niet de goedkopere versies die ze in NL verkopen)
|
Citaat:
|
patatje pinda klinkt errrug goed.. maar een kasteeltje (marsepeingebakje) gaat er nu ook zeker goed in :)
|
Chocolade cake met zoete witte wijn
|
gebbq-de lende biefstuk...(y)(y)(y)(y)
|
Frietjes en dat is dan ook mijn avondeten.;) nomnom! Oja en ook nog een kroket en een frikandel erbij en nog saus.
Oja en ik heb hier nog chocolaatjes en bapao's en nog meer nomnom.^^ Maar alleen het bovenste gedeelte is mijn avondeten hoor.:p Ow oeps, het moest iets zijn dat je niet in huis had.:p |
Chocolade van Kinder.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oké niet als combinatie:p
|
Zit in Amerika voor een half jaar en dan merk je toch dat je veel dingen gaat missen, terwijl ik dacht dat ik niet zo Nederlands gebonden was qua voedsel!
Ik heb op dit moment (nou ja altijd sinds ik hier ben) zin in Nederlands brood met Nederlandse kaas :o, kruidnoten, geitenkaas (hebben ze hier wel, maar is echt vreselijk duur! Nog erger dan in Nederland), de mogelijkheid om m'n eigen eten te koken (ik heb geen keuken hier) en lekker uit eten gaan (kan hier niet in dit kleine stadje alleen fastfood zoals de Mac, applebees, tacobell en Wendy's) en vooral een goed glas wijn/ander drankje :( (nog geen 21 hier he...) |
Pizza.
Of hele goede quiche lorraine. In elk geval iets met gesmolten kaas. :p |
Zin in rijst, of patat en een milkshake. Helaas staan er pannenkoeken op het menu ;x
|
Speculaas op wit brood.
|
Zin in een swirl van de jamin, met aardbei & vanille ijs + witte chocola + marshmallows + koekjes + aardbeien.. lekkerrr
|
Citaat:
|
Ik heb nu toch wel heel erg behoefte aan chocolade.. :D
|
Warme appeltaart met vanilleijs en slagroom.
|
Chocolademousse.. Mmmmm lekker
Of warme appel met kaneel en suiker =) |
biefstuk gebakken door een van mijn ouders, met rode wijnsaus en patat. en haricots vers in rolletjes bacon.
|
Bosvruchten-kwarktaart met slagroom ... nomnom
|
Ik heb zin in dikke vette friet mee veul saus!
|
Ik heb zin in pizza!
|
chocolade... nu!
|
Citaat:
Warme chocolademelk met slagroom en erbij een pecan honey:bloos: |
croissantje met gele pudding.
|
Spekkoek. Daar heb ik echt MEGA veel zin in.
|
Citaat:
|
Ik heb zin in chocola. =D
|
Citaat:
|
honingdrop!!
dus ik ga zo even langs de appie :) |
Ik heb zin in spareribs met krieltjes met schil uit de oven en een lekkere salade met radijsjes.
Verder ook nog tapas. |
Wit pistoletje met een kroket en mosterd.
|
taart koekjes en andere zoete dingen
|
heb gewoon zin in een lekkere McChicken..:) of zo'n lekkere pizza van Domino's aaaaaah! patatje mayo gaat d'r eigenlijk ook wel in nu.. hmmmm!
|
Citaat:
Maar nu heb ik heel erge behoeft aan aardappelkroketjes. Niet normaal meer. We gaan helaas pannekoeken eten. :s |
Citaat:
|
lasagne
daar heb ik altijd zin in :D |
Tote Tante <3. Ja ik weet dat het zondagochtend is :o
|
een lekker ouzo'tje met water en ijs!
|
Pizza! Maar helaas eet ik zo kipfilet, gekookte aardappels en sperzieboontjes.
|
Paella, daar zag ik net een recept voor en het lijkt me mega lekker. Maar dat heb ik nog nooit gegeten, dus ik weet het niet eens zeker. Maar morgen uitproberen kan ook weer niet, want ik krijg mijn vriend nooit aan de garnalen en twee verschillende dingen koken vind ik geen goede optie als het al zo druk is.`
|
In mijn chocolade letter, maar ik wil hem nog bewaren.
|
Cheeseburger van mac d. daar heb ik echt zo'n zin in.
|
frikandel met mayo :bloos:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:28. |